Stránka 1 z 14

Plánovaný juhovýchodný obchvat mesta Trenčín

OdoslaťOdoslané: 07. Jún 2005 07:39
od Majkl
Uvádzam linku, kde je zobrazený juhovýchodný obchvat Trenčína, jednotlivé varianty a ortofotomapa.

http://www.trencin.sk/index.php?s-cv-co ... edID=15912

OdoslaťOdoslané: 07. Jún 2005 09:10
od aquila
hm myslim, ze kopu miest by bolo rado keby sa im ulahcilo tak ako trencinu s dialnicnym obchvatom (a to dokonca vcelku velkym) ale je fajn ze uz spekuluju o dalsom mestskom obchave.

btw. ak si este dobre pamatam tak cez trencin isla 4prudovka. aj ked smerom od noveho mesta na ten most to bola docela o hubu. resp aj z toho mosta. (ale od kedy je dialnica tak som cez trencin nesiel, tak neviem aky je momentalny stav :)

Trenčín

OdoslaťOdoslané: 07. Jún 2005 11:20
od fh
---------------------------

OdoslaťOdoslané: 08. Jún 2005 10:18
od Caesar
Dopravná situácia v TN sa výrazne nezlepšila, pretože okolo mesta ide síce D1, existuje aj diaľničný privádzač, ale priamo v meste sa nepostavilo nič výrazné, čo by pomohlo riešiť dopravu v meste.

Je to chyba, pretože TN je dopravnou križovatkou, to nie je len mesto na D1, de facto leží na trase R2 a mestom prechádza aj pôvodná cesta I. triedy popri trase D1 a okrem toho mestom prechádza aj železničná trať. 8)

OdoslaťOdoslané: 10. Jún 2005 10:12
od Jonathan
Ja pridam stanovisko SAZP o vplyve na ZP.

http://www.sazp.sk/eia/doprava05/juhovy ... 20I_61.doc

OdoslaťOdoslané: 29. Jún 2005 20:30
od Alexander Velky
V TN sa po dostavbe D1 a diaľničnom privádzači doprava mierne zlepšila, ale nebolo to nič výrazné, keďže celá doprava stále smeruje cez jeden most. Tu stačí na tomto ťahu v meste jedna dopravná nehoda a už je problém aj v smere na D1 aj v smere na PD. :lol:

OdoslaťOdoslané: 20. Júl 2005 11:22
od Dialniciar
aquila napísal:hm myslim, ze kopu miest by bolo rado keby sa im ulahcilo tak ako trencinu s dialnicnym obchvatom (a to dokonca vcelku velkym) ale je fajn ze uz spekuluju o dalsom mestskom obchave.


aquila,

toto je dosť jednotvárne posudzovanie, pretože aj TT má napojenie na D1 a R1 a napriek tomu severný obchvat už je nevyhnutný. Podobne aj KE či BA alebo ZA, ...

TN pomohla D1 len v rámci privádzača, že sa zatraktívnila táto oblasť pre rozvoj služieb a hospodárstva.

OdoslaťOdoslané: 20. Júl 2005 11:33
od aquila
Dy. myslim aj tym ze doprava nejde strednom mesta ako sa zvyklo, lebo tam to bolo vazne uz neudrzatelne ... poznam to tam, chodil som tadial svojho casu aj niekolkokrat do roka. od kedy postavili dialnicu tak som prisamvacku ani raz nesiel cez trencin ;)

cim samozrejmeuz sa mi tazko posudzuje jeho doprava :lol: ja som len chcel povedat ze kopu miest by bolo rado keby na hlavnom tahu mali dialnicu ktora ich tak velkoryso obchadzala (co bolo dobre riesenie )

OdoslaťOdoslané: 20. Júl 2005 11:43
od Branco
aquila napísal:Dy. myslim aj tym ze doprava nejde strednom mesta ako sa zvyklo, lebo tam to bolo vazne uz neudrzatelne ... poznam to tam, chodil som tadial svojho casu aj niekolkokrat do roka. od kedy postavili dialnicu tak som prisamvacku ani raz nesiel cez trencin ;)

cim samozrejmeuz sa mi tazko posudzuje jeho doprava :lol: ja som len chcel povedat ze kopu miest by bolo rado keby na hlavnom tahu mali dialnicu ktora ich tak velkoryso obchadzala (co bolo dobre riesenie )


Aquilla, diaľničný obchvat Trenčína je, samozrejme, veľkou výhodou. Trenčín je však dopravná križovatka, t.j. tranzi ním prechádza aj v smere západ-východ, nielen sever-juh. Smer západ-východ (R2) je riešený cez jeden most. To je tiež jeden z dôvodov výstavby obchvatu.

