magnus napísal:Až tak by som to nevidel. Môj názor je, že potenciál žilinského letiska je podstatne vyšší ako potenciál Poradu, Sliača alebo Piešťan. Brzdia ho len technické limity, preto sa aj plánuje predĺženie dráhy o 1300 m. Ale je to zatiaľ samozrejme len planovanie. K tomu mezmyslu: To by sme mohli povedať, že ani BTS, TAT, SLC, KSC a PZY nemajú zmysel, pretože ich ponuka destinácií je mizerná a v podstate väčšina ľudí aj tak leitaz VIE alebo PRG. Bohužiaľ, jeden je fakt, že pre zlepšenie leteckej infraštruktúry sa na Slovensku robí žalostne málo. Ja by som napríklad ako nezmysel videl nalievanie peňazí do BTS, ktoré už dávno mohlo byť predané za pekné peniaze. Je to vec pohľadu.
tak tu by som si dovolil "mierne" nesuhlasit...mesto je male, spadova oblast takisto, krakow nedaleko, navyse na BTS to mas po dialnici hodinu a pol...do PN a PP maju potencial lietat aspon turisti, v okoli ZA mas tiez cestovny ruch (hole, vratna) ale to snad nejdeme porovnavat s potencialom jasnej a vysokych tatier/kupelneho mesta PN kde si niekedy pripadas ako v abu dhabi...naozaj si neviem predstavit aka skupina ludi by mohla vyuzit zilinske letisko (mimo slotovej stihacky)...
to ze sa malo BTS predat a nechat investorovi je kazdemu rozumne uvazujucemu cloveku jasne, ale to, ze sa spravila jedna somarina, znamena ze musime nalievat peniaze do letiska z ktoreho nebude ziadny realny uzitok? predlzenie drahy o 1300m?? naco?