Moderátor: Moderátori
JG napísal:Vymenujte mi prosim tie 4 moravske kraje cez ktore bude D47 prechadzat?
mmaros napísal:Mne sa zda diskuzia na temu, ktora dialnica, ci ceska alebo slovenska bude viac vytazena a je opodstatnenejsia absolutne zbytocna. My tu riesime uplne iny problem ako pravdepodobne za par rokov, kedy budu tieto cesty dokoncene vznikne. Pri sucasnom trende narastu nakladnej automobilovej dopravy sa lahko moze stat, ze obe cesty budu vytazene viac ako si budeme zelat a my zacneme (podobne ao rakusko) riesit ako cez nase uzemie pustit menej kamionov. To ci si cesko stavia dialnicu k polskym hraniciam je ich vec, my by sme mali stavat podla mna hlavne pre potreby nase a nie tu riesit, ci si kamion vyberie tranzit cez cechy alebo slovensko. D3 ma opodstatnenie pre zkvalitnenie obchodu medzi polskom a slovenskom, rozvoj regionu kysuc a ziliny pre turistiku, ktoru podla vsetkych chceme rozvyjat... V tychto cieloch nam nijako ceska dialnica nemoze pomoct, takze nevidim dovod sa na nu odvolavat.
Steve napísal:
Stejně se do budoucna počítá s tím, že se dálnice D47 přejmenuje na D1 Praha-Ostrava
Andrej napísal:Z celkovej investície sa prestavala suma 852 miliónov Sk a na dokončenie chýba 1,75 miliardy Sk.
Neviem, či sú toto správne informácie, ale ak áno, potom km polprofilu tu vychádza na vyše 820 mil.Sk
http://dialnice.info/viewtopic.php?t=427
Steve napísal:JG napísal:Vymenujte mi prosim tie 4 moravske kraje cez ktore bude D47 prechadzat?
Toto je hrozné slovíčkaření, celá D47 + co není postavené na D1, čili Vyškov-Lipník nad Bečvou = Jihomoravský, Zlínský,Olomoucký a Marovskoslezský kraj.
Stejně se do budoucna počítá s tím, že se dálnice D47 přejmenuje na D1 Praha-Ostrava
johhan napísal:Steve napísal:
Stejně se do budoucna počítá s tím, že se dálnice D47 přejmenuje na D1 Praha-Ostrava
No tu by som Vás poopravil na 70% je pravdepodobné že sa obnoví trasovanie českej D1 spred roka 1993 teda že bude končiť na hraniciach zo Slovenskom v Střelná - Lysá pod Makytou. a úsed D1 Kroměříž - Lipník n/ Bečvou bude priradený k D47 a R49 bude zrušená.
Z celkovej investície sa prestavala suma 852 miliónov Sk a na dokončenie chýba 1,75 miliardy Sk.
Neviem, či sú toto správne informácie, ale ak áno, potom km polprofilu tu vychádza na vyše 820 mil.Sk
devil napísal:Z celkovej investície sa prestavala suma 852 miliónov Sk a na dokončenie chýba 1,75 miliardy Sk.
Neviem, či sú toto správne informácie, ale ak áno, potom km polprofilu tu vychádza na vyše 820 mil.Sk
Neviem co je na tom nove, to sa vie uz davno, a takato suma sa da ospravedlnit indexami len ciastocne.
devil napísal:Vyrocne spravy SSC a zdravy ludsky rozum, to ale hovorim tomu pravemu...
kaviarista napísal:S69 vs S7
Takze vcera som sa vratil zo sluzobky v Krakove. A JG tu pred casom bud nehorazne klamal alebo zavadzal neumyselne neoverenymi faktami. Situacia v praxi je nasledovna:
kaviarista napísal:S69 vs S7
Takze vcera som sa vratil zo sluzobky v Krakove. A JG tu pred casom bud nehorazne klamal alebo zavadzal neumyselne neoverenymi faktami.