OdoslaťOdoslané: 20. Júl 2005 11:46
od Dialniciar
aquila, Branco,

D1 pomohla, ja netvrdím, že nie. Ale problémom TN je práve len ten 1 most, na ktorom keď sa stane nehoda, tak doprava skolabuje na všetky smery.

Vôbec toto je dosť veľkým problémom po celom Slovensku, že je v mestách nielen doprava vedená nielen stredom miest, ale často aj "všetko cez 1 most". :roll:

OdoslaťOdoslané: 20. Júl 2005 12:55
od aquila
Dy, jo jasne, viem co myslis ;)

a presne suhlasim, ze za onej doby sa obchvaty temer vobec nestavali. a co viac doprava sa ako keby naschval rvala centrom miest ...

OdoslaťOdoslané: 20. Júl 2005 13:20
od Dialniciar
aquila napísal:Dy, jo jasne, viem co myslis ;)

a presne suhlasim, ze za onej doby sa obchvaty temer vobec nestavali. a co viac doprava sa ako keby naschval rvala centrom miest ...


Pretože v tých dobách nebola taká vysoká premávka, nejazdilo toľko kamiónov, ...

Infraštruktúra sa ale stavala ... byty (aj keď sú s nimi teraz problémy), železničná sieť (veď tu nebolo takmer nič po vojne, iste treba modernizovať), priehrady (stoja tu dodnes a stačia opravy), ...

Jediné, čo sa zanedbávalo bola doprava v mestách, obciach a cestná sieť. :roll:

OdoslaťOdoslané: 02. Aug 2005 00:16
od aquila
clanok o prvej etape (druhy most) juchovychodneho obchvatu ..

http://dialnice.info/viewtopic.php?t=1165

som prekvapeny ako rychlo na tom zacali pracovat, kazdopadne klobuk dole.

OdoslaťOdoslané: 06. Aug 2005 21:04
od Caesar
aquila napísal:clanok o prvej etape (druhy most) juchovychodneho obchvatu ..

http://dialnice.info/viewtopic.php?t=1165

som prekvapeny ako rychlo na tom zacali pracovat, kazdopadne klobuk dole.


Ešte pôjde aj o prepojenie toho, či to bude súčasťou RC R2. Pretože v takom prípade by síce mesto TN "ťažilo", ale "babka" by sa zase "sekla". Ale zrejme obchvaty na RC R2 sa nerátajú do samotnej výstavby RC R2.

Je to už asi tak v platnosti. 8)

OdoslaťOdoslané: 22. Aug 2005 12:03
od Majkl
Článok k výstavbe nového mosta, ktorý je súčasťou obchvatu.

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=1284

OdoslaťOdoslané: 24. Aug 2005 10:20
od Caesar
Majkl napísal:Článok k výstavbe nového mosta, ktorý je súčasťou obchvatu.

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=1284


Je jasné, že 2. most by TN pomohol aj bez obchvatu. No je nevyhnutné riešiť dopravu v meste TN už aj za pomoci obchvatu, pretože samotná diaľnica D1 toho veľa nespravila pre dopravu v tomto meste. 8)

OdoslaťOdoslané: 16. Sep 2005 16:31
od Dialniciar
Caesar napísal:Je jasné, že 2. most by TN pomohol aj bez obchvatu. No je nevyhnutné riešiť dopravu v meste TN už aj za pomoci obchvatu, pretože samotná diaľnica D1 toho veľa nespravila pre dopravu v tomto meste. 8)


Caesar,

diaľnica D1 veľmi výrazne pomohla mestu TN, pretože doprava, ktorá smeruje po diaľnici D1 od ZA po BA prechádzala centrom mesta.

