Stránka 22 z 23

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 11. Okt 2017 21:53
od ullsus
Takto to malo byt no nebude pretoze sa ludia z Jabloňovej ul. Odvolali a sud im dal za pravdu takze juzny obchvat bude este beh na velmi dlhe trate...

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 12. Okt 2017 08:03
od aquila
pritom staci len nenapojit modranku s trnavou, lebo tym ludom vadi, ze z konecnej cesty stane tranzitna.

cize ono keby sa staval juzny obcvhat bez prepojenia tak by to slo

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 12. Okt 2017 08:09
od KN.SK
mytrnava.-.Juzny-obchvat-zlacnel-poslanci-vypustili-priechod-pre-zvierata napísal:„Ekodukty riešia prechod zveri v dôležitých migračných trasách, teda prechod medveďov, jeleňov, vlkov alebo drobnej chránenej zveri. V tejto lokalite nie je takáto trasa evidovaná,“ hovorí dôvodová správa.
Čítajte viac: https://mytrnava.sme.sk/c/20667654/juzn ... z4vH3ti5fK
Nepoznám túto oblasť, ani aký je tam výskyt, napríklad jeleňov, sŕn, apod., a z toho vyplývajúca možnosť, nebezpečenstvo stretu s nimi. Preto sa pýtam, prečo tam dali ten "zelený most"? Ak bol predsa len potrebný, tak je škoda, že ho nepostavia. :(

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 14. Okt 2017 21:47
od Liuk
aquila to máš pravdu
Južný obchvat bez prepojenia by šiel a začiatok rýchlostnej cesty by sa posunul za križovatku RC s Diaľničnou
alebo by stačilo posunúť začiatok spoplatnenia R1 za spomínanú križovatku
spojenie Modranky s Trnavou na križovatke RC s obchvatom bude musieť zrušiť
Myslím si že ekodukt tam byť nemusí kedže tam nieje migrujúca zver
Niekde som čítal že sa ide stavať cyklochodník do Modranky tak obyvatelia Modranky by presadli na bicykle :D

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 16. Okt 2017 07:38
od rybana1
zrusit spojenie Modranky s Trnavou? kadial sa potom bude chodit do Modranky? obklukou po Dialnicnej?

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 16. Okt 2017 07:39
od aquila
tak ludia z modranky proti tomu priamemu spojeniu protestuju, ktore je uz dekady v uzemnom plane ..

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 17. Okt 2017 13:53
od Liuk
Súd dal obyvateľom Jabloňovej ulice za pravdu.
Ešte by som vydeľ 1 riešenie potiahnuť Hraničnú ulicu cez Trnávku a napojiť ju na cestu z Trnavy do Zelenča.

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 17. Okt 2017 14:09
od aquila
tam bude podla mna podobny problem s ludmi v tej oblasti, to uz mi pride rozumnejsie to prepojit cez ivana kraska, zreionstrovat most k stadionu. ale tam je tiez tusim zona 30 .. cize pochybujem, ze v akejkolvek casti modranky sa zmieria s napojenim smerom na trnavu.

netreba zabudat, ze ked sa postavi juzny obchvat, tak modranka uz nebude napojena cez seredsku na MUK k obchvatu ..
v podstate toto napojenie cez jablonovu mala byt nahrada toho zrusene napojena na seredsku.

5688

lebo ked nebude prepojenie cez jablonovu, tak po uzavreti seredsekej ma modranka ozaj len velmi limitujuco pouzitelny vyjazd z MC okolo stadiona.

inak sak cyklochodnik pozdlz modranky de facto uz existuje nie ?

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 17. Okt 2017 14:30
od ullsus
Aquila ano, mari sa mi ze nieco taketo tam existuje, inak Modrancania chcú aj akysi "obchvat modranky" od dialnicnej ulice smerom k emparku(merkury marketu) a tym ze by vystavbou južného obchvatu existujuce prepojenie zaniklo a nove cez jablonovu miestni nechcu, tak je to beh na dlhe trate, este by bolo riesenim nespoplatnit R1 po MUK Modranka...

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 17. Okt 2017 14:53
od Liuk
S ľuďmi bude vždy problém nech sa vedie spojnica s mestom kdekoľvek.
Trasovať to cez Ivana Krasku je trocha obkľuka tam by to chcelo nielen most sanovať ale úplnú rekonštrukciu, keďže od HAVI smer Zeleneč je panelka .

Cyklochodník ešte nestojí, myslím že to viazne na pozemkoch.
Bročka avizoval v prípade neúspešných rokovaní majiteľom pozemkov že ich vyvlastní vo verejnomzáujme.
Trasa je plánovaná od okružnej križovatky Zelenečskej Mikovíniho popri Mikovíniho a Trnávke až po Hraničnú ulicu.

