Stránka 8 z 9

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 13. Feb 2015 09:54
od aquila
pritom v PN bol fakt ze super projekt tej novej stanice aj so zeleznicnou .. je to docela hanba na toto kupelne mesto ..

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 16. Feb 2015 17:02
od mareks96
PN je mrtve mesto. Nedeje sa tam nic, vsetci odtial odchadzaju, kupele upadaju. Pri tejto "rekonstrukcii" sa s tankodromom nespravilo, akurat sa zrezal kusok nastupista aby sa dalo rozoznat ktore su odstsvene a ktore nie. Je to ozaj hanba, a dalsi klinec do rakvy pre atrsktivitu tohto mesta

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 05. Aug 2015 08:16
od rybana1

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 06. Aug 2015 06:12
od Krampus
Jak keby nemohli postavit obchvat a prepojenie Bulharskej s Modrankou riesit potom. Takto bude trpiet polka mesta kvoli par zbohatlikom, co si postavili domy pri buducej spojnici..

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 06. Aug 2015 14:47
od aquila
sudiac podla oficialneho vyjadrenia ide skor o chybajucu novu EIA a studiu uskutocnitelnosti, kvoli eurofondov.. cize zrejme nic tragickeho .. a kedze je to aj v uzemnom plane, dopravnom generele a oni mali stavebne povolenia, kde bolo dane, ze to bude prejazdova ulica, tak to maximalne oddialili, a kedze to nehori a financuje to SSC, tak sa bohuzial nikde neponahlaju

Dobrý deň,
na základe rokovania na radnici 25. 2. 2014 OÚRaK požiadal SSC o predloženie harmonogramu výstavby prvej a druhej etapy stavby Cesty I/61 Trnava – Južný obchvat. SSC zaslalo podrobný predpokladaný harmonogram prípravy uvedenej stavby.

5. 3. 2014 sa uskutočnilo v obci Horné Orešany 97. Výjazdové rokovanie vlády SR s uznesením č. 99, v ktorom bolo uložené ministrovi dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja zaradiť do investičného plánu SSC výstavbu južného obchvatu mesta Trnava s ukončením na ceste I/61 pri napojení na priemyselnú zónu.

Uznesenie je dostupné na stránke http://www.rokovanie.sk/Rokovanie.aspx/UzneseniaDatumy

Po vydanom uznesení mesto opätovne poslalo 30. 6. 2014 žiadosť na SSC o informácie v akom štádiu prípravy sa nachádza uvedená akcia.

Rok 2015
7. 4. 2015 mesto Trnava zabezpečilo ďalší krok v príprave Južného obchvatu a to vybudovanie okružnej križovatky Bratislavská – Strojárenská ako nevyhnutného napojovacieho bodu priemyselnej lokality bývalých TAZ na plánovaný Južný obchvat. Realizácia predstavovala celkový náklad vo výške 726 309,90 € z čoho spolufinancovaním prispel súkromný sektor sumou 230 000 €.

Mesto 11. 3. 2015 opätovne žiadalo SSC o informácie v akom štádiu sa nachádza akcia Južný obchvat, kde SSC dňa 23. 3. 2015 informuje o nasledovnom:

1. Stavba bola zaradená do zásobníka stavieb navrhnutých na realizáciu z Operačného programu integrovaná infraštruktúra, ktorý je financovaný za spoluúčasti EÚ.

2. Podmienkou na ďalšiu prípravu je preukázanie jej oprávnenosti, vypracovaním štúdie realizovateľnosti.

3. Štúdia realizovateľnosti sleduje, okrem iného, účinky dopravného zaťaženia, druhov dopravy, ekonomické dopady, a to na širšie územie – cestnú sieť, verejnú dopravu v dotknutých mestách a obciach so zreteľom na obyvateľstvo, zástavbu, podnikateľské aktivity a pod.

4. Štúdiu realizovateľnosti s predbežným názvom „Cesta I/61 v úseku SR/ČR – Senica Trnava“, ktorej súčasťou je aj stavba južného obchvatu, zabezpečí SSC – IVSC Bratislava v roku 2015.

5. Po potvrdení oprávnenosti bude môcť príprava stavby pokračovať štandardným postupom: výkup pozemkov, prerokovanie DSP, zabezpečenie potrebných povolení (vyňatie pôdy z PPF, stavebného povolenia), verejná súťaž na zhotoviteľa stavby.

Odbor územného rozvoja a koncepcií


a nasiel som aj nahlad na tu novu verziu, kde to je dost dobre nadimenzovane .. paradoxne bude problem chybajucej MUK pri PSA .. vsetky ostatne casti obchvatu budu cez MUK a teda mohla by tam byt suvisle 90tka a mozno casom 110 ak dojdeme do faze ako v CR :)

29481

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 06. Aug 2015 18:44
od Krampus
Ako bude tento novy usek napojeny na I/61? vidim, ze tesne pred koncom je MUK, ktora je napojena na staru cestu na novom kruhaci, ale ako bude vyzerat samotny zaciatok cesty v smere od Senca?

