Stránka 21 z 23

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 15. Mar 2013 08:32
od devil
viewtopic.php?f=35&t=18009

„Výrazné odľahčenie na hlavných tepnách sa nekonalo. Voľný priestor na vnútromestských komunikáciách vyplnila nová osobná doprava,“


toto treba zaramovat. kazda nova cesta generuje novu a novu premavka. otazne je len aku velku.

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 13. Apr 2013 12:46
od aquila
tak bude sa preprojektovavat aj juzny obchvat, co je dobre, podla prilozenej mapky to vyzera, ze vsetky napojenia budu riesene mimourovnovo a s rezervou na 4pruh

viewtopic.php?f=35&t=18122

toto sa pri severnom obchvate nedomyslelo .. lebo keby hej, tak sa mohla akoze R1 potiahnat cez TT a pokracovat dalej vyhladovo na cechy, aj ked je fakt, ze tam bude este dlho rpedlho stacit zopar obchvatov obci na I/51

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 14. Apr 2013 08:51
od michaelse
v podstate tam tie obchvaty kapacitne budu stacit na minimalne 50 rokov dopredu ,ale kludne by tie obchvaty alebo celkova prelotka I51 mohli sa urobit aj ako polprofil R1 co je podla mna ale zbytocne z pohladu financii,skor bude stacit cesta prvej triedy s mpr 100-110km/h s vyzitim dlhsich usekov medzimedzi dedinami

ale bojim sa toho ze ak to postavia tak tam nahadzu aspon zo5 kruhacov a kazdu chvili sa bude musiet brzdit

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 03. Máj 2013 14:49
od aquila
viewtopic.php?f=35&t=18182

je pravda, ze tie dve krizovatky na starsej casti obchvatu resp pri PSA nie su zrovna najlepsie riesene, ale preboha nech tam nedavaju kruhac! vsak zvysok obchvatu je krasne mimourovnovo rieseny .. a aj pokracovanie juznym obchvatom je vsetko mimourovnove ..

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 03. Máj 2013 15:25
od Bager3
Za tie kruhace by som niekomu ceruzky polamal len nech nikoho nenapadne ho tom co i len kresli pekne nech tam urobia most ako aj cez ostatne krizovatky. Na ceste prvej triedy nema co robit kruhac jedine kde som ochotny ho akceptovat je na ceste kde je paralelna dialnica( rychlostna cesta) inak je kruhac uplna blbost vyt buduca kruhacova alej v Galante. Nevedia ako minut eurofondy ale navrhnu obchvat s kruhacmi.

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 09. Máj 2013 19:17
od michaelse
jednoznacne najhorsia krizovatka v okoli trnavy, velmi velmi zlaa..ale prosim len nie kruhac zase,ja som po nej velmi casto jazdil a je velmi neprehladna a sofer kotry to tam nepozna tam zamatkuje a 70 siatka co tam je tak tu dodziavaju asi 2 z 10siatich

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 10. Máj 2013 08:24
od granite01
Ano, kruhače treba dať všade . . . najlepšie každé dva kilometre na ceste I.triedy, aby sme nezabudli brzdiť a zrýchľovať :D
Dokonca, čo keby sme napísali na MD, aby kruháče stavali aj priamo na dialnici, nemyslím mimo dialnice ako je pri Liptovskom Mikuláši, ale priamo na telese dialnice . . . to by sa usporilo peňazí, spomalila sa premávka atď. . . .

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 10. Máj 2013 12:42
od devil
no mozno aj kruhac je lepsie ako to co tam teraz je. vid zjazd z obchvatu NR. smer SA je urovnova dovolim si tvrdit nebezpecna krizovatka kde je problem odbocit dolava. zjazd smer LV je kruhac a je to tam plynulejsie, rychlejsie aj bezpecnejsie.

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 10. Máj 2013 19:13
od michaelse
noo to ako je pravda ze aj kruhac je lepsi ako to co tam je teraz ale ked uz ostatne krizovatky na obchvate su mimourovnove tak aj tato by podla mna mala byt

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 08. Okt 2014 09:19
od PistaTT

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 08. Okt 2014 10:09
od aquila
len to napojenie na JO bude musiet byt nanovo robene .. kedze to je to zlte naznacene

nicmenej asi by bolo aj tak lepsie keby sa JO nenapajal priamo na strojnicku ale normalne ako je planovany az na bratislavsku pri tej velkej hale

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 08. Okt 2014 11:06
od PistaTT
neviem co tam vidis ty, ale ja tam vidim novy kruhac, co bude na bratislavskej v mieste krizovania so strojnickou a nateraz tam nebude ziadny obchvat. to bude az niekedy neskor, mozno o dva roky - kedy bude zruseny prijazd od SC do kruhaca a nahradeny pripojenim obchvatu, ktory sa bude mimourovnovo krizovat so starou seneckou... a to napojenie s existujucou cestou I. triedy bude v podstate zacinat pri tej velkej hale...

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 08. Okt 2014 11:58
od aquila
vsak o tom hovorim, zltym je naznacene vyhladove napojenie na JO. ale osobne ho vidim zbytocne (to napojenie na tento novy kruac), ale to je moj nazor, juzny obchvat je vsak vidno tu ..