Okrem toho, keď sa postavila diaľnica D1, tak to moc nepomohlo hospodárstvu TN, ale po dobudovaní diaľničného privádzača, sa mesto TN ekonomicky vzmáha.

Problémom v meste je to, že je tam de facto len jedno premostenie, to je chyba, no to by spôsobilo problémy (a spôsobuje problémy) kdekoľvek vo svete, najmä, keď je TN na ťahu v smere na BB, no už aj tento problém sa rieši práve pomocou JV obchvatu. :wink:

OdoslaťOdoslané: 04. Okt 2005 20:15
od aquila
tak most sa zacne stavat buducu jesen

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=1601

OdoslaťOdoslané: 05. Okt 2005 22:44
od Adaios
Mesto Trencin - sidlo Vladimira Meciara.

Dialnica D1, hlavny zeleznicny koridor. Ale mesto nema dost dobre spravenu infrastrukturu, chyba obchvat v smere na BB.

A teraz som niekde cital, ze Trencania schvalili ze sa bude rekonstruovat zeleznica aj v meste na 160 kmh, to je dobre.

Inak samotnemu mestu nepomohla dialnica D1, ale az dialnicny privadzac. Toto je este problem SR, malo privadzacov - ide o to, ze cestna siet nie je v dobrom stave. :lol:

OdoslaťOdoslané: 14. Okt 2005 20:26
od Dialniciar
Ano, problémom samotného mesta TN je chýbajúci obchvat v smere na RK R2.

Na druhú stranu, obchvat sa stavia, až keď je rozvoj a veľká premávka. Takže už je čas a obchvat sa pomaly rozbieha. :lol:

Mesto Trenčín - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 11. Máj 2006 22:35
od Dialniciar
Táto téma sa bude venovať dopravnej situácii v samotnom meste Trenčín. Chcem tak dosiahnuť odľahčenie témy Oblasť Trenčína a Bánoviec nad Bebravou a zároveň by som chcel požiadať, aby sa tu ani nepísalo ohľadom tejto problematiky: Juhovýchodný obchvat mesta Trenčín .

Odteraz dopravná situácia (parkoviská, nové križovatky, nové zámery pri výstavbe nových ciest, opravy ciest atď.) v samotnom meste Trenčín patrí sem. Okrem toho sem môže spadať aj rozvoj hospodárstva, bývania, životného prostredia, ale len také oblasti, ktoré ovplyvňujú nejakým spôsobom cestnú sieť mesta Trenčín. :lol:

OdoslaťOdoslané: 18. Máj 2006 21:28
od Dialniciar
Výtlky v Trenčíne tak skoro nezmiznú. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=3884

Z balíka 40 miliónov korún určených v rozpočte na investície do miestnych komunikácií pripadlo na stavebnú údržbu 15 miliónov a 25 miliónov bude stáť výmena asfaltovobetónových povrchov.

OdoslaťOdoslané: 27. Máj 2006 14:38
od Dialniciar
Trenčínu sa vrátila investícia do radaru - 3235 vodičov zaplatilo 1,9 milióna Sk. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=3970

Radar spolu s autom stál 1,7 milióna korún. Mestskí policajti merajú rýchlosť na úsekoch, kde je dopravnými značkami znížená na 40 kilometrov za hodinu. Spolu so štátnou políciou však merajú rýchlosť v celom meste. :idea:

OdoslaťOdoslané: 02. Jún 2006 22:09
od Ludo
Územný plán mesta Trenčín :

http://www.trencin.sk/14089

OdoslaťOdoslané: 04. Jún 2006 12:50
od Dialniciar
Trenčín - Mesiac po oprave výtlkov menia povrch ciest. Opravu výtlkov a následnú výmenu kobercov si mesto objednalo od firmy Strabag, ktorá tento rok získala zákazku na údržbu mestských komunikácií na 20 rokov. Firma má v meste každoročne opraviť komunikácie za minimálne 40 miliónov korún. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=4033

Trenčín: Najkritickejšími úsekmi sú Považská ulica, Zámostie a Trenčianske Biskupice. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=4034