Mesto Trnava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

sekcia venovaná cestnej sieti

Moderátor: Moderátori

Odoslaťod Dialniciar » 02. Júl 2009 13:10

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=12112

*prestavaný štadión, nové objekty, garáže, obchody - 133 mil. €
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 05. Júl 2009 22:33

Tak som išiel cez Trnavu po I/51 a vcelku v pohode. Až na ten semafor kvôli výstavbe okružnej križovatky (na Modru a do centra); na to že bola sobota sa stam stavalo (pokladal sa asfalt, resp. spojovací nástrek). Stavia sa časť ulice (chodník) pri cukrovare. Zelenú vlnu som nechytil - je to zle nastavené. Klasika - množstvo kanálov už je sadnutých aj dobrých 5-10 cm. No a potom v smere na R1 obchádzka po meste kvôli ďalšej okružnej križovatke, ale vcelku v dobrom stave sú tieto cesty; uvidíme ako na tom budú po tejto záťaži.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 14. Júl 2009 12:52

V Trnave otvorili novú okružnú križovatku v smere na Záhorie :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=12153

Chvalabohu. :P Lebo denne tam boli zdržania aj 45 min.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 11. Aug 2009 22:03

Tak tá rekonštrukcia Nitrianskej ulice zďaleka nekončí pri výstavbe okružnej križovatky ... cena je cez 100 mil. SKK. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=12299
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 04. Sep 2009 23:56

SSC vynaložila v r. 2008 na stavbu I/51 Trnava severný obchvat nasledovné sumy:

štátny rozpočet - 89,4 mil. SKK
štátny rozpočet - 50,5 mil. SKK (25% suma spolufinancovania)
ERDF - mil. SKK - 151,6 (75% suma spolufinancovania)

Spolu: cca. 291,5 mil. SKK.

Zdroj: Výročná správa SSC za r. 2008
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 05. Sep 2009 00:11

Dialniciar napísal:SSC vynaložila v r. 2008 na stavbu I/51 Trnava severný obchvat nasledovné sumy:

štátny rozpočet - 89,4 mil. SKK
štátny rozpočet - 50,5 mil. SKK (25% suma spolufinancovania)
ERDF - mil. SKK - 151,6 (75% suma spolufinancovania)

Spolu: cca. 291,5 mil. SKK.

Zdroj: Výročná správa SSC za r. 2008


V roku 2008 bolo na stavbe preinvestovaných 89 406 013,10 Sk zo štátneho rozpočtu. Náklady na stavebné práce predstavovali 88 032 919,50 Sk a zvyšné finančné prostriedky vo výške 1 373 093,60 Sk boli použité na aktivity spojené s majetkovo-právnou prípravou a so zabezpečovaním projektovej dokumentácie.Z ďalších finančných prostriedkov z roku 2006 vo výške 2 069 678,00 Sk bolo k 31.12.2008 vyčerpaných 2 045 202,30 Sk.

Prvá etapa stavby severného obchvatu Trnavy dĺžke 1,788 km riešila úsek medzi Špačinskou a Piešťanskou ul. Okrem hlavného objektu cesty I/51 boli vybudované úpravy ciest II/504, okružná križovatka na Špačinskej ceste, úprava cesty I/61 a poľná cesta na KÚ. Súčasťou výstavby cesty I/51 sú mostné objekty nad cestou II/504, II/560, I/61 a most nad horúcovodom na ceste II/504. Ďalej boli vybudované proti hlukové úpravy, dažďová kanalizácia cesty, úpravy jestvujúcich vodovodov DN 300, 600, 1000, úpravy teplovodného potrubia EBO, ochrana tlakovej kanalizácie, prekládky 22 kV vzdušných a káblových vedení a prekládky miestnych a diaľkových káblov.

Stavba bola spolufinancovaná z ERDF a bola ukončená 08/08 s výnimkou SO Dažďová kanalizácia, ktorá nebola súčasťou ZoD a bola ukončená 10/08. Celková obstarávacia hodnota stavby bola 482,517 mil. Sk, z toho projektové práce 9,700 mil. Sk, AD stavby 0,559 mil. Sk, výkupy 32,587
mil. Sk a stavebné práce 439,671 mil. Sk. Stavebné práce financované zo ŠR boli vo výške 111,909 mil. Sk ( DPH, EON, zádržné ) a z fondov ERDF vo výške 327,761mil.Sk. :idea:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Na úprave Trnávky sa pracuje aj počas víkendov

Odoslaťod Dialniciar » 05. Sep 2009 14:47

So stavebnými prácami na rekonštrukcii toku Trnávky sa začalo ešte v priebehu tohto mája. Cieľom je vybudovanie pevného koryta medzi mostami na Mikovíniho a Tamaškovičovej ulici, v celkovej dĺžke 1023 metrov, vďaka ktorému by sa mal zrýchliť prietok vody. Ten zamedzí jeho zanášaniu.

