Moderátor: Moderátori
brumteles napísal:Saget napísal:Tak mi napadlo: V popise stavby je, ze ta krizovatka bude sluzit aj pre Devinsku Novu Ves a Záhorskú Bystricu, co su mestske casti Bratislavy. Bude "dialnica bez uhrady" az po tuto krizovatku??? Lebo ak nie, tak verim ze vela ludi to odradi a zo Stupavy a Zah. Bystrice budu stale chodit cez exit Lamac.
Ono je to asi myslene inak: V sucasnosti su cez pracovne dni poobede rozsiahle zapchy na exitoch DNV/Lamac a Dubravka/Lamac, lebo tadial schadzaju aj vsetci co idu na Stupavu a do okolitych obci. Po vybudovani krizovatky sa teda tieto exity vyrazne odlahcia, lebo budu sluzit uz len pre DNV, Lamac a Zahorsku B.
Dalsi vyznam je v tom, ze napojenie na D2 bolo Volkswagenu slubene uz davno (a planuje sa rozsirenie vyroby ??). Hlavne JIT dodavatelia zo Zahoria najazdia v sucasnosti dost km navyse. A zmiznute kamiony zase odlahcia cestu od exitu z D2 po DNV.
ELZ napísal:No neviem ... ked ides do VW od Sitiny, tak krizovatka Lamac je celkom logickym exitom. Budovany exit sa podla mna oplati dodavatelom zo severu.
Andrej napísal:Fakt nechapem, preco stale pisu plny profil, ked to stavaju na polovicny. Nakoniec este zistime, ze na plny profil bola myslena D2, ktoru sucasna stavba krizuje...
sergej napísal:To je rozumne a aj som to tu niekde navrhoval, krizenie s D2 treba postavit rovno na plny profil, nech sa zbytocne na viac krat neobmedzuje premavka na D2. Zvysok staci polprofil.
Andrej napísal:Ano, bolo by to rozumne aj vzhladom na pripajacie vetvy na D2.
Vie niekto, ktore z nich sa stavaju?
Ike napísal:brumteles napísal:Saget napísal:Tak mi napadlo: V popise stavby je, ze ta krizovatka bude sluzit aj pre Devinsku Novu Ves a Záhorskú Bystricu, co su mestske casti Bratislavy. Bude "dialnica bez uhrady" az po tuto krizovatku??? Lebo ak nie, tak verim ze vela ludi to odradi a zo Stupavy a Zah. Bystrice budu stale chodit cez exit Lamac.
Ono je to asi myslene inak: V sucasnosti su cez pracovne dni poobede rozsiahle zapchy na exitoch DNV/Lamac a Dubravka/Lamac, lebo tadial schadzaju aj vsetci co idu na Stupavu a do okolitych obci. Po vybudovani krizovatky sa teda tieto exity vyrazne odlahcia, lebo budu sluzit uz len pre DNV, Lamac a Zahorsku B.
Dalsi vyznam je v tom, ze napojenie na D2 bolo Volkswagenu slubene uz davno (a planuje sa rozsirenie vyroby ??). Hlavne JIT dodavatelia zo Zahoria najazdia v sucasnosti dost km navyse. A zmiznute kamiony zase odlahcia cestu od exitu z D2 po DNV.
Ale ich to tiež odradí, lebo po križovatku Lamač neplatili a po I/2 tiež nie A JIT chodili po nespoplatnenej II/505 Takže pokiaľ sa nedá ten úsek D2 po kriźovatku Stupava bez úhrady, NIĆ sa nezmení
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 2 hostí.