A este jedna vec s tym 200 m nedokoncenym usekom . Hned od hranice by mala buduca trasa viest okamzite na piliere na nasej strane. Takze ta 200 m prepojka na sucasnu cestu bude neskor naprd. Ak tych 200 m nema byt sucastou buducej funkcnej trasy, tak by bolo dalsim mrhanim penazi taketo "vychadzanie v ustrety" polskej strane. Ked uz, tak potiahnut po najblizsi naplanovany privadzac
Vahostav nestavia - vaha.
devil napísal:Len netreba zabudat ze Rabka-Chyzne je normalna prejazdna cesta, kym Zywiec-Zwardon ani nie...
Chcem tym naznacit, ze aby PR mala pokracovat aj juznejsie od Rabky, treba mat aj nejaku snahu aj z nasej strany. Na druhej strane PR od Rabky na sever buduje aj napriek neochote SR, kym usek od Zywca hore je vo hviezdach. Nepoznam ten usek, ale ak je teraz priechodny pre kamiony tak asi prioritou nebude. E77 je dolezita pre Polsko aj Madarsko, hold nejde cez ZA a tam je problem.
A teda ak sa skutocne momentalne buduje len nejakych 3 km, tak naozaj vidno, ze pre niektorych u nas je S69 dolezitejsia ako pre samotnych Poliakov a to uz je co povedat.
SR jasne deklarovala, ze chce stavat RC az k hranicnemu priechodu Trstena - Chyzne. Poliaci zatial RC k slovenskym hraniciam na Orave neplanuju. R3 Oravsky Podzamok - Horna Lehota je vo vystavbe. Dalsie useky R3 na Orave su v priprave, takze o akej neochote SR to tu trepete. R3 Podbiel obchvat uz by sa staval, keby obec povolila stavbu. R3 Trstena obchvat by sa mal zacat stavat koncom roka.
Poliaci svojimi planmi jasne deklarovali, ze chcu stavat S-69 a zatial neplanuju stavat ani RC k hranicnemu priechodu Chyzne.
devil napísal:Nemate pravdu.SR jasne deklarovala, ze chce stavat RC az k hranicnemu priechodu Trstena - Chyzne. Poliaci zatial RC k slovenskym hraniciam na Orave neplanuju. R3 Oravsky Podzamok - Horna Lehota je vo vystavbe. Dalsie useky R3 na Orave su v priprave, takze o akej neochote SR to tu trepete. R3 Podbiel obchvat uz by sa staval, keby obec povolila stavbu. R3 Trstena obchvat by sa mal zacat stavat koncom roka.
Kedy, kde deklarovala? PR podla vasej stranky ma v registri na budovanie celu ich cast po hranice - na rozdiel od nas, takze neviem o co vam ide.Poliaci svojimi planmi jasne deklarovali, ze chcu stavat S-69 a zatial neplanuju stavat ani RC k hranicnemu priechodu Chyzne.
Blbost, nic nedeklarovali ohladom Chyzne.
Ak Zywiec-BB pocka, tak to nebude "rychlostna cesta ku hraniciam" ale RC pri hranici, co nie je to iste. To ma potom vacsi vyznam S7 po Rabku a dalej prejazdna cesta ku Chyzne, lebo pri hranici je aj tak mensia premavka.
A podotykam minister a premier uz dlho robia diplomaticke najazdy na PR hraniciace s vydieranim ohladom S69, ale ochotu PR mozno merat na dlzke usekov ktore robia. S spolovicnym usilim by sa dalo dosiahnut aby PR zrekonstruovali Rabka - Chyzne na 1/2 profil, ale co uz.
JG napísal:Netrepte sprostosti o tom, ze od hranice by mala trasa D3 viest hned na piliere. Prvy most na trase D3 zacina 500 m od statnej hranice. Radsej si precitajte co je napisane na http://www.highways.sk/highways/Zwardon-Laliki.html o 200 metrovom useku.
bystrik napísal:btw. na fotke vidiet uzasne parametre nasej cesty I/12
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 3 hostí.