Veru tak, to chystali este komousi.... Odvtedy sa to premeriavalo a vyznacovalo najmenej 3 krat, penazi to stalo uz tolko ako beznych 10km dialnice....
Podla tohto je to uznesenie vlady c. 162 z 21.02.2001 (Novy projekt vystavby dialnic). Tam sa precislovala D61 a natiahla ako D1 do BA a zmenila sa aj D65 na R1
vďaka... to ma nenapadlo, že je to len 9 rokov... takže ten stĺpik nemusí byť taký starý, ako som myslel... ale zase podľa tej hrdze, neviem. V každom prípade si myslím, že tam bude ešte dlho hrdzavieť... btw, dnes sa kolóna od Žiliny pred 16. hodinou začínala už pri križovatke Brodno, ale potom sa to vcelku rozbehlo
ten stlpik tam je asi od 1998. Podla vtedy platneho Vladovho planu vystavby mala byt do 2000 dostavana cela D18 a v tom case bola trasa aj vytycena. V tom case bola vytycena aj D18 HP-ZA.
Tento kruhový objazd vzhľadom na jeho veľkosť robí problémy najmä kamiónom. Možno už bolo niekde spomenuté, že na to, aby ním kamión prešiel, musí spomaliť na minimum. Keď sa ich tam nahrnie už len trebárs 5 (častý prípad)+ nejaký ten autobus, tak kolóna je na svete.
Ja teda radšej jazdím po I/11, aj keď obyčajne je to postávanie v kolóne už od konca štvorpruhovej časti, ale minulý piatok som si povedal, že skúsim cez Vranie a pol hodiny sme stáli pred priecestím v Rudine kvôli rekonštrukcii železnice ZA - KNM
Cez Vranie to ani neodporúčam, raz som chcel tadiaľ ísť, keď bola havária na hlavnej ceste a bol tam doslova dopravný kolaps. Takže pri najbližšej príležitosti som sa radšej otočil naspäť. Takže tam jedine na bicykli