Moderátor: Moderátori
Dialnica D1 nezmeni svoj smer len zaklade toho ze si to teraz johhan alebo ty predstavite. To sa nikdy nestane a ak ano bude to len politicke rozhodnutie ktore bude mat nasledky.
Branco napísal: Môže sa to síce vykonať v dlhodobom horizonte, ale v žiadnom prípade nie skôr, ako:
1. dostavia kompletne D1, D3, R1, obchvaty na R2
2. Po dostavbe R2 sa R1 a R2 sa preklasifikujú na diaľnicu, myslím kompletné ťahy R1 a R2
3. R6 na Púchov sa rovnako preklasifikuje na diaľnicu
4. Alternatívne diaľničné napojenia môžu byť aj Bytča-Makov a Prešov-Stará Ľubovňa
5. rovnako sa bude viesť diskusia o ďalších diaľničných prepojeniach, ktoré Slovensko potrebuje.
Adoas napísal:Dobre - meni sa tu charakter obsahu diskusie.
Ja nie som proti tomu aby SR realizovala na trase KE-Kechnec(Milhost/H) dialnicu. To sme sa nepochopili.
Ale zasadne som proti tomu aby D1 nepokracovala dalej od KE v smere na vychod SR na MI, Ukrajinu.
A ten kto sa o toto snazi este argumentami typu ze R4 juzna vetva by mala byt dialnica - OK nech je, ale to nema nic spolocne s D1 sucasne trasovanou - nikdy nebude trasa R4 dolezitejsia ako napojenie na Ukrajinu v danej trase D1 - a ja to ani nikdy nepodporim a akekolvek snahy o tuto zmenu bude ciste politicke riesenie - nic viac.
Tato trasa sa nedosiahla najprv politicky, ale najprv odborne.
johhan napísal:Adoas napísal:Dobre - meni sa tu charakter obsahu diskusie.
Ja nie som proti tomu aby SR realizovala na trase KE-Kechnec(Milhost/H) dialnicu. To sme sa nepochopili.
Ale zasadne som proti tomu aby D1 nepokracovala dalej od KE v smere na vychod SR na MI, Ukrajinu.
A ten kto sa o toto snazi este argumentami typu ze R4 juzna vetva by mala byt dialnica - OK nech je, ale to nema nic spolocne s D1 sucasne trasovanou - nikdy nebude trasa R4 dolezitejsia ako napojenie na Ukrajinu v danej trase D1 - a ja to ani nikdy nepodporim a akekolvek snahy o tuto zmenu bude ciste politicke riesenie - nic viac.
Tato trasa sa nedosiahla najprv politicky, ale najprv odborne.
No vážený Adoas, Flintstone, Dy, Branco teraz mi vysvetlite v čom je odborný problém aby D1 končila na hraniciach s Maďarskom a napájala sa na dialnicu M30 ( pričom Miskolc je 3 najvačšie mesto v HU a župa Borsod-Abaúj-Zemplén je druhá najvačšia a najľudnatejšia v HU ) a v koridore BA -NZ - LC - KE - MI bola južná dialnica Dx ? Ide o princíp D1 - prevažujúca obslužná dialnica Dx prevažujúca tranzitná dialnica východ-západ.
To máte ako domácu úlohu. Vďaka.
TO ALL:
A poprosím Vás nejaké realne a slušné argumenty a Váš názor prečo áno prečo nie. A nepužívať vyhrážky typu "ja to nedovolím" prípadne prípadne iné "bububu" reči typu "mozete byt radi", zbytočne znižujete moju úctu a rešpekt ktorý voči Vám mám. Trošku ma zarazili reakcie ktoré sa tu napísali, pretože sa to začína zvrhávať ( v podstate celé fórum ) čo najviac ponížiť oponenta prípadne ho zosmiešniť alebo spraviť z neho hlupáka. Domýšľajú sa tu nepovedané veci ( všeobecne na fóre ), púšťajú sa tu vyhrážky hrozby pomaly že nie osobné útoky. Diskutujúci sú neskutočne vzťahovačný pre hlúposti alebo pre zle pochopené- prečítané príspevky. A ja mám pocit že tiež ma to tlačí znižovať sa k takým praktikám, bol by som nerád aby toto fórum "zvlčilo" a ja tiež. Na tomto fóre sa vždy dalo kultivovane diskutovať, informovať, navrhovať idealne riešenia riešiť problémy aj pri rôznorodosti názorov.
