Moderátor: Moderátori
duro_z_dediny napísal:aquila napísal:ta MUK nizna mi tam osobne vadi a najma to ze zase kruhac na ceste prvej triedy ..
skoda, ze tie useky ozaj nepodelili trosku inak .. lebo tunel na R3 tak skoro nebude ..
ono by to pritom stacilo riesit aj ako D3 pri cadci .. polprofil
Rado, vďaka za odkaz na vizualizáciu. Ak si dané snímky pozorne prezriete, tak ako je teraz navrhnuté ukončenie úseku - je to v podstate iba obchvat Tvrdošína (včítane miestnych častí Krásna Hôrka a Medvedzie). Všetok tranzit pôjde cez Nižnú v oboch smeroch, tak ako doteraz. Prečo by mal byť okolo Nižnej plný profil (dopravný prúd od Námestova ?), keď v Hornej Lehote je polprofil, ale prosím - ak je to príprava na tunely pod Bielou skalou , (majú byť 2 - každý pre jeden smer). No a na tie som naozaj zvedavý ... OT - ak tu budú tunely, skôr ako na Soroške ...
aquila napísal:MUK stavat v plnom profile este chapem .. ale stavat obchvat podbielu na plny profil je hlupost, resp nemame na to financie .. tak isto tam staci len jeden tunel .. ako som spomenul priklad v cadci a D3 .. netreba mat velke oci ..
Andrej napísal:Otazka znie, ci polovicny profil nestoji 70-75% ceny plneho ako pri useku Svrcinovec-Skalite, v tom pripade nie je o com rozmyslat.
Inac cela I/59 v useku Bziny (cca 3 km od DK)-Polsko ma tak zle parametre, ze kazdy novy usek R3 aj v 1/2 profile je obrovskym zlepsenim. Podbiel je momentalne asi najhorsi usek.
aquila napísal:MUK stavat v plnom profile este chapem .. ale stavat obchvat podbielu na plny profil je hlupost, resp nemame na to financie .. tak isto tam staci len jeden tunel .. ako som spomenul priklad v cadci a D3 .. netreba mat velke oci ..
aquila napísal:aj ked sa MUK nizna vyhodi, tiez to nemeni nic na fakte, ze pol profil velmi pomoze .. a ked to bude raz za cas uzavrete ako horelica alebo branisko sa tiez nic nestane .. na 340 dni z roku to bude radovo lepsie ako teraz ..
aquila napísal:MUK stavat v plnom profile este chapem .. ale stavat obchvat podbielu na plny profil je hlupost, resp nemame na to financie .. tak isto tam staci len jeden tunel .. ako som spomenul priklad v cadci a D3 .. netreba mat velke oci ..
Andrej napísal:Otazka znie, ci polovicny profil nestoji 70-75% ceny plneho ako pri useku Svrcinovec-Skalite, v tom pripade nie je o com rozmyslat.
Inac cela I/59 v useku Bziny (cca 3 km od DK)-Polsko ma tak zle parametre, ze kazdy novy usek R3 aj v 1/2 profile je obrovskym zlepsenim. Podbiel je momentalne asi najhorsi usek.
st09 napísal:Na poslednom stretnuti s občanmi DK zástupca Dopravoprojektu informoval, ze podla novych noriem EU nie je mozne na D/R budovat tunely jednorurove, tj. aj tunely na R3 musia byt dvojrurove, za to asi plny profil okolo Podbiela. Co sa tyka polovicneho profilu Siroka -Sedl. Dubova, neviem si predstavit naklady na pripadne rozsirenie na plny profil. Cim viac tade jazdim, tym viac sa mi to zda financne nepravdepodobne, naklady na rozsirenie budu urcite zrovnatelne s plnym profilom. Mosty, zarubne mury, nadjazdy ako by vobec nepocitali s buducim rozsirenim.
a.b napísal:nerozumiem tvrdeniu z článku, že: "Na zváženie je aj čiastočné riešenie - zatiaľ dobudovať úsek R3 z Tvrdošína do Podbiela so zjazdom do Studenej doliny, čo značne odľahčí aj Podbiel." Ušetrila by sa snáď cesta cez Nižnú, ale cez Podbiel? Tam by sa skôr predĺžila, s výnimkou cestujúcich na Zuberec, ale tých bude asi málo.
...na budúci rok mali ísť do výstavby nové úseky ciest R2 a R3. "Pôjde o úseky na ceste od Trenčína smerom na Lučenec, hlavne úsek pri Bánovciach nad Bebravou, pri Žiari nad Hronom, dva úseky pri Zvolene smerom na Lučenec a dva úseky na Orave smerom na Poľsko,
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 5 hostí.