[album_photo]5688[/album_photo]

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 08. Okt 2014 12:10
od PistaTT
tak potom hovorime o tom istom...

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 07. Dec 2014 13:37
od VojtoTT
pridal som nové foto toho kruháču na bratislavskej, ospravedlňujem sa za kvalitu, fotené mobilom...ževraj by sa mala jeho výstavba ukončiť ešte tento rok
našiel som aj starší článok...
http://www.trnava-live.sk/2014/10/06/ok ... vianocami/

okrem toho mesto zrekonštruovalo aj Ulice Nerudova a Golianova, ktoré teraz slúžia ako "dočasný južný obchvat" https://www.google.sk/maps/dir/48.35712 ... 569554!3e0
http://www.trnava-live.sk/2014/11/01/do ... olianovej/

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 17. Dec 2014 09:01
od rybana1
Cesta do Zelenča je už hotová

viewtopic.php?f=35&t=19951

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 08. Apr 2015 22:25
od ullsus
ZAČALA REKONŠTRUKCIA MOSTA
Pred bernolákovou bránou bude najbližšie mesiace rušno. Dnes sa začali práce na obnove starého mostného telesa.
Pribudne jeden jazdný pruh, nové povrchy, ale aj osvetlenie. Počas stavebných prác nás čaká aj archeologický prieskum v bezprostrednej blízkosti samotnej brány do mesta.
S prerábkou samozrejme súvisia aj dopravné obmedzenia. Pešo sa však dostaneme do mesta "cez bernolákovu" aj naďalej bez problémov

Práce na moste, ktorý je vstupom do mestskej pamiatkovej rezervácie a zároveň súčasťou dôležitej dopravnej tepny, sa začnú 7. apríla a potrvajú približne do polovice októbra. S rekonštrukciou mosta pri Bernolákovej bráne na Radlinského ulici budú spojené aj dopravné obmedzenia, ktoré motoristi pocítia začiatkom mája.
Most bude pre automobilovú dopravu uzatvorený približne do polovice septembra. Majitelia dotknutých nehnuteľností v centre mesta budú o obmedzeniach informovaní v dvojtýždennom predstihu. Chodcov práce na moste obmedzovať nebudú, pretože prechod im bude umožnený počas celej výstavby.
Projekt rekonštrukcie mosta z roku 2013 zohľadnil zámer mesta rozšíriť mostné teleso o ďalší jazdný pruh, aby bol priepustnejší nielen pre domácich, ale aj pre autobusovú dopravu s turistami. Na novom moste širokom 16,5 m budú tri jazdné pruhy, chodník a pribudne aj nové verejné osvetlenie.
Rekonštrukcia je rozdelená do troch etáp. Prvá etapa sa začne prekládkami sietí a potrvá približne do polovice mája. Samotné búracie a stavebné práce na moste prebehnú v druhej etape, ukončené budú približne v polovici septembra. V poslednej, tretej etape bude zrekonštruovaná aj lávka pre peších, ktorá dostane novú dlažbu a zábradlie.
Dôvodom na rozhodnutie mestskej samosprávy pustiť sa do náročnej rekonštrukcie mosta na Radlinského ulici bol jeho zlý technický stav. Na tento účel získalo Mesto Trnava dotáciu z rezervného fondu vlády Slovenskej republiky vo výške 500 000 eur, celková suma na tento účel v rozpočte mesta je 800 000 eur.

Projekt foto: https://scontent-mxp.xx.fbcdn.net/hphot ... 6960_o.jpg
ZDROJ:
Facebook- Peter Bročka
Web-trnava.sk

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 09. Apr 2015 10:54
od rybana1
V horizonte dvoch rokov cestári obnovia a vymenia stovky dopravných značiek
http://www.trnava-live.sk/2015/04/08/v- ... h-znaciek/

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 09. Apr 2015 11:04
od ullsus
Nevie niekto ako to je z južným obchvatom kedy sa začne stavať? Kruháč už je

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 09. Apr 2015 12:10
od rybana1
podla tohto clanku(z aprila 2013) sa stavat zacne najskor v 2016:
http://trnava.sme.sk/c/6765043/juzny-ob ... -roky.html

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 25. Jan 2016 08:40
od rybana1
takze posun na 2018:
viewtopic.php?f=35&t=21122

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 01. Júl 2016 12:11
od rybana1

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 11. Okt 2017 17:23
od Liuk
máte niekto aktuálne info v akom je stave južný obchvat Trnavy, a ako sa prepojí Modranka s Trnavou ?

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 11. Okt 2017 19:07
od ullsus
SSC si dala vypracovat studiu realizovatelnosti, neviete niekto ako vysla? Ci to sa nezverejnuje? Inak poslanci z neho vypustili ekodukt a to je tak vsetko...

Zdroj (a najnovšie info) :
viewtopic.php?f=35&t=22880

Re: Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 11. Okt 2017 20:26
od shmirgel
Liuk napísal:máte niekto aktuálne info v akom je stave južný obchvat Trnavy, a ako sa prepojí Modranka s Trnavou ?


Modranka sa napoji spojenim Bulharskej a Jablonovej.

Obrázok