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 17. Okt 2017 14:58
od aquila
tiez mam dojem, ze toto bude kusok hodne problematicka, lebo vsak seredska je byvala hlavna spojnica trnavy a serede, a R1 je vlastne obchvat modranky, takze napojenie od dialnicnej k mercury market je kusok overkill a mesto tym duplom SSC do toho nikdy nepojde ..

mam dojem, ze v "lepsom" pripade sa len zrusi spoplatnenie pre osobaky od MUK s dialnicnou, v horsom sa to nebude riesit vobec a tym padom sa nebude riesit ani juzny obchvat.

SSC ma penazi malo a kazda vyhovorka / alibi ,ze nemozu stavat, elbo odpor miestnych obyvatelov prijde vhod ..

ale mam skor dojdem, ze sa spusti nova EIA, kde sa budu moct z jablonovej vyjadrit a tym to hasne. lebo je to v uzemnom plane, takze to ma dost velku silu a to im dal sud za pravdu je skor o tom, ze neboli oficialne ani informovani.

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 18. Okt 2017 07:09
od rybana1
ten "obchvat modranky" ako to nazval ullsus, cize prepojenie Dialnicnej s Merkury Marketom popri privadzaci, sa ide robit kvoli tomu, ze po Dialnicnej a Seredskej premavaju kamiony vo dne v noci do/z Emparku, co je nonsens a mesto to nikdy nemalo schvalit! tento stav trva uz niekolko rokov, pretoze boli problemy s vykupom pozemkov pod tuto novu cestu, mesto dokonca vyhlasilo, ze v pripade neuspesnej dohody budu pozemky aj vyvlastnovane! tato "kauza" bola prednedavnom dokonca medializovana v STV relacii Občan za dverami: http://www.rtvs.sk/televizia/archiv/11757/137599#668

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 18. Okt 2017 11:38
od Liuk
Obslužná komunikácia (OK) hlavne pre Merkury market, empark, SSÚD Trnava je beh na dlhé trate.
Počet majiteľov pozemkov sa určite počíta v desiatkach ak nie v stovkách.
Pred rokom mi chlapci z údržby diaľnic hovorili že je plánované rozšírenie R1 Trnava - Nitra na 3+3 takže aj s týmto sa bude musieť počítať.
Podstatné je aby bola OK postavená čím skôr a zakázaný prejazd nákladných vozidiel po Modranke s výnimkou zásobovania.

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 18. Okt 2017 12:22
od aquila
rozsirenie R1 trnava - nitra na 3+3 ? ked teraz robli PHS ? to je ciste psycho ..

v podstate na zaciatok by stacilo, keby prepojili 4 prudovku popri samsungu s vlckovcami, cim by odlahcili aj tejto krizovatke ..

alebo ked uz nic ine, vrazit tych 140 mio euro na trat z trnovca do nitri a dalsich cca 60 mio do upravy koridorovej trate .. stale lepsie vyuzite peniaze ako 3+3 na R1 ..

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 18. Okt 2017 14:35
od ullsus
Aquila a toto je presne ten problem, ze sa PHS spravila na 2+2 ani s krajickom navyse a zase sa stretavame s absolutnou nekoncepcnostou, ked vieme ze po postaveni jaguaru uz bude R1 po nitru naozaj narvana a chceme to rozsirit na 3+3, preco si to neulahcit a nepostavit PHS 5metrov od kraja dialnice napr?
K tej modranke, myslim si ze keby na zaciatku Modranky na zjazde uplne prvom ktory je z MUK Trnava to jest tu: 1url.cz/AtI6C umiestnili znacku zakaz kamionom, tym padom by kamiony smerujuce od obchvatu cez modranku do Emparku, museli prejst ten kusok po R1 a zisli by az na MUK Modranka a zbytocne nejazdili cez celu modranku...
K tomu "obchvatu" modranky, verim ze za sucasneho vedenia mesta sa to podari vyriesit cim skor, no nemyslim si ze to nejak posunie realizaciu Juzneho Obchvatu kedze tam treba vyriesit novy vjazd do Modranky a zial tam aj to riesenie nespoplatnenia R1 po MUK Modranka je blbost, pretoze potom by sa zase stazovali z ineho kraja Modranky ze im tadial chodia auta...

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 19. Okt 2017 10:37
od Liuk
Tie havárie v križovatke Zavarskej a obchvatu nemajú konca kraja.
Mal sa tam budovať kruháč neskôr som našiel info že tam bude mimoúrovňové križovanie a 4 prúdová komunikácia.
V akom stave je momentálne tento nehodový úsek a čo sa s ním plánuje najnovšie robiť ?

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 19. Okt 2017 10:55
od aquila
kruhac tam dufam nedaju, ale je to najlacnejsie riesenie, bohuzial.

4 prudovka tam tiez urcite nebude. kedze je to pod SSC a ta ma problem aj s JO, tak bude zazrak ak tam bude MUK .