HOWG ( nebrať konkrétne, to je môj pocit z diania v poslednom čase )
Po voľbách v roku 2006 je veľký predpoklad že dojde k zaujímavým zmenám ( je absolutne jedno kto vyhrá voľby ) v koncepcii trasovania a klasifikácii dialnic a rýchlostných ciest. Jediný koridor ktorý zostane nedoktnutý bude samozrejme D1 a dokončená D2.
D1 - Korbeľka, tunel Prešov, 2016 po Michalovce - a ešte niečo
johhan napísal:Fred Flintstone, sám dobre vieš že dnes to je "somár" zajtra "komár" a hlavne na Slovensku kde si nielen minister vie nas.at do vlastných úst.
Ďalej trasu južnej R4 preklasifikovať ako diaľnicu považujem za absolútny nezmysel v najbližšej dobe. Opať opakujem, že je to nič iné, ako politický tlak.
Lenny napísal:Branco napísal: Môže sa to síce vykonať v dlhodobom horizonte, ale v žiadnom prípade nie skôr, ako:
1. dostavia kompletne D1, D3, R1, obchvaty na R2
2. Po dostavbe R2 sa R1 a R2 sa preklasifikujú na diaľnicu, myslím kompletné ťahy R1 a R2
3. R6 na Púchov sa rovnako preklasifikuje na diaľnicu
4. Alternatívne diaľničné napojenia môžu byť aj Bytča-Makov a Prešov-Stará Ľubovňa
5. rovnako sa bude viesť diskusia o ďalších diaľničných prepojeniach, ktoré Slovensko potrebuje.
Jak chceš po dostavbě překlasifikovat R1 a R2 na dálnice, když nebudou splňovat její parametry, ať už šířku, která je o 4 metry kratší nebo třeba podélné sklony. To už je lepší stavět tyto silnice rovnou jako dálnice.
K bodu 4. Neviděl bych reálně dálniční spojení Bytča - Makov, protože na české straně by případná RC/D procházela CHKO Beskydy, což je obrovský problém.
Bager3 napísal:Osobne si myslim ze je jedno ktory usek bude D ci RK a osobne ani neviem posudit v com pre mna ako motoritu je rozdiel medzi RK a D snad len v bezpecnosti.
Preto nevydim rozdiel v tom ci sa dany usek ma stvat ako RK ci D ale uznavam ze hlavne tahy by maly byt D.
Osobne by som sa pri planovani D ci RK vyhybal prekrivanu jednotlivych D ci RK coho pricinou su aj caste zapchy na D1 medzi BA a TT preto ze je jedno do ktorej casti slovenska idete aj tak idete cez kryticky usek takze zmenu by som urobil hlavne na tomto useku a to tym ze by som vytvoril novu R1 ktora by nezacinala v Trnave ale v BA. a dalsiu zmenu by som urobil v tom ze by som potiahol RK z Trnavy az na hranicu z CR osobne si myslim ze je tato RK nevyhnutna.
ostatne casti slovenska neviem posudit. Niesom odbornik som len obycajny motorista ktoreho zaujima vystavba D a RK a mam aj nazor )
Adoas napísal:Ale zasadne som proti tomu aby D1 nepokracovala dalej od KE v smere na vychod SR na MI, Ukrajinu.
Sergej napísal:Adoas napísal:Ale zasadne som proti tomu aby D1 nepokracovala dalej od KE v smere na vychod SR na MI, Ukrajinu.
Neboj, podľa dôveryhodných informácií (stránka NDS) bude 42 km úsek D1 Pozdišovce - št. hr. SR/UA otvorený v roku 2007 a spolu s ním aj Bidovce - Dargov (13 km) a Dargov - Pozdišovce (18 km) , aby to bolo napojené na Košice... ( http://www.ndsas.sk/index/index.php?ids=166 )
Ja sa im do toho nechcem pliesť, ale niekedy sa mi zdá, že v NDS kolektívne húlia trávu
Lenny napísal:Mě osobně by přišlo velmi divné, kdyby D1 vedla z Košic na Milhosť a Maďarsko. To by už opravdu byla jako "bližšie na okolo", vždyť z Bratislavy je to kousek do Maďarska po D2.
Adoas napísal:Lenny napísal:Mě osobně by přišlo velmi divné, kdyby D1 vedla z Košic na Milhosť a Maďarsko. To by už opravdu byla jako "bližšie na okolo", vždyť z Bratislavy je to kousek do Maďarska po D2.
Ten kto pozna vyznam dialnice D1 tak ten ju nikdy nebude menit.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 38 hostí.