Moderátor: Moderátori
Andrej napísal:Mal som na mysli nielen dialničné mosty, ale aj presypané tunely - slúžia zveri ako nadchod (keďže diaľnica tam ide v záreze a most tam nie je možný). Podobné tunely nájdete na Rakúskej diaľnici A4 a tiež budú aj v Česku na okruhu okolo Prahy (vizualizácie na www.okruhprahy.cz )
devil napísal:http://dialnice.info/viewtopic.php?t=231
Tento clanok ma zaujal, ale nie su tam spomenute pripady stavieb ktore su zrejme najproblemovejsie. Ide o Vazec-Mengusovce, Ladce-Sverepec, Skalite a pod, kde sa vystavba zacala niekedy cca 1997. Bol aj tam medzinarodny tender? Boli aj tam urcene terminy na dokoncenie? Ak aj ano, nie problem aj v tom ze peniaze idu ciste len zo statneho. Myslim tym ze ak by to aj mal byt uver npr. od EIB (cez stat) tak by si EIB mohla povedat ze tu mate peniaze ale musite ich vycerpat npr. za 3 roky (podla zmluvy) inak budu sankcie? Pytam sa preto lebo npr. pri Novej Bani sa makalo ale pri Budci stavali 3 km 4 roky, lebo tam nebol nik kto by stat prinutil uvolnovat peniaze. A tiez pri EIB a EU usekoch sa vsade pocita ze 2-3 roky to urobia, lebo tu je MDPT mala autorita aby zdrziavala ako pri domacich zdrojoch. Pista, je to tak
eucitizen napísal:Ako to je s novimi usekmi ktory budu stavat sukromne firmy?
Myslim tym stav pripravy, kde uz chyba len spustenie stavby a kde este nemaju ani schvalney projekt.
devil napísal:Plany na tento rok:
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=2913
Ako je to s realnostou tychto slubov Neuvadza sa tam odovzdanie D2 Lamac - S. Grunty Je mozne sprejazdnit D3 Hrič. Podhradie-Žilina Strážov aspon ako 1/2 profil do konca roka Je vsetko pripravene na R3 Trstená (pozemky, SP)
devil napísal:http://www.rokovanie.sk/appl/material.nsf/0/D04A3DCF3D471F30C1256F8E004B3309/$FILE/Zdroj.html
JG napísal:
Pochybujem, ze to tento rok bude v prevadzke D3 Hričovské Podhradie – Žilina ,Strážov a tym nasledne nebude ani D1 Bytča– Hričovské Podhradie. Da sa to stihnut, ale take tempo pri vystavbe dialnic este na Slovensku nebolo.
Andrej napísal:A nedala by sa na D3 spojazdnit iba cast - od HP po krizenie s hlavnou cestou? Teda estakada pred ZA by este nemusela byt hotova a dialnica by sa mohla docasne napojit na cestu, kedze pojde hned popri nej
Lenny napísal:Na co? Musel by jsi mít projekt na provizorní napojení, zároveň by jsi na to musel mít vyřízený potřebný papíry. A po dostavbě celého úseku by se provizorní napojení muselo zbourat. Je to zbytečné
Lenny napísal:Andrej napísal:A nedala by sa na D3 spojazdnit iba cast - od HP po krizenie s hlavnou cestou? Teda estakada pred ZA by este nemusela byt hotova a dialnica by sa mohla docasne napojit na cestu, kedze pojde hned popri nej
Na co? Musel by jsi mít projekt na provizorní napojení, zároveň by jsi na to musel mít vyřízený potřebný papíry. A po dostavbě celého úseku by se provizorní napojení muselo zbourat. Je to zbytečné
Andrej napísal:A nedala by sa na D3 spojazdnit iba cast - od HP po krizenie s hlavnou cestou? Teda estakada pred ZA by este nemusela byt hotova a dialnica by sa mohla docasne napojit na cestu, kedze pojde hned popri nej
aquila napísal:myslim si, ze aj tak by to bolo zbytocne. zrovna na tomto useku je docela kvalitna a siroka cesta prvej triedy (aj ked dost zaplnena), dokonca tato cesta od bytce kompletne obchadza vsetky dediny, cize myslim, ze nie je to az taka katastrofa, ked sa pockaj aj pol roka/rok a otvori sa cely usek naraz... podla moznosti zarovne s prevadzkovanim privadzaca zilina strazov
JG napísal:Cesta I/18 medzi Bytcou a Zilinou prechadza cez Dolny Hricov v dlzke priblizne 2 km.
Naspäť na Public Private Partnership (PPP) + financovanie projektov
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 4 hostí.