Stránka 2 z 5

OdoslaťOdoslané: 19. Mar 2007 23:48
od Dialniciar
Mesto Vranou nad Topľou vyčlenilo na rok 2007 z rozpočtu 9 mil. SKK na správu a údržbu ciest, teda sú to výdavky určené na dopravné značenie, údržbu, opravy a výspravky ciest a miestnych komunikácií vrátane chodníkov. Potreba na opravy miestnych komunikácií na rok 2007 predstavuje 7,7 mil. Sk a na opravy chodníkov 7,3 mil. Sk.

OdoslaťOdoslané: 01. Máj 2007 17:02
od Dialniciar
Oprava povrchu vozovky
od: 25. 04. 2007
do: 28. 04. 2007

miesto: Malá Domaša
smer oba

Na štátnej ceste I/15 v úseku Malá Domaša (okres Vranov n. Topľou) - okresná hranica Stropkov je z dôvodu opravy povrchu vozovky uzavretý jeden jazdný pruh, žiadame vodičov o zvýšenú pozornosť v tomto úseku. Predpoklad ukončenia prác je 28.4.2007.

zdroj: zjazdnost.sk

OdoslaťOdoslané: 27. Aug 2007 18:43
od Milos
Približne 120 miliónov Sk si vyžiada rekonštrukcia cesty prvej triedy v obci Hlinné vo Vranovskom okrese :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=51106#51106

OdoslaťOdoslané: 06. Nov 2007 18:45
od Dialniciar
Mesto Vranov nad Topľou

Vízia dopravy v meste:

- v meste je plynulá a dobre organizovaná doprava, s dostatočnou sieťou parkovísk, s výstražnou svetelnou signalizáciou
- v meste je kvalitná sieť ciest a chodníkov
- mestská hromadná doprava je vybavená estetickými dobre udržiavanými zastávkami a prehľadnými informáciami o dopravnom spojení
- v meste sú vytvorené chodníky pre cyklistov
- ulice a sídliská sú prehľadné a dostatočne označené
- centrum mesta je odľahčené od dopravnej špičky
- existuje rýchlostná komunikácia

Oveľa viac nájdete tu: http://www.vranov.sk/strategia/obsah.htm , respektíve tu: http://www.vranov.sk/strategia/doprava.htm .

OdoslaťOdoslané: 06. Nov 2007 20:18
od Jurislav
Áno je to pekná vízia.
Ono je dosť zle na tom križovatka pri Tescu...tam je dosť veľa áut a navyše hneď vedľa nej je ďalšia križovatka, tak vzniká chaos :idea:
Prechádza tam dosť kamiónov, a sú tam vyjazdené koľaje, tu je nutné nejaké riešenie.

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2007 20:10
od Dialniciar
Jurislav napísal:Áno je to pekná vízia.
Ono je dosť zle na tom križovatka pri Tescu...tam je dosť veľa áut a navyše hneď vedľa nej je ďalšia križovatka, tak vzniká chaos :idea:
Prechádza tam dosť kamiónov, a sú tam vyjazdené koľaje, tu je nutné nejaké riešenie.


Vo VT som tiež bol len pár krát v živote a ako som čítal:

Silné stránky

– je vybudovaný obchvat mesta pre diaľkovú dopravu
- komunikačný uzol – križovatka hlavných cestných ťahov
- v meste sú 3 železničné stanice

Tam sú 3 železničné stanice :?: :roll:

Inak riešenie pre križovatky je nainštalovať na svetelnú signalizáciu (snáď tam je :D ) senzory riadiace premávku a bude sa tak tvoriť zelená vlna a zároveň sa pustia autá z iných smerov alebo to tam prebudovať na kruhové križovatky. To sa osvedčilo v Dunajskej Strede, mať viacej kruhových objazdov po sebe na jednej ulici.

OdoslaťOdoslané: 11. Jan 2008 22:00
od i15
aj Vranov dostal od statu prispevok na priemyselny park:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9030


mesto lezi v priblizne rovnakej vzidialenosti od Presova aj Kosic, na ktory region by sa malo podla vas v buducnosti viac viazat?

OdoslaťOdoslané: 11. Jan 2008 22:17
od Dialniciar
i15 napísal:mesto lezi v priblizne rovnakej vzidialenosti od Presova aj Kosic, na ktory region by sa malo podla vas v buducnosti viac viazat?


Je to jedno, na ktorý sa má viazať. Je to významná cestná križovatka. Do Prešova patrí pre rozdelenie, keď by chcel mohol by aj do Košíc - potenciál letiska, ale reálne by sa mal vytvoriť ďalší kraj Michalovce a tam VT priradiť. :wink:

OdoslaťOdoslané: 14. Jan 2008 15:08
od Koksolam
Dialniciar napísal:
i15 napísal:mesto lezi v priblizne rovnakej vzidialenosti od Presova aj Kosic, na ktory region by sa malo podla vas v buducnosti viac viazat?


Je to jedno, na ktorý sa má viazať. Je to významná cestná križovatka. Do Prešova patrí pre rozdelenie, keď by chcel mohol by aj do Košíc - potenciál letiska, ale reálne by sa mal vytvoriť ďalší kraj Michalovce a tam VT priradiť. :wink:


Tak tak. To mesto ma skor blizsie k Michalovciam a regionu Humenneho. Co sa tyka dopravy, regionu by pomohla D z KE do MI a Rka z PO do Svidnika a planovana do Humenneho.

OdoslaťOdoslané: 14. Jan 2008 18:44
od i15
no mna hlavne zaujimalo, ci sa z VT bude smerom na zapad jazdit cez PO, alebo cez KE...
Okolo roku 2018 by mohla byt dialnica cca 20km juzne od mesta pri Dvoriankach

OdoslaťOdoslané: 14. Jan 2008 19:19
od Dialniciar
i15 napísal:no mna hlavne zaujimalo, ci sa z VT bude smerom na zapad jazdit cez PO, alebo cez KE...
Okolo roku 2018 by mohla byt dialnica cca 20km juzne od mesta pri Dvoriankach


Zlepší sa cesta I. triedy na Prešov. VT je predsa len odrezané od KE pohorím. :wink:

OdoslaťOdoslané: 15. Jan 2008 09:30
od Koksolam
Dialniciar napísal:Zlepší sa cesta I. triedy na Prešov. VT je predsa len odrezané od KE pohorím. :wink:


No neviem ci sa zlepsi, kdysi asi tak pred rokom???? mi bolo zaslany link na plan rekonstrukcii na rok 2007 a akosi tam v plane bol aj jeden usek na trase VT-PO a dodnes sa akosi tie miliony nepreinvestovali, respektive sa asi dali inam.... Takze neviem, je sice pravda ze sa po trase buduju chodniky pre pesich v obciach kde doteraz neboli, ale to je dobre len pre bezpecnost, priepustnost tahu to akosi neriesi. Vniektorych dennych hodinach je to uz pekne namlety tah, kolony su az po Kapusany pri Presove, kde sa to rozsiruje na 4 pruh bez stredneho deliaceho pasu. Myslim si ze do vybudovania Rky na Svidnik aspon v pol profile sa tam nijako nezlepsi situacia, povrch ciest je tam an slovenske pomery novy a relativne slusny. Ochvaty ale smerom dalej na VT nepocitam, kto by tam vrazil peniaze ked boom chyta Humenne a VT az tak prilis uz nerastie.

OdoslaťOdoslané: 15. Jan 2008 09:51
od Tomas PO
Koksolam napísal:
Dialniciar napísal:Zlepší sa cesta I. triedy na Prešov. VT je predsa len odrezané od KE pohorím. :wink:


No neviem ci sa zlepsi, kdysi asi tak pred rokom???? mi bolo zaslany link na plan rekonstrukcii na rok 2007 a akosi tam v plane bol aj jeden usek na trase VT-PO a dodnes sa akosi tie miliony nepreinvestovali, respektive sa asi dali inam.... Takze neviem, je sice pravda ze sa po trase buduju chodniky pre pesich v obciach kde doteraz neboli, ale to je dobre len pre bezpecnost, priepustnost tahu to akosi neriesi. Vniektorych dennych hodinach je to uz pekne namlety tah, kolony su az po Kapusany pri Presove, kde sa to rozsiruje na 4 pruh bez stredneho deliaceho pasu. Myslim si ze do vybudovania Rky na Svidnik aspon v pol profile sa tam nijako nezlepsi situacia, povrch ciest je tam an slovenske pomery novy a relativne slusny. Ochvaty ale smerom dalej na VT nepocitam, kto by tam vrazil peniaze ked boom chyta Humenne a VT az tak prilis uz nerastie.

Nebola to len oprava spadnuteho svahu za Chmelovskym kopcom pred Giraltovcami?

OdoslaťOdoslané: 15. Jan 2008 10:25
od Koksolam
To Tomas PO, mala to byt oprava HP Petic... a oni to pichli na Chmelov??? Aha, tak uz viem kam to slo. V plane mali opravu HP Petic a to nie je Chmelovsky kopec, nie? :roll:

OdoslaťOdoslané: 18. Jan 2008 11:08
od Dialniciar
Grant pre Vranov :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9114

Mesto dostane na vybudovanie infraštruktúry priemyselného parku nenávratný príspevok 127 miliónov korún. Podrobnejší článok, než ten predtým. :wink:

OdoslaťOdoslané: 18. Feb 2008 12:45
od sven
VRANOV/TOPĽOU: O priemyselný park majú záujem domáci aj zahraniční investori

Vranov nad Topľou 14. februára (TASR) - Základný kameň priemyselného parku Ferovo vo Vranove nad Topľou, ktorý poskytne najmenej 560 pracovných príležitostí, slávnostne položia 22. februára.

Na vybudovanie infraštruktúry pre spomínaný park získalo mesto Vranov zo štrukturálnych fondov Európskej únie 127 miliónov Sk. Celková plocha parku presiahne 19 hektárov. V jeho okolí sa však nachádzajú desiatky ďalších voľných hektárov pôdy. Samospráva pozemky od vyše 60 vlastníkov vykúpila, alebo ich prenajala na základe platných zmlúv od majiteľov.
O priemyselný park majú záujem investori zo Slovenska aj zahraničia, ktorí sú ochotní v prvej etape v ňom investovať 310 miliónov Sk. "Ide o dve strojárske firmy zo Slovinska a Poľska, írsku firmu orientovanú na zdravotnícke pomôcky taliansku textilnú firmu, nemeckú firmu, ktorá sa orientuje na tepelno-izolačné materiály a slovenskú výrobno-stavebnú firmu, " uviedol dnes pre TASR primátor Vranova Tomáš Lešo.
Podľa primátora výstavby parku bude realizovať a. s. Skanska BS. Ukončenie výstavby odhaduje do konca októbra.
Zmluvu o poskytnutí nenávratného finančného príspevku zo štrukturálnych fondov podpísal v januári primátor Vranova s generálnym riaditeľom Slovenskej agentúry pre rozvoj investícií a obchodu (SARIO) Petrom Hajašom. Išlo o posledný projekt poskytovania nenávratného príspevku v rámci sektorového operačného programu Priemysel a služby. Doposiaľ dostalo financie na výstavbu a rekonštrukciu priemyselných nehnuteľností 11 miest a obcí. Najviac z nich - 6 projektov - je na východe Slovenska. Spolu s príspevkom pre Vranov boli podporené projekty v celkovej výške viac ako 1,5 miliardy Sk.

Zverejnené: 14. 2. 2008
http://www.zivotpo.sk/portal/?c=12&id=10847

OdoslaťOdoslané: 20. Feb 2008 10:47
od sven
ČIERNE: V obci pribudne 2,3 kilometra chodníkov

Čierne 19. februára (TASR) - Dovedna 2,3 kilometra chodníkov pribudne v tomto roku v obci Čierne vo Vranovskom okrese.

Výstavbu chodníkov v obci so 781 obyvateľmi si vyžiadala hlavne frekventovaná cesta prvej triedy 1/18 na trase od Prešova do Vranova nad Topľou. Hustá premávka tak ohrozovala chodcov, chodiacich po krajnici.
"Súčasťou tejto výstavby je aj odkanalizovanie spomínanej cesty. Doposiaľ sme na stavbe preinvestovali 7,5 milióna Sk z celkových nákladov v objeme necelých 28 miliónov Sk, " uviedol dnes pre TASR starosta obce Štefan Straka. Dodal, že financie do realizácie zámeru plynú prostredníctvom košickej Slovenskej správy ciest - Investorského útvaru zo štátneho rozpočtu.
V obci v rámci rozsiahleho projektu Pitná voda a odkanalizovanie Tople budujú zároveň aj vodovodnú sieť. "Spolu s prípojkami si vodovod vyžiada približne 30 miliónov Sk, " doplnil starosta. Dodal, že okrem toho v obci sprístupnili napriek uplynulej miernej zime verejné klzisko s osvetlením, ktoré si domáce obyvateľstvo užilo v priebehu asi troch týždňov. Samospráva ho vybudovala z vlastných zdrojov.
Podľa Straku má obec rozpracovaných viacero projektov, ktoré okrem iného súvisia s rekonštrukciou tamojšej základnej a materskej školy s rozpočtovým nákladom vyše 1,2 milióna Sk a pod.

Zverejnené: 19. 2. 2008
http://www.zivotpo.sk/portal/?c=12&id=10889

OdoslaťOdoslané: 07. Apr 2008 10:22
od sven
V meste vymenia svetelnú za okružnú križovatku

Vranov nad Topľou 3. apríla (TASR) - Svetelnú križovatku, nachádzajúcu sa pri vstupne do Vranova nad Topľou vedľa hypermarketu Tesco, vystrieda okružná.

Dôvodom vzniku novej križovatky, ktorá vznikne bližšie k rieke Topľa, je nespokojnosť vodičov s dopravnými zápchami, ktoré táto križovatka spôsobila.
Svetelná križovatka vznikla počas výstavby hypermarketu a spôsobovala denno-denne problémy a chaos. Vranovčania TASR potvrdili, že ak chce samospráva uvažovať o normálnom a nedeprimujúcom vstupe do okresného mesta, je nevyhnutné vybudovať aj podjazd pre osobné autá a autobusy pod železničnou traťou a okružnú križovatku pri neďalekom supermarkete Billa.
Správcom cesty prvej triedy, na ktorej bude stáť avizovaná okružná križovatka, je Slovenská správa ciest, ktorá plánuje aj rekonštrukciu mosta cez spomínaný vodný tok.

Zverejnené: 3. 4. 2008
http://www.zivotpo.sk/portal/?c=12&id=11338
zdroj: www.zivotpo.sk

OdoslaťOdoslané: 01. Nov 2008 11:00
od Cestár
Rekonštrukcia cesty medzi Čaklovom a Zámutovom si vyžiadala 7 mil. Sk :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=11098

OdoslaťOdoslané: 29. Dec 2008 16:23
od Dialniciar
Združenie vedené Strabagom obnoví cestu pri Domaši. Rekonštrukcia cesty prvej triedy pri vodnej nádrži Domaša za 89,14 mil. Sk (2,96 mil. €) bez dane má byť hotová za dvadsať mesiacov. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=81493#81493

Ukončené stavby v r. 2008

OdoslaťOdoslané: 22. Feb 2009 17:21
od Dialniciar
I/18 Čierne n/Topľov, riešenie bezpečnostnej situácie

Termín začatia stavby: 06/2007
Predpokladaný termín ukončenia stavby: 07/2008
Celkové náklady stavby: 30,300 mil. Sk
Preinvestované do 31.12.2007: 8,916 mil. Sk
Plán preinvestovania v roku 2008: 17,200 mil. Sk
Plán preinvestovania v roku 2009: 4,184 mil. Sk
Zhotoviteľ: Eurovia – Cesty a.s. Košice
Dĺžka úpravy v km: 1,800

Zdroj: SSC

OdoslaťOdoslané: 22. Aug 2009 21:31
od Dialniciar
Cesta I/18 v katastrálom území mesta Vranov nad Topľou je do 30.10.2009 z dôvodu výstavby kanalizácie a vodovodu čiastočne uzavretá. Premávka je dočasným dopravným značením presmerovaná do jedného jazdného pruhu o šírke min. 3,5 m.

Zdroj: www.zjazdnost.sk

OdoslaťOdoslané: 22. Aug 2009 21:31
od Dialniciar
Cesta I/18 v katastrálnom území obce Hlinné v okrese Vranov nad Topľou je do 15.12.2009 z dôvodu rekonštrukcie cesty úplne uzavretá. Premávka je dočasným dopravným značením presmerovaná cez obchádzkovú komunikáciu.

Zdroj: www.zjazdnost.sk

Križovatka vo Vranove nad Topľou postavená o mesiac skôr

OdoslaťOdoslané: 21. Dec 2009 21:04
od Dialniciar
Združenie CMR, EUROVIA - Cesty, a.s. postavilo križovatku I/18 vo Vranove nad Topľou o mesiac skôr ako bolo plánované, a to aj napriek komplikáciám, s ktorými projekt vôbec nepočítal. Obyvatelia Vranova nad Topľou tak 5.novembra 2009 dostali do užívania novú križovatku v tvare písmena T. Hlavným prínosom križovatky je odľahčenie premávky v centrálnej, obývanej zóne mesta. Vodiči sa odteraz môžu dostať do centra priamo z obchvatu a nemusia už zdĺhavo prechádzať celým mestom.

Stavba sa začala realizovať 10.marca 2008. Začalo sa zemnými prácami a prácou na oporných múroch. V tejto fáze sa však výstavba musela prerušiť na celých 6 mesiacov. Nútená prestávka súvisela s ochranou vodovodu, ktorý slúži ako hlavný privádzač zo zdroja Starina pre mesto Košice a iné mestá a obce po trase. Keďže nebolo možné prerušiť dodávku vody z tohto zdroja ani na jeden deň, muselo sa nájsť náhradné riešenie, s ktorým projekt nepočítal. Napokon sa okolo potrubia inštalovali pilotové steny, tie sa prekryli špeciálnymi panelmi, čím sa okolo potrubia vytvoril tunel. Takto sa okrem ochrany zároveň zabezpečil aj ľahký prístup k potrubiu v prípade poruchy.

Stavba, ktorú združenie CMR, EUROVIA - Cesty, a.s. realizovalo na základe zmluvy uzatvorenej