Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

diskusia o D & RC vo všeobecnej rovine, plány, návrhy a samozrejme flamewars ;)

Moderátor: Moderátori

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod fh » 15. Apr 2017 08:18

aquila napísal:Aj ked vyslovene nemam rad KDH a tym duplom uspavaca hadov figela, a neviem kto mu to nakukal, ale nechat expirovat PPP1 a PPP3 bol asi navacsi pocin a prinos pre dalsi rozvoj slovenska od jeho zalozenia. Usetrili sa sialene peniaze a navyse mal vyslovene gule rozbehnut cez tender visnove.



Cize aj vdaka usetrenym peniazom za figela sa mozu stavat tieto superdrahe useky...


Tu platí že namiesto pekných rečí niekto rozumne konal a výsledok rozhoduje. A tí čo Figeľa topili v lyžičke vody, všelijakí rádoby liberáli akurát prestreli Ficovi červený koberec, či už Miki, Mikloš a bývalý liberál, momentálne a aj mentálne zadubený nacionalista Sulík. A to takisto nie som volič KDH.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 12:19

Re: Oblasť Žiliny, Bytče a Kysuckého Nového Mesta

Odoslaťod devil » 17. Apr 2017 22:40

https://velkenoviny.joj.sk/archiv/2017- ... iny-tv-joj

reportaz tv joj, od asi 6:30 zabery z R1 zevraj hodinovce zdrzanie.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 107
Založený: 04. Feb 2005 08:32

Re: Oblasť Žiliny, Bytče a Kysuckého Nového Mesta

Odoslaťod okorec » 19. Apr 2017 23:35

Palesch tam hovorí o troch najväčších zdržaniach, dve na trase D1 pri Ružomberku a tretie bolo 15 minút zdržanie na R1 pri Sliači.

To ževraj hodinové zdržanie, ktoré prišlo od diváka s videom do redakcie môže byť kľudne popletená informácia myslená tak, že 45 minút sme stáli pri Ivachnovej a 15 minút pri Sliači.
Múdry to pochopí sám a hlúpemu to aj tak nevysvetlíš.
Obrázok používateľa
okorec
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 875
Obrázky: 8
Založený: 13. Jan 2011 20:45
Bydlisko: Martin

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Milos » 20. Apr 2017 10:02

Tie amatérske zábery sú ale z R1 pri Budči, nie pri Sliači (vidieť Čertovskú kolibu na výjazde na Budču, aj samotnú tabuľu Ostrá Lúka, Budča) a autá sa pohybujú pomaly. Neviem, možno nehoda/nehody na úseku "D1 pri Budči", ako povedala p. redaktorka :) Ale tiež sa mi zdá pravdepodobnejšie, že mali na mysli celkové zdržanie (pri Sliači bolo podľa dopr. servisu cca 20 minút, predtým Ivachnová-RK 30 minút a pri Budči mohlo byť tých zvyšných cca 10 minút)
Obrázok používateľa
Milos
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 419
Založený: 15. Feb 2005 17:20

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 20. Apr 2017 11:09

okorec ako vzdy nechape podstatu. zdrzanie bolo na smerovo rozdelenej 4pruhovej ceste kde za normalnych okolnosti a ani pri zvysenych intenzitach pred/po sviatkoch zdrzanie byt nemoze - jedine nejakou prekazkou. tak potom co je divne na tom ze je zdrzanie na velku noc pod strecnom kvoli nehode/pokazenemu autu alebo v RK na semaforoch....
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 107
Založený: 04. Feb 2005 08:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod okorec » 20. Apr 2017 19:14

Keby si len neteoretizoval s prstom na mape, tak by si vedel, že pri sliači je tá 4-pruhova cesta v smere od BB zuzana kvôli prácam na ceste do 1 pruhu. Preto to zdrzanie sa tam vytvorilo.
Múdry to pochopí sám a hlúpemu to aj tak nevysvetlíš.
Obrázok používateľa
okorec
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 875
Obrázky: 8
Založený: 13. Jan 2011 20:45
Bydlisko: Martin

