DrX napísal:Ako presne planujes ist z Kosic/Presova/Popradu/Michaloviec do Berlina/Hamburgu/Amsterdamu/Londyna po nasej R3/R4?
o boze, auta ktore potrebuju ist za den tuto trasu mozno spocitat na prstoch jednej ruky
Moderátor: Moderátori
DrX napísal:Ako presne planujes ist z Kosic/Presova/Popradu/Michaloviec do Berlina/Hamburgu/Amsterdamu/Londyna po nasej R3/R4?
DrX napísal:
i15, ty do Berlina mozno jazdit nepotrebujes. Uvedom si ale, ze tak ako pri R4 KE-Milhost aj tu je pre zahranicnych investorov dolezite, ako dobre budeme napojeni na europsku dialnicnu siet. A Berlin je jednym z troch HLAVNYCH MIEST europy (prosim, nemylit si s "hlavnym" mestom Bratislavou), takze pre vela potencialnych investorov povedat, ze autom su v Berline za 6 hodin a kamionom za 8 je super dolezite. Naviac, severozapadna europa je ta cast europy, ktora skutocne prosperuje. Preto je potrebne, aby sa k nam vedeli dostat dani, holandania atd, nie skrachovani greci/taliani. A ja si fakt vobec nemyslim, ze tych kamionov by tam bolo nejak neskutocne vela, takze tu vynimku by som im urcite dal...
i15 napísal:to by mal byt jeden z ohlasenych top-projektov na cestach 1.triedy
i15 napísal:DrX napísal:
i15, ty do Berlina mozno jazdit nepotrebujes. Uvedom si ale, ze tak ako pri R4 KE-Milhost aj tu je pre zahranicnych investorov dolezite, ako dobre budeme napojeni na europsku dialnicnu siet. A Berlin je jednym z troch HLAVNYCH MIEST europy (prosim, nemylit si s "hlavnym" mestom Bratislavou), takze pre vela potencialnych investorov povedat, ze autom su v Berline za 6 hodin a kamionom za 8 je super dolezite. Naviac, severozapadna europa je ta cast europy, ktora skutocne prosperuje. Preto je potrebne, aby sa k nam vedeli dostat dani, holandania atd, nie skrachovani greci/taliani. A ja si fakt vobec nemyslim, ze tych kamionov by tam bolo nejak neskutocne vela, takze tu vynimku by som im urcite dal...
Ja som pisal o osobnych autach, skutocne malokto jazdi take dlhe trasy autom. Manazeri zo zapadnej europy lietaju do Kosic lietadlom a neterigaju sa x hodin po madarskej dialnici. A tych zopar kamionov na Nemecko moze ist obchadzkou po R4/R3/D3, alebo pouzit cestu prvej triedy. Kamion nepotrebuje nutne 4 pruhovu RC, ved aj tak moze ist len 90 a nemoze predbiehat. To len politici nam roky vtlkaju do hlav, ze kamiony su take primadony co ekonomicky blahobyt vozia so zdvihnutym nosom zasadne po dialnici.
devil napísal:neviem co tu riesite, novy prechod cez mnisek n/p je v zozname ciest I. pre eurofondy. bude to velmi dolezity prechod najma pra nakladnu dopravu, pretoze trstena ani v. komarnik su pre spojenie KE-PO-Krakow (A4) nevhodne. do zakopaneho samozrejme tahat kamiony netreba.
JaNY napísal:Preslo par dni, cakal som ze niekto ten usek od SL k Mnisku opise. Takze: usek od mesta cez ten horsky prechod az po Kremnu bol v 80-tych rokoch prestavany. Parametre su ok pre kamiony. Ale od Kremnej az po Mnisek to uz bolo ovela horsie. Prechadzal som tam naposledy pred 10 rokmi, takze neviem ci s tymi zhruba 7km nieco urobyli.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 46 hostí.