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 19. Okt 2017 12:31
od Bager3
Mohli by to vyriesit tak ako je vyriesena krizovatka pred tym, vyuzit mos,t ktory je nad zeleznicou aj ked uznavam musel by sa upravit most a neviem ci je technicky vobec mozne.

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 19. Okt 2017 12:50
od aquila
urcite by to slo urobit tak ako na tej protilahlej strane, kedze su tie segmentu mostu presne take iste siroke a tam je cesta aj chodnik popri tej zarubnej stene.

plus betonka k tym halam tam je, cize aspon z jednej strany by to nemuselo byt az take drahe. ale skor to napojenie na 1279 moze byt problem.

kazdopadne bolo by to urcite prospesne.

este k tomu prepojeniu modranky, mozno divoky napad, ale keby sa to prepojenie napojilo na jablonovu ale na seredsku ?

v podstate by tam sice bola sikana z toho mosta, ale poza domy na jablonovej, alebo keby sa most zosikmil priamo na seredsku. vid ideovy navrh ..

38366

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 19. Okt 2017 13:37
od rybana1
ullsus napísal:...
K tej modranke, myslim si ze keby na zaciatku Modranky na zjazde uplne prvom ktory je z MUK Trnava to jest tu: 1url.cz/AtI6C umiestnili znacku zakaz kamionom, tym padom by kamiony smerujuce od obchvatu cez modranku do Emparku, museli prejst ten kusok po R1 a zisli by az na MUK Modranka a zbytocne nejazdili cez celu modranku...
....


na vjazde do Modranky z Dialnicnej maju kamiony odbocenie doprava do Modranky zakazane! Mozu ist len dolava, smer Empark, vid:
https://www.google.sk/maps/@48.3460068, ... 312!8i6656

neviem preco nie je takato tabula aj na vjazde od TT

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 19. Okt 2017 13:48
od rybana1
Liuk napísal:Obslužná komunikácia (OK) hlavne pre Merkury market, empark, SSÚD Trnava je beh na dlhé trate.
Počet majiteľov pozemkov sa určite počíta v desiatkach ak nie v stovkách.
Pred rokom mi chlapci z údržby diaľnic hovorili že je plánované rozšírenie R1 Trnava - Nitra na 3+3 takže aj s týmto sa bude musieť počítať.
Podstatné je aby bola OK postavená čím skôr a zakázaný prejazd nákladných vozidiel po Modranke s výnimkou zásobovania.


od susedov zo Seredskej som pocul, ze pocet majitelov pozemkov pod planovanu OK je cca 250, mnohi z nich v Modranke ani nebyvaju, niektori tu ani nikdy v zivote neboli, pozemky len zdedili
preto je to zapeklita situacia, kedze ich problem kamionov netrapi, ani nemaju zaujem pozemky predat...preto mesto prislo s myslienkou vyvlastnovania, dokonca uz je najata nejaka advokatska kancelaria,
ktora ma danu situaciu vyriesit, cize oslovit majitelov pozemkov, ponuknut nejaku odkupnu cenu, v pripade dohody odkupit, v pripade nedohody podniknut pravne kroky k spominanemu vyvlastnovaniu.

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 24. Mar 2018 23:37
od Liuk
V Trnave nás čaká ďalšia sezóna rekonštrukcií ciest, chodníkov ...
Opravy celého profilu cesty sa dočkáme na Mikovíniho, Bottovej, Starohájskej, Hollého
Lokálne na Hospodárskej. Bottovej, Študentskej
V zlom stave je aj kruháč Mikovíniho/ Zelenečská /Generála Goliána dúfam že bude opravený spolu s Mikovíniho.
Ďalšie úseky budú pribúdať v priebehu roka podla toho ako mesto pokročí s diagnostikou ciest.

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 24. Mar 2018 23:57
od Liuk
A pre tých čo radi jazdia na bicykloch som našiel aj odkaz na mapu http://www.trnava.sk/userfiles/image/cyklotrasy.jpg
Tento rok sa vybuduje cyklochodník napríklad na Hlbokej ulici.

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 03. Apr 2018 22:23
od Liuk
Jednosmerná Bratislavská zrejme skončí, zmeny nakopla petícia

článok tu: https://mytrnava.sme.sk/c/20794406/jedn ... ticia.html
Ja by som zobojsmernenie Bratislavskej v Trnave prijal ale bude to beh na dlhé trate. A o financiách ani nehovorím.

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 15. Nov 2018 13:58
od rybana1
Mesto chystá projektovú dokumentáciu novej cesty, ktorá má dostať kamióny z Modranky
http://www.trnava-live.sk/2018/11/15/mesto-chysta-projektovu-dokumentaciu-novej-cesty-ktora-ma-dostat-kamiony-z-modranky/