Moderátor: Moderátori
mmaros napísal:Mne sa zda, ze variant cez Svrcinovec je lepsi ako cez Oscadnicu. Ked sa porovnava dlzka smerom na Polsko, potom vychadza Oscadnicky variant lepsie. Predlzi sa vsak usek rychlostnej cesty smerom na Cesko. V schvalenom variante je riesene napojenie aj Ciech aj Polska prakticky jednou cestou, kedze R-ka na Cesko sa odpaja tesne pri hranici. Okrem toho obchvat Cadce, by sa staval omnoho neskor (keby bol iba sucast R cesty na Cesko ako je tomu pri variante cez Svrcinovec.
kaviarista napísal:maros, mas pravdu, ale len z pohladu kratodobej buducnosti, kym by sa tie rychlocesty nedostavali. Ak ale v dalekej buducnosti raz budu stat, je lepsie ak vzdialenost medzi rovnobeznymi cestami je co najrovnomernejsia. Ak priblizis trasu D3 k Tesinu, zaroven ju vzdialis od buducej R3. Ja by som bol radsej za Oscadnicu, ked uz.
kaviarista napísal:maros, mas pravdu, ale len z pohladu kratodobej buducnosti, kym by sa tie rychlocesty nedostavali. Ak ale v dalekej buducnosti raz budu stat, je lepsie ak vzdialenost medzi rovnobeznymi cestami je co najrovnomernejsia. Ak priblizis trasu D3 k Tesinu, zaroven ju vzdialis od buducej R3. Ja by som bol radsej za Oscadnicu, ked uz.
johhan napísal:No ešte je tu jedna možnosť riešenia ktoá bola navrhnutá v poslednej dobe a to že D3 by sa viedla na hranicu s ČR a R5 by sa mohla viesť cez Osčadnicu na Zwardoň. Tým by sa to celé pretrasovalo a aj cesta by mohla viesť v trase akú požaduje obec Osčadnica a aj by sa ušetrili peniaze.
johhan napísal:kaviarista napísal:maros, mas pravdu, ale len z pohladu kratodobej buducnosti, kym by sa tie rychlocesty nedostavali. Ak ale v dalekej buducnosti raz budu stat, je lepsie ak vzdialenost medzi rovnobeznymi cestami je co najrovnomernejsia. Ak priblizis trasu D3 k Tesinu, zaroven ju vzdialis od buducej R3. Ja by som bol radsej za Oscadnicu, ked uz.
No ešte je tu jedna možnosť riešenia ktoá bola navrhnutá v poslednej dobe a to že D3 by sa viedla na hranicu s ČR a R5 by sa mohla viesť cez Osčadnicu na Zwardoň. Tým by sa to celé pretrasovalo a aj cesta by mohla viesť v trase akú požaduje obec Osčadnica a aj by sa ušetrili peniaze.
JG napísal:Rozostavana cast D3 Skalite - statna hranica je sucastou oboch variantov - Svrcinovec aj Oscadnica.
JG napísal:Na Skalitom este netreba nic burat. Iba ak by sa zistilo, ze bol pouzity nekvalitny material. Zemne prace su skoro hotove a jeden most je prejazdny. Vsetky stlpy su v stave, ze sa im nic nestane aj ked niekolko dalsich rokov mosty nedokoncia.
kaviarista napísal:urcite by pretrasovanie cez Oscadnicu nemalo iba lokalny prinos. Vyzera to na celkom slusnu usporu kilometrov. Mne sa ten navrh s trasovanim D3 do Ceska a R5 do Polska pozdava velmi. Cadcanom bude asi uplne jedno, ci pocestuju do PL cez Svrcinovec alebo cez Oscadnicu. Zilincanom (tym padom aj dodavatelom a odberatelom KIA) ale urcite nie.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 3 hostí.