od Tomas PO » 18. Jún 2011 14:39
Ako spomenul Janosik, nefunguju prve dve PDZ v tuneli, iba v smere BA. V smere PO je normalne 80ka. Tiez som na tabule pozeral jak na zjavenie, ze ci fakt tam je 60ka, na vyse do tabul sa opieralo slnko a 60ka a 80ka vyzeraju dost podobne. Neporozumel som, preco ale na tretej, teda prvej fungujucej tabuli uz nebola 80ka. Zeby nevedeli nastavit rozne rychlosti v tuneli? Okrem toho bola na predposlednej tabuli zapnuta vystraha, ktovie preco (nikde ziadny problem).
Na tejto casti dialnice je v prvom rade potreba
1, odstranit nezmyselnu 100ku medzi MUK Tatry a PP zapad
2, Borik na 100
3, Lucivnu bez obmedzenia na 130 (resp. kvoli zvyseniu ostrahy vodicov na 120, ci 110)
4, dalsie nezmyselne 120ky, ktorych tam je neurekom (najma na mostoch), pozmenit bud dodanim doplnkovych tabul "za dazda", alebo len modrou, odporucanou rychlostou. Problemom moze byt ale zima a namrzanie na mostoch, ktore je v tomto vysokohorskom terene bezne. O PDZ asi mozme snivat, tak cez zimu sa trvalemu obmedzeniu nevyhneme (obmedzenie na 120ku je ale podla mna aj tak nezmysel, ved to nie je skoro ziadna zmena rychlosti).
5, pri klesani od PP ku Vazcu (zda sa mi, ze za nedokoncenym odpocivadlom Strba), je pomerne dlha 100ka, pravdepodobne kvoli dazdu. Klesanie je dost prudke, da sa ist na neutrali a clovek zrychluje, za dazda je tam aj napriek odvadzacom vody pruser ist 130, za sucha ale no problem...
6, dokoncit odpocivadlo s CSPH.
ta neznam ci ne hej