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 20. Apr 2017 20:47

a ty by si mohol vediet ze sliac a ostra luka nie su to iste....
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 107
Založený: 04. Feb 2005 08:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod okorec » 20. Apr 2017 21:40

pusti si to video ešte raz (6:30) a dobre počúvaj čo vraví. žiadne explicitne uvedené hodinové zdržanie pri ostrej lúke či budči tam nie je. iba ukazujú rôzne videá od divákov a hovoria o tom, že niektorí diváci hlásia hodinové zdržanie a celé to je úplne chaotické ako keby ani ona sama nevedela, čo reportuje. proste počuješ to čo chceš, úplne zaslepene. najprv sem dáš tento reportérsky paškvil s demagogickým podtónom, že aha veď na R1 sú hodinové zdržania, pritom v samotnom videu hovorí dopravný analytik, že na R1 bolo 15 minút zdržanie pri Sliači a následne ti tu priamo Milos napísal, že pri Sliači hlásil dopravný servis 20 minút. O žiadnom hodinovom zdržaní pri Budči nikto oficiálne nevie. Ale ty namiesto toho, aby si povedal, že sorry, som omylom šíril JPP bludy, tak radšej budeš si skalopevne stáť za tým, že keď niekto poslal 5 sekundové video zhustenej premávky pri Budči a vraj nejakí diváci hlásili nejaké hodinové zdržanie, tak isto tam pri Budči bolo hodinové zdržanie. no buď si fakt devil, alebo janeviemuš.
Múdry to pochopí sám a hlúpemu to aj tak nevysvetlíš.
Obrázok používateľa
okorec
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 875
Obrázky: 8
Založený: 13. Jan 2011 20:45
Bydlisko: Martin

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 21. Apr 2017 08:08

ze niektori divaci hlasia hodinove zdrzanie mne uplne stacilo. a je mi jedno ci to odstopovali presne, ci to bolo nieco viac alebo menej. a na tom videu naozaj vidiet tabulu ostra luka. takze bud sa stalo od ostrej luky alebo sa "oficialne" o nicom nevedelo co ma na Sk vobec neprekvapuje. asi mesiac dozadu hlasili nehodu a zdrzanie pri seredi a par minut na to som tadial presiel bez co i len spomalenia. na R1 praveze nemaju byt ziadne kolony ani na velku noc, je nezmysel pretoze kapacitne musi zvladat aj 3 nasobok beznej intenzity, pricina kolony je niekde inde....

.... pointa je zase uplne inde a ty nechapes alebo nechces chapat. prispevok som napisal na tvoj hlupy (s prepacenim) prispevok cit. no daj, kde este okrem trasy D1 boli hodinove kolony vcera ktory bol zalozeny na zamlcani postatnej informacie - aplikacia ukazovala nehodu pri strecne. cize priamy dovod nebola hustota premavky ktoru tu niektori radi demogicky podsuvate ale nehoda. a taka nehoda moze zablokovat cestu III. triedy aj I. triedy aj R1 ako sme videli ba dokonca aj dialnicu D26,5. na obycajnej ceste sa zvysujucou intenzitou znizuje priemerna rychlost ale urcite hned neskolabuje pretoze ak nie je prekazka tak auta sa posuvaju. cize ano, je tu nejaky demagog ale ja to urcite nie som.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 107
Založený: 04. Feb 2005 08:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod okorec » 24. Apr 2017 23:24

prosim ta, tak ako som asi dva dni po sviatkoch isiel po R1 BB-ZH a na vlastne oci som videl, ze kde je cesta zuzena a kde bol dovod, aby tam vznikla kolona (predstav si, ze zhodou nejakych konspiracnych okolnosti to bolo presne tam ako hlasili v dopravnom servise), tak presne rovnako som isiel v protismere na trase MT-BY v case ked tam bola ta hodinova kolona a predstav si, na vlastne oci som videl, ze ta kolona tam bola skor ako ta havarka... ja viem, ze ti to nezapada do toho ako by si chcel, aby to bolo, ale taka je proste realita. tak si to uz konecne uvedom, ze od stola na googlemaps dopravne problemy nepochopis.
Múdry to pochopí sám a hlúpemu to aj tak nevysvetlíš.
Obrázok používateľa
okorec
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 875
Obrázky: 8
Založený: 13. Jan 2011 20:45
Bydlisko: Martin

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Miro » 25. Apr 2017 08:04

Čo bolo skôr? Sliepka alebo vajce? Tak isto je to aj s nehodami a kolónami. Nehoda spôsobí kolónu, kolóna zase zvyšuje pravdepodobnosť nehody.
Miro
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 921
Obrázky: 2
Založený: 12. Jún 2005 20:47

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod DrX » 28. Apr 2017 19:06

Socialne zabezpecenie na styl Biznis Blavackych Byrokratov https://ekonomika.sme.sk/c/20520740/ers ... ml?ref=trz
Fakt dufam, ze Ersek NDSku zrusi...
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 5
Založený: 08. Feb 2005 20:45
Bydlisko: KE