Obrázok

Výkopový materiál, respektíve bahno zo dna sa opäť používa na spätný zásyp za oporné múry. Z dôvodu dodržania termínu ukončenia rekonštrukcie do konca roka sa na stavbe pracuje aj cez víkendy.

Obrázok

Po ukončení rekonštrukcie sa popri Trnávke vysadia nové stromy, brehy sa skultivujú, pribudne nová vegetácia. Celková rekonštrukcia si vyžiada investíciu viac ako milión eur. Realizátorom stavby je Slovenský vodohospodársky podnik, odštepný závod Piešťany.

Zdroj: sme.sk
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 07. Sep 2009 14:20

V Trnave je nový most za 2,5 mil. € :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=94551#94551

*mesto má novú okružnú križovatku
*nachádza sa tu nový most s novými cestami
*nachádza sa tu nový chodník

Severný vstup sa tak stále zlepšuje. Toto je správna spolupráca štátu a samosrávy. :wink:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 07. Sep 2009 20:44

Začal tender na 3. etapu stavby severného obchvatu Trnavy :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=12425

900 m cesty I. triedy bude stáť vyše 13 mil. € :o
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Andrej » 07. Sep 2009 21:22

Hanba, ani menej ako 10 km cesty I. triedy po uplnej rovine nevieme postavit za 7 rokov. Este aj tento jednoduchy usek sa bude stavat 2 roky.
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod Dialniciar » 07. Sep 2009 21:31

Andrej napísal:Hanba, ani menej ako 10 km cesty I. triedy po uplnej rovine nevieme postavit za 7 rokov. Este aj tento jednoduchy usek sa bude stavat 2 roky.


SO že by sa staval tak dlho ? Však začali niekedy v r. 2006-7.

Asi nie je jednoduchý, keď bude stáť ako 1 km rýchlostnej cesty alebo aj diaľnice D1 pri Branisku. :shock: A pritom ide 0,9 km cesty I. triedy. :o
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod aquila » 07. Sep 2009 23:31

snad tam bude aspon rezerva na 2+2 .... ale pochybujem ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod tono » 08. Sep 2009 12:42

K tej cene, ale je tam jedna mimoúrovňová a 5 mostov. Takže na kratučkom úseku je toho dosť. A čo sa týka doby výstavby - niet čo dodať. Tak pomaly ako sa len dá.
tono
návštevník
 
Príspevky: 35
Založený: 08. Nov 2006 16:52
Bydlisko: Trnava

Odoslaťod Vlados » 08. Sep 2009 13:41

aquila napísal:snad tam bude aspon rezerva na 2+2 .... ale pochybujem ..


keďže vonkajšia strana obchvatu TT sú len polia rozšírenie tohto úseku je možné. Horšie je na tom starý úsek, kde pri rozširovaní MÚK pri PSA nespravili 2+2. Most R1 a železníc je pripravený na 2+2.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Odoslaťod aquila » 08. Sep 2009 14:12

islo mi prave o tie MUK a mosty ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Vlados » 08. Sep 2009 14:34

aquila napísal:islo mi prave o tie MUK a mosty ..
nové MÚK sú 1+1 ale rozšírenie na 2+2 je možné.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Odoslaťod Andrej » 08. Sep 2009 17:51

Dialniciar napísal:SO že by sa staval tak dlho ? Však začali niekedy v r. 2006-7.

Nezacinalo sa nahodou v r. 2005? + vystavba do 2012 mas hned 7 rokov :)
Ci jednoduchy alebo zlozity, stale je to par km na rovine bez velkych MUK, ake dokazali na D3 postavit v priebehu 14 mesiacov. :roll:
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod aquila » 08. Sep 2009 18:21

alpine vyhralo na jar 2006 sutaz na prvy usek, rozkuskovali to kvoli problemom s pozemkami .. aj tak sa to kusok predrazeilo, povodne mal cely stat 1,3 miliardy...
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Dialniciar » 08. Sep 2009 22:00

Andrej: stavať sa nezačínalo v 2005, boli problémy s pozemkami, začínalo sa myslím stavať skutočne v 2007 :-)
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 08. Sep 2009 22:01

aquila napísal:alpine vyhralo na jar 2006 sutaz na prvy usek, rozkuskovali to kvoli problemom s pozemkami .. aj tak sa to kusok predrazeilo, povodne mal cely stat 1,3 miliardy...
predražených je 40% stavieb v EÚ, s týmto by som si hlavu nelámal, pokiaľ je to v zmysle inflácie :-)
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 09. Sep 2009 15:20

Vlados napísal:
aquila napísal:snad tam bude aspon rezerva na 2+2 .... ale pochybujem ..


keďže vonkajšia strana obchvatu TT sú len polia rozšírenie tohto úseku je možné. Horšie je na tom starý úsek, kde pri rozširovaní MÚK pri PSA nespravili 2+2. Most R1 a železníc je pripravený na 2+2.