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 06. Aug 2015 20:46
od aquila
ak som spravne pochopil tu mapku tak I/61 bude pokracovat priamo na juzny obchvat a na bratislavsku sa bude dat dostat cez MuK a novy kruhac a tu staru vestu urobia slepou ulicou

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 07. Aug 2015 13:38
od Krampus
tak to bude super a TT to urcite pomoze, ludia na juhu si dost vydychnu. Niektore ulice by mozno mohli znovu zobojsmernit (9. maja, Gabora Steinera a pod.)

co je este jedna velka slabina dopravy v TT je, ze nie je paralelna cesta k Hospodarskej. Dalo by sa to poriesit bud prepojenim Coburgovej s Prednadrazim (http://www.trnava-live.sk/2014/01/09/dopravne-prepojenie-prednadrazia-a-coburgovej-ulice-mostom-je-stale-aktualne/) alebo dobudovanim okruhu aj zo zapadnej strany mesta...otazka je co zo toho je vacsie sci-fi, ale urcite zapadnu cast mesta bude po dokonceni juzneho obchvatu potrebne doriesit. Z Prednadrazia potrebuje clovek bezkonkurecne najdlshi cas, aby sa dostal autom z mesta von a impulz na rozvoj by asi dostali aj priemyselne arealy v juhozapadnej casti TT.

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 17. Aug 2015 12:52
od Tomas PO
Ako tak pozeram na google maps, Trnava to ma pekne poriesene (dlho predloho som cez TT nesiel). Ten juzny obchvat nie je vsak uz trochu luxus?
Ved defacto juzny obchvat je D1. Vychodny obchvat krasne prebral tranzit z R1/D1 do CR, a kedze juzny obchvat je defacto D1, takze aj zo smeru od BA sa TT da krasne obist.

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 17. Aug 2015 13:21
od Krampus
Luxus ako sa vezme...sice by mala TT na slovenske pomery raritu - komplet okruh, ale ked som hladal na strankach SSC data (http://www.ssc.sk/sk/Rozvoj-cestnej-sie ... y-2010.ssc) tak som zistil ze na ceste 1/61 (usek 80191) je intezita z roku 2010 - 2.899 nakladnych a 14.421 osobnych aut, co zase nie je malo, ked clovek vezme do uvahy, ze sa jedna o cast mesta, kde su len rodinne domy. Tranzit, co mohol, uz davno asi presiel na D1. Tu sa jedna skor o dopravu, kde je ciel samotna Trnava (commuters z dedin na juh od TT + nakladna doprava do firiem v TT). Takze prinos by bol asi ten, ze auta smerujuce z juhu by obisli juh mesta a zisli by z obchvatu az priamo pri cieli a nieco malo asi bude pokracovat smerom na CR.

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 17. Aug 2015 13:24
od Tomas PO
Tak to je uz o inom - integrovana doprava. Taky Presov nema nielenze D, ale ani Nabreznu. A ako sa zda, ani dlho mat nebude.
Na hranici MPR!! zase ma krizovatku dvoch ciest 1. triedy s intenzitou cca 40 000voz/24h.

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 17. Aug 2015 13:45
od Krampus
v SR urcite su o dost vacsie priority jako juzny obchvat Trnavy, o tom nikto nepochybuje. TT mala/ma jednoducho obrovsku vyhodu blizkosti BA, preto mala uz D1 aj velku cast obchvatu postavenu za socializmu. Teraz sa uz len pomaly dostavuje, to je ine ako stavat uplne od zaciatku.

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 18. Aug 2015 06:12
od Bager3
D1 je dost daleko od Trnavy samotnej na to aby dokzala riesit cast lokalnej dopravy ja osobne si myslim ze juzny obchvat je v Trnave dost potrebny a financne nieje tak narocny. Ano su dolezitejsie stavby ale myslim ze aj tato patri medzi dolezite.

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 18. Aug 2015 12:50
od Krampus
Nieco nove k planovanemu prepojeniu Prednadrazia a Coburgovej:

http://trnava.sme.sk/c/7968881/prednadr ... pieri.html

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 10. Sep 2015 08:54
od Krampus
Vymena asfaltu za CB kryt na krizovatke Hlboká, Bučanská a Rybníková:

http://trnava.sme.sk/c/7997218/do-frekv ... tobri.html

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 08. Jún 2016 10:46
od VojtoTT
Medzi Trnavou a Madunicami som si včera všimol novovybudované nové cestné váhy pri križovatke na Bučany

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 22. Júl 2016 07:02
od eric987
TTSK ide modernizovat cestu III/1279 medzi Zavarom a Surovcami na kat. C7,5/50 v dlzke 2,925 m, vid: https://www.uvo.gov.sk/vestnik/oznamenie/detail/340539 .