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod i15 » 28. Apr 2017 19:50

Toto sú najväčšie diaľničné nemehlá za posledné roky. Most čoskoro skončí na smetisku dejín, tak namiesto stavania diaľníc využívajú posledné možnosti na ulievanie peňazí
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 21:49
Bydlisko: Košice

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 30. Apr 2017 16:35

viewtopic.php?f=35&t=22474

toto je sice dobry napad ale zase sa place nad nespravnym hrobom. utahovat opasky treba tam kde a tak ako je to efektivne. treba sice zrusit R7 a R8 a na velkej casti R2 a KE-UA a prakticky na celej R3 a R4 nebude treba plny profil ani dlhodobo lenze je to akurat pre dobry pocit ze sa vyskrtne par miliard na vydavkoch ktore by sa aj tak dlhodobo neuplatnili. npr. na severnej a juznej casti planovanej R3 je asi 20 dedin a miest kde ide cesta hlavnou ulicou - ak sa to nenazve R3 ale prelozka tak budu hotove skor :?:

kedze sa tam objavuje meno Matej tak je jasne ze nebude spominat R4 a samozrejme sa nebude spominat D3 kde podla MilanaKM je "uspech" znizenie ceny na 25 mil/km. cize postavme najskor megalomanske useky a potom uz mozeme skrtat....
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 107
Založený: 04. Feb 2005 08:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod DrX » 30. Apr 2017 16:48

To, ci sa z toho nieco bude realizovat, je otazne, lebo pre politikov je vyhodne mat nakreslene dobludu D/Riek, len aby zalepili oci volicom. Ak by preklasifikovali D3/R5 a R4 SOPO (ak sa bude realizovat), spolu s R7 a usekmi R2 (na ktorych ja by som bol so 4-prudovou 110-kovou jednotkou uplne spokojny), tak by to bolo konstruktivne.

Kazdopadne, k Ukrajine sa treba priblizit. Tu je info o tom, ako Poliaci z Ukrajincov tazia. Len my plieskame peniaze do zilinskych lazov. http://byznys.lidovky.cz/ukrajinci-zach ... y-trhy_sij
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 5
Založený: 08. Feb 2005 20:45
Bydlisko: KE

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod milan_KM » 30. Apr 2017 16:53

Pekný návrh, ktorý mimochodom obsahuje aj I/72 na 110km/h :lol:

A ako inak by si chcel nazvať 40% úsporu na úseku, ktorý bol primárne určený na tunelovanie štátneho rozpočtu. Neúspech? Mne nejde o to aby sa to stavalo za každú cenu, ale čo najskôr a profesionálne = tj. s úsporou.

Očividne sa nikdy nezhodneme, že je potreba riešiť v prvom rade úseky s kolabujúcou dopravou a až potom riešiť 10 minút ušetrených na ceste do Košíc. A ak sa bude k súťažiam pristupovať ako doteraz tak aj Mýtna-Tomášovce bude za 20mil/km, potom som zvedavý ako obhájiš tento "super deal".
milan_KM
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 849
Obrázky: 266
Založený: 06. Mar 2012 00:31

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod zoom » 30. Apr 2017 18:48

DrX napísal:Kazdopadne, k Ukrajine sa treba priblizit. Tu je info o tom, ako Poliaci z Ukrajincov tazia. Len my plieskame peniaze do zilinskych lazov. http://byznys.lidovky.cz/ukrajinci-zach ... y-trhy_sij

Ked niekto zruší slobodu slova a demokraciu, tak ty budeš v zozname dôvodov v TOP10. Touto logikou by sme mali ťahať dopravnu infraštruktúru do Maďarska aby prišlo ešte viac Rumunov a Srbov. Ešte napíš, že sa ti nepáčia nizke mzdy na Svk a už ani tá logika v tom nebude.
Obrázok používateľa
zoom
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 542
Obrázky: 15
Založený: 21. Sep 2008 17:28

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod nevo83 » 30. Apr 2017 19:01

Milan mas pravdu asi sa nezhodneme, ale pre ludi kt tocia KE-BA Juznou trasou tak to nie je 10min ale mozno aj celkovo 1,5h. A to uz je o niecom inom. Nie je normalne ist BA-ZV v klude a bezpecne za 1,5h a ZV-Ke skoro 3h a strachovat ci nedam dole srnu alebo ma niekde netrafi kamion s autom. Pre mna je trasa R2 dolezitejsia ako D1, a to Ti este vacsina ludi z vychodu povie ze nie vsade im treba plny profil ze sa ,,uskromia,,.
nevo83
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 457
Založený: 22. Mar 2017 19:00

