Moderátor: Moderátori
aquila napísal:vsak o siestom moste uz hovoril moravcik! aj ked u neho to bolo tym ze akosi nevedel ze v BA je ich je zatial len pocet 4
inak ak by si sa zacal v roku 2010 tak to by bol uspech. vsak to je za necelych 5 rokov.
aquila napísal:hm to tazko povedat, ale z pohladu ludi priamo v BA by bola severna tangenta lepsia. pre tranzit a tak nepriamo aj pre BA samozrejme siesty most, ale len za predpokladu dokoncenia a spojenia s D1 .. inak ten ako taky nema moc zmysel
aquila napísal:Dy, len si treba aj uvedomit ze od takeho roku 1993 sa v BA az do nejakeho 2002 temer nic nepostavilo. ten 2002 mam na mysli mierovu senecku
co je samozrejme vidno ... skratka BA ma devicit jak das
aquila napísal:jasne, tak potom okey inak hlavna bola skoda ze to zeleny stopli v 89/90 kedy uz bolo z CSSR/CSFR rozpoctu delimitovanych 5 mld csk na tazke metro. keby sa stihol aspon tunel a par drobnosti je poriesene ...
johhan napísal:Inak som zvedavý čo bude z Prístavným po dobudovaní 6 mostu, lebo podla predpokladu vtedy by sa mal začať prestavovať. A čo som videl tak je tam viac možností. Napríklad jedna že by to bolo tak ako doteraz len že hore by bolo 4+4. Ale mne osobne sa páčil variant hore 3+3 a rezerva na 4+4 z odstavných pruhov a dole železničná trať + električka a 2+2 mestský most . Len toto riešenie znamená totálnu prestavbu teda zbúranie
Ale to asi bude realne po dostavbe 7 mosta.
johhan napísal:...Napríklad jedna že by to bolo tak ako doteraz len že hore by bolo 4+4. Ale mne osobne sa páčil variant hore 3+3 a rezerva na 4+4 z odstavných pruhov a dole železničná trať + električka a 2+2 mestský most . Len toto riešenie znamená totálnu prestavbu teda zbúranie
Ale to asi bude realne po dostavbe 7 mosta.
johhan napísal:Inak som zvedavý čo bude z Prístavným po dobudovaní 6 mostu, lebo podla predpokladu vtedy by sa mal začať prestavovať. A čo som videl tak je tam viac možností. Napríklad jedna že by to bolo tak ako doteraz len že hore by bolo 4+4. Ale mne osobne sa páčil variant hore 3+3 a rezerva na 4+4 z odstavných pruhov a dole železničná trať + električka a 2+2 mestský most . Len toto riešenie znamená totálnu prestavbu teda zbúranie
Ale to asi bude realne po dostavbe 7 mosta.
Andrej napísal:Nedalo by sa rozšírenie Prístavného mosta vyriešiť aj postavením ďalšieho 4-pruhového mosta hneď vedľa dnešného? 4 pruhy pre tranzit + 4 pruhy pre mesto? Nemuselo by sa nič búrať...
MH napísal:Búrať by sa museli niektoré nájazdové a výjazdové rampy v Petržalke a v Prievoze a následne postaviť nové podľa toho kde by nový most stál, ale myšlienka to je zaujímavá a myslím, že aj zrealizovateľná
johhan napísal:Bolo by to velmi problematické zrealizovať v tesnej blízkosti prístavného mosta a hlavne dosť drahé. Iná situácia by bola keby sa zrušil prístav.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 24 hostí.