Netreba pochybovať, treba čítať VO na stránke SSC. :arrow:

Predmetom zákazky je dodanie stavebných prác súvisiacich s vybudovaním III. etapy severného obchvatu Trnavy v dĺžke 0,9 km, v kategórii C 11,5/80 (s možnou úpravou na C 22,5/100 vo výhľade) vrátane mostných objektov na vetvách križovatky Trstínska cesta a nad potokom Trnávka a Chovateľskou ulicou.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Vlados » 09. Sep 2009 15:24

Dialniciar napísal:
Vlados napísal:
aquila napísal:snad tam bude aspon rezerva na 2+2 .... ale pochybujem ..


keďže vonkajšia strana obchvatu TT sú len polia rozšírenie tohto úseku je možné. Horšie je na tom starý úsek, kde pri rozširovaní MÚK pri PSA nespravili 2+2. Most R1 a železníc je pripravený na 2+2.


Netreba pochybovať, treba čítať VO na stránke SSC. :arrow:

Predmetom zákazky je dodanie stavebných prác súvisiacich s vybudovaním III. etapy severného obchvatu Trnavy v dĺžke 0,9 km, v kategórii C 11,5/80 (s možnou úpravou na C 22,5/100 vo výhľade) vrátane mostných objektov na vetvách križovatky Trstínska cesta a nad potokom Trnávka a Chovateľskou ulicou.


ja nepochybujem o I., II. a III. etape ale o starej časti, kde sa robila úprava v súvislosti s fabrikou PSA :wink:
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Odoslaťod Dialniciar » 09. Sep 2009 15:34

To bolo na aquilu, nie na teba, Vlados. :-)
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Lionheart » 30. Okt 2009 14:25

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=12629

Čo plánujete v blízkej budúcnosti?
Hlavným zámerom pre budúci rok je dokončenie prác na stavbe pri Stupave a práca na spomínanom železničnom úseku. Tento rok by sme sa chceli zúčastniť výberu subdodávateľov pre výstavbu rýchlostnej cesty R1, i keď prvé kolo rozdeľovania už prebehlo. Z troch zákaziek, ktoré má vypísať SSC – severný obchvat Trnavy 3. etapa, obchvat Čadce a Galanty – by sme chceli získať minimálne jednu, aby sme naplnili minimálny objem budúcoročných stavebných prác.
Lionheart
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 67
Založený: 10. Dec 2007 13:24
Bydlisko: Milky way

Odoslaťod Dialniciar » 23. Dec 2009 14:44

Nová križovatka na Špačinskej ceste v Trnave

V Trnave na Špačinskej ceste odštartovali 19. novembra výstavbu novej okružnej križovatky. Odhadované náklady sa vyšplhali na 60 tisíc eur (1,8 milióna Sk), pričom Trnavský samosprávny kraj a mesto Trnava sa na nich budú podieľať rovným dielom.

„Prestavba križovatky je riešená tak, aby boli minimalizované úpravy jestvujúcich stavebných častí križovatky," vysvetlil predseda TTSK Tibor Mikuš. „Zastupiteľstvo Trnavského samosprávneho kraja schválilo združenie finančných prostriedkov pre účel financovania realizácie prestavby tejto križovatky ciest. TTSK a Mesto Trnava združia finančné prostriedky vo výške 50 % z celkových nákladov stavby, v zmysle uvedeného uznesenia bude uzatvorená Zmluva o združení medzi oboma subjektmi. TTSK vyčlení na financovanie prestavby križovatky približne 35 tisíc eur."

Výstavba je navrhovaná použitím prenosných plastových obrubníkov. Budovanie križovatky by nemalo príliš obmedziť dopravnú situáciu, pretože stavebné úpravy nevyžadujú žiadne búracie práce a tvar a miesto novej križovatky sa prispôsobia pôvodnej. Potrebná však bude uzávera niektorých krátkych úsekov. Križovatka v tvare elipsy by mohla byť dokončená ešte do konca roka 2009.

Ernest Lančarič

http://www.trnava-vuc.sk/tlacove_spravy ... vatky.html
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Cestná sieť

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 21 hostí.