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 01. Máj 2017 10:08

Kazdopadne, k Ukrajine sa treba priblizit. Tu je info o tom, ako Poliaci z Ukrajincov tazia. Len my plieskame peniaze do zilinskych lazov. http://byznys.lidovky.cz/ukrajinci-zach ... y-trhy_sij


masivne tahanie zahranicnej pracovnej sily nie je riesenie, mozno len ciastocne. statisice poliakov su prec pretoze aj ked ich nezamestnanost tiez klesa ako ta nasa platy su tiez slabe -objektivne v pomere k hdp- pricom naroky na pracovnu silu sa zvysuju. takze UA sa blizit netreba. UA momentalne nie je v tom stave aby sa blizila k EU.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 107
Založený: 04. Feb 2005 08:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 01. Máj 2017 10:27

Očividne sa nikdy nezhodneme, že je potreba riešiť v prvom rade úseky s kolabujúcou dopravou a až potom riešiť 10 minút ušetrených na ceste do Košíc. A ak sa bude k súťažiam pristupovať ako doteraz tak aj Mýtna-Tomášovce bude za 20mil/km, potom som zvedavý ako obhájiš tento "super deal".


nebudem nic obhajovat co je neobhajitelne, v tom su tu iny majstri. ak by brodno-KM stala tolko ako pstrusa-krivan tak oslavujete a keby stala tolko ako zvolen-pstrusa tak tu prezivate kolektivny orgazmus.... ak by krizovatka v radoli bola postavena jednoducha MUK typu neresnica D3 by tiez riesila 5-10 usetrenych mint medzi ZA a CA. a k tomu na ZV-KE je 5-6 dedin s cestou cez hlavnu ulicu co medzi ZA a CA nie je ani jedna. to je Sk system, neriesit nejaku banalitu rychlo, jednoducho a lacne ale vyuzit ju na naprojektovanie co najvacsej megalomanie bez ohladu ze kolko bude trvat postavit to a odkial na to vezmeme. potom argument treba riesit kolabujucu dopravu vyznieva smiesne....

- D3 nadvazuje na cesku jednotku 2x2 a polsku R11,5. cize nie je dovod stavat akukolvek D ani RC v plnom profile staci C22,5
- R3 na severe vraj tiez nenadvazuje na ziadnu polsku D ani RC -ak sa nieco zmenilo opravte ma- cize stacia prelozky okolo dedin a miest
- R3 na juhu nadvazuje na buducu M2 ale kvoli intenzitam budu DLHODOBO stacit prelozky okolo dedin a miest
- R4 na severe detto ako R3 na juhu
- R2 na zapade bude treba plny profil po ruskovce a neskor po novaky, PD-ZH max. prelozka aj vo vyhlade
- R2 na vychode plny profil do 10 rokov po LC a potom aj na RS, RS-RV prelozky aj vo vyhlade, KE-moldava plny profil vo vyhlade a moldava-RV...tazko povedat, ale soroska v pol profile uz mala stat.
- D1 KE-MI plny profil vo vyhlade a MI-UA podla toho bude na UA.
- R7 a R8 nadobro zrusit a riesit prelozky I/75.
- aby som nezabudol D1 turany-hubova pozastavit kym nebudu hotove dolezitejsie useky na RC. kvoli ustrenym 5 minutam by nemali cakat useky ktore suhrnne usetria desiatky minut.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 107
Založený: 04. Feb 2005 08:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod okorec » 01. Máj 2017 11:36

viacmenej suhlas, ale "PD-ZH max. prelozka aj vo vyhlade" nezodpoveda tomu, ze PD je najvacsie slovenske mesto bez normalneho napojenia na dialnicnu siet.

a este doplnim, ze
- R1 BB-RK nadobro zrusit
- R3 stredna cast staci zatial poriadna prelozka cez Kremnicke Bane a plnoprofilovy obchvat MT do zasobnika
- R6 bud zacat vystavbou polprofilovych obchvatov tlacit na Cechov, aby to pohli aj oni na svojej strane, alebo postavit obchvat Drietomy a kaslat na R6
Múdry to pochopí sám a hlúpemu to aj tak nevysvetlíš.
Obrázok používateľa
okorec
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 875
Obrázky: 8
Založený: 13. Jan 2011 20:45
Bydlisko: Martin

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod rastislav5 » 01. Máj 2017 15:36

devil napísal:http://dialnice.info/viewtopic.php?f=35&t=22474
kedze sa tam objavuje meno Matej tak je jasne ze nebude spominat R4 a samozrejme sa nebude spominat D3

Ako vidno, Ondrej Matej, rodak z Banskej Bystrice, neda dopustit ani na zbytocnu R1 BB-RK.

