devil napísal:ked to vydrzi dalsich 5 tak mozno aj 10 rokov, alebo to uz nie ? ...totiz stat na to nema a EU na to neda, nie je znama ani len ponuka ktora moze byt aj 300% co sa len tazko da akceptovat, momentalne na to nemaju banky a MDPT uz pyta sumu navyse pre "alternativny plan" ta suma je vyse 1% hpd a je to skoro 10% celkovych prijmov statneho rozpoctu. a to je len pre 2009 a 2010. cize ju nedostane.
Je to zaujímavé ...
1. Ty odpovede dopravné nepoznáš. Iba dávaš neustále dookola otázky.
2. Vždy zavádzaš rôznymi matematickými úvahmi a ekonomikou.
3. PPP ak tu nebude, nebude to pre náročnosť úseku, ale pre finančú krízu, lebo potom iné projekty za oveľa vyššie sumy alebo na koncesiu dlhšiu ako 50 rokov by vo svete nemohli fungovať (Rion-Antirion, Millau), pričom tu nie sme "vo svete za 5-10 mld. EUR" ale "doma za 1 mld. EUR".
Ale fakty sú neúprosné:
1. Tranzit aj lokálna doprava na Strečne sú. Aj na to, že to je dobrá cesta, sú tu kolóny a časté nehody. Obdoby nájdeme na x-miestach SR, kde sa plánuje aj neplánuje výstavba D/R.
2. Rozšírenie nebude stáť do 4 mld. SKK a nebude súvislé a nebude ani bezpečné potom tak jazdiť. Ide len o plátanie namiesto poriadnej 20 mld. SKK investície. Rozšírenie nebude trvať 1-2 roky, ale min. 4 roky.
3. Dnešná sanácia nebola na rozšírenie, ale riešila problém padania skál priamo na stred vozovky (známy prípad - mŕtva Češka v aute).
devil napísal:ako je vobec mozne predbiehat kde je kapacita naplnena.....alebo je nenaplnena ??
Predbiehať sa dá vždy - len potom vznikajú dopravné nehody.
Keby to rozširovanie bolo také ľahké a jednoduché, súdruh Vážny by ho spustil sám v r. 2007.