Predpokladana hodnota zakazky: 785 661,66 € bez DPH
Trvanie 3 mesiace
* nebudu vyzuzite financne prostriedky EU

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 15. Aug 2016 07:04
od eric987
TTSK dnes zverejnil aj vyzvu na predkladanie ponuk pre rekonstrukciu II/502 v prietahu Smolenicami v dl. 1.200 m : https://www.uvo.gov.sk/vestnik/oznamenie/detail/341817 .

- predpokladana dlzka realizacie 2 mesiace
- hodnota 630 tis. €

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 26. Sep 2016 09:04
od rybana1

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 26. Sep 2016 17:08
od Krampus
mensia zmena organizacie dopravy v centre TT:

http://www.trnava-live.sk/2016/09/26/na ... ne-zmenit/

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2016 13:26
od eric987
eric987 napísal:TTSK dnes zverejnil aj vyzvu na predkladanie ponuk pre rekonstrukciu II/502 v prietahu Smolenicami v dl. 1.200 m : https://www.uvo.gov.sk/vestnik/oznamenie/detail/341817 .

- predpokladana dlzka realizacie 2 mesiace
- hodnota 630 tis. €


Sutaz je zrusena, vid https://www.uvo.gov.sk/vestnik/oznamenie/detail/346592 .

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 19. Jan 2017 10:36
od eric987
VUC TT hlada zhotovitela PD v stupni DSP (s nalezitostami DRS) pre reko cesty II/499 v useku priechudu Havran (dufam teda ze som trafil temu, kedze netusim kde je ten HP) : https://www.uvo.gov.sk/vestnik/oznamenie/detail/350419

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 19. Jan 2017 10:51
od Jonathan
Ano temu si trafil :D . Inak koncom minuleho roka, bol spraveny aj geologicky prieskum podlozia cesty v celej dlzke od Piestan az po sedlo. Inak intenzita NA na tejto ceste sa zvysila po zavedeni myta. Navyse jazdny pruh do Piestan sa slusne prepadava, takze som rad, ze sa nieco planuje.

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 26. Apr 2017 13:28
od Jonathan
V Piestanoch sa zacali realizovat celkovo styri velke opravy ciest

A. Hlinku, Kuzmanyho, Janky Alexyho a Sladkovicova.
http://www.pnky.sk/aktuality/rekonstruk ... eparkovat/
http://www.pnky.sk/aktuality/rekonstruk ... a-tri-dni/
http://www.pnky.sk/aktuality/rekonstruk ... -pol-skor/
http://www.pnky.sk/aktuality/rekonstruk ... prejazdny/

Este by to chcelo Dopravnu, Radlinskeho a Pod Parovcami a budu hlavne tahy v PN zodpovedat civilizovanemu svetu.

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 09. Jan 2018 14:19
od mireceq
Primator Hlohovca M. Kollar oznamil zaciatok procesu riesenia prelozky II/513 v Hlohovci.

Z jeho facebooku (https://www.facebook.com/hcprimator/):

... sme spolu s primatorkou Leopoldova Tereziou Kavuliakovou a poslancom VUC Patrikom Voltmannom absolvovali uvodne pracovne stretnutie s novym zupanom Jozefom Viskupicom na temu riesenia dopravy na vjazde do Hlohovca. Opat deklaroval, ze je to jedna z troch priorit jeho volebneho obdobia a dohodli sme dalsi konkretny postup na tento rok - ako nevyhnutny prvy krok - pripravu ramcovej studie realizovatelnosti druheho prietahu mestom vratane noveho mosta, ktora zadefinuje moznosti novej trasy a prvy odhad nakladov spolu s moznymi alternativami jej financovania...

Pozn: Nehovori o obchvate, ale o novom prietahu popri zeleznici (+ novy most). Kedze obchvat by bol drahy a realne bez toho aby bola cesta preklasifikovana na jednotku a zatiahla to SSC nemozne postavit, v novom uzemnom plane ktory nadobudne pravoplatnost na zaciatku tohoto roku je navrhnuta prelozka II/513 popri zeleznici vo viacerych variantoch.
Dufam ze sa to naozaj podari dotiahnut do konca (a hlavne teda najst financie, zrejme by to malo byt financovane spolocne VUCkou a mestom) a za takych 4-5 rokov postavit, lebo ked sa spusti vyroba v Jaguari, doprava v Hlohovci sa zmeni z "peknej otravy" na "showstopper"...