Jeho navrh v mapovej podobe je tu: https://dennikn.sk/minuta/747723/ . V jeho zakladnej sieti su vsetky europske Core TEN-T useky okrem strednej R3 - asi z dovodu, ze konkuruje jeho preferovanej BB-RK http://www.cdb.sk/files/img/zakladne-ma ... -ten-t.jpg. A ako som uz pisal, z core TEN-T bude tazke skrtat, kedze su to zakladne europske koridory "which represent the strategic heart of the trans-European transport network (TEN-T) and therefore deserve a concentrated amount of effort and attention for their financing, cooperation efficiency and quality." Pritom ak cielom Matejovho zameru bolo skrtat naklady a urychlit vystavbu, tak prave stredna R3 je vyrazne lacnejsia ako R1 BB-RK. Okrem toho v jeho sucasnom navrhu bude dialnica/rychlostna cesta sever - juh Skalite-Sahy zbytocne pokrutena 30 km zachadzkou cez Ruzomberok (podla poslednych info sa uvazuje s napojenim R1 na D1 dokonca az v Ivachnovej http://www.minzp.sk/files/peticie/petic ... tka-d1.pdf ), co su dalsie stratene dopravne naklady. A uz vobec nespominam zivotne prostredie, ked je R1 BB-RK navrhnuta krizom cez nas najvacsi narodny park a europske chranene uzemia Natura 2000 (vdaka comu nastastie nema sancu prejst bez extremne draheho bazoveho tunela, ktory zasa nema sancu prejst cez Hodnotu za peniaze)

Okrem zbytocnej zbytocnej R1 BB-RK sa vsak s Matejovym navrhom da vcelku suhlasit, je to posun spravnym smerom.
Este triezvejsi navrh sa da ocakavat od timu Hodnota za peniaze viewtopic.php?f=35&t=22467&p=193717&hilit=rezort+financii+zhodnoti#p193717
rastislav5
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 8
Založený: 25. Nov 2006 19:58

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 01. Máj 2017 19:13

horna nitra (nie nejake x-te "najvacsie" mesto) by predsa mala napojenie na TN. myslim napojenie zapadnym smerom je prospespejsie ako vychodnym smerom.

pokial nebude polska D/RC je mozne skrtnut BB-RK. ani na koridor skalite-sahy neexistuje relevantny dopyt ani do buducna - 4.000 aut okolo hornej stubne vo vnutrozemi z coho je pl-hu mozno par sto aut denne je nic. a je zbytocne mat 3 severojuzne koridory blizko pri sebe (morava, povazie, turiec).
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 107
Založený: 04. Feb 2005 08:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Lorenc » 06. Máj 2017 15:29

devil napísal:horna nitra (nie nejake x-te "najvacsie" mesto) by predsa mala napojenie na TN. myslim napojenie zapadnym smerom je prospespejsie ako vychodnym smerom.pokial nebude polska D/RC je mozne skrtnut BB-RK. ani na koridor skalite-sahy neexistuje relevantny dopyt ani do buducna - 4.000 aut okolo hornej stubne vo vnutrozemi z coho je pl-hu mozno par sto aut denne je nic. a je zbytocne mat 3 severojuzne koridory blizko pri sebe (morava, povazie, turiec).


Nerozumiem keď potvrdil R1 načo znížil význam oravskej R3 pokračovania E77. A duplovane nerozumiem prečo ju zaústil do hubovej. Keď po Brestovú je už optimalizovaná cesta s trojpruhom. Oravská R3 má k tomu intenzity také ako na obchvate R2 v Tornali. A R2 je celá preferovaná ako D1.

Okrem zbytocnej zbytocnej R1 BB-RK sa vsak s Matejovym navrhom da vcelku suhlasit, je to posun spravnym smerom.


Myslel som, že IDAH to dotiahne s minimálne kvalitnejšou a logickejšou mapou. Ak optimalizovali sieť diaľnic neviem, čo tam dali cesty, ktoré sú mimo siete.
Lorenc
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 29
Založený: 06. Máj 2005 10:43

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 06. Máj 2017 16:04

R3 na orave je zbytocne planovat ako RC pokial nema pokracovanie v polsku.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 107
Založený: 04. Feb 2005 08:32

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 4 hostí.