Moderátor: Moderátori
Alexander Velky napísal:V Senci stačí vyriešiť jednu jedinú cestu a to ťah SC-PK, ktorý treba rozšíriť, inak je to celkom Ok.
Alexander Velky napísal:V Senci stačí vyriešiť jednu jedinú cestu a to ťah SC-PK, ktorý treba rozšíriť, inak je to celkom Ok.
Andrej napísal:Ak však bude v Senci neustále narastať doprava ako doteraz, onedlho bodne ďalší obchvat - na cestu I/61
Antimander napísal:http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=9812#9812
Po realizácii tohto komplexu (viac po kliknutí na linku) bude nevyhnutné postaviť nielen obchvat okolo SC, ale aj rozšíriť cestu PK-SC a zlepšiť aj napojenie na D1 ako aj zlepšiť cestnú sieť v okolí SC ako aj v SC samotnom.
Andrej napísal:Nevie niekto, ako to nakoniec bude s cestou SC-PK, pripadne s obchvatom SC? Zacne sa nieco realizovat tento rok? Rozsirenie - bude to iba rozsirenie cesty o nejaky meter alebo to bude rozsirenie na 2+2 pruhy
Adaios napísal:V SENCI DNES POLOŽILI ZÁKLADNÝ KAMEŇ NOVEJ KRIŽOVATKY, KTORÁ MÁ VYRIEŠIŤ SITUÁCIU V MIMORIADNE NEHODOVEJ LOKALITE.
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=3217
Dy napísal:Bratislava ako samostatný kraj. Primátor chce odčleniť hlavné mesto a znížiť počet poslancov.
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=4470
Andrej napísal:Dialniciar napísal:BA VÚC sa bude zaoberať cestou PK-SC.
Akym sposobom? Je niekedy realne aj jej skapacitnenie resp. rozsirenie na 2+2 pruhy?
Dialniciar napísal:Ide len o jej mierne rozšírenie a opravu.
Až sa spustia všetky logistické areály a park Cepit, vtedy možno sa bude niečo viac diať.
Andrej nemôžeš žiadať aj rozšírenie cesty na 2+2, aj obchvaty PK, Modry atď.
Andrej napísal:O.k. zatial postaci docasne aj jej mierne rozsirenie, ale o cca 10 rokov bude potrebne aj jej rozsirenie na 2+2 pruhy.
Snad uznas, ze v okrese SC a PK ma väcsina ciest prekrocenu svoju kapacitu
Dialniciar napísal:Mierne rozšírenie v podobe spevnenie súčasných krajníc tak, aby nemali problém 2 kamióny.
Čo bude o 10 rokov je ťažko povedať, ale napríklad nemá 2+2 PK-SC väčšiu prioritu ako D4+R0.
Andrej napísal:Dialniciar napísal:Mierne rozšírenie v podobe spevnenie súčasných krajníc tak, aby nemali problém 2 kamióny.
Čo bude o 10 rokov je ťažko povedať, ale napríklad nemá 2+2 PK-SC väčšiu prioritu ako D4+R0.
Tak bude to zavisiet aj od varianty D4+R0. Stredny variant ratal s pokracovanim D4 ako R0 prakticky subezne s cestou PK-SC. A celkovo, ak sa postavi D4+R0, dost to odlahci cestu SC-PK.
Dialniciar napísal:Totiž ideálne riešenie pre celú túto oblasť je výstavba D4+R0 a k tomu aj doriešenie obchvatov PK, SC, Modry, nová križovatka Blatné pri SC, rozšírenie D1 BA-TT na 3+3 pruhy a výstavba 2+2 SC-Sereď.
Táto oblasť je na tom jednoducho tak, že tu budú samé cesty, priemyselné parky, logistické objekty, diaľnice D1+D2+D4, k tomu obchvaty miest za ďalšie miliardy, k tomu aj cesty I. triedy na 2+2 pruhy alebo prestavané cesty II. triedy na cesty I. triedy.
Aj keď to dnes tak nevyzerá, tak začiatky už tu sú.
Ale určite nemá prioritu cesta SC-PK na 2+2 jazdné pruhy. Je to zbytočné vo vzťahu k tomu, čo som vymenoval. Zbytočné aj o 10 rokov. To nebude problémom len úsek SC-PK, ale všetky cesty a odľahčí to až D4 a neskôr ideálne aj R0 cez Malé Karpaty. Prioritu majú a budú mať cestné obchvaty, napríklad PK a SC, čo sú v oboch prípadoch miliardové záležitosti.
Andrej napísal:Vsak ja som to aj tak myslel, ze ak sa postavi D4+R0 tak cesta SC-PK uz nebude potrebovat dalsie rozsirenie. Ak vsak nulty obchvat BA postaveny nebude, cast kamionov z logistickeho parku SC budu chodit na D2 cez PK a vtedy by to tato cesta uz nezniesla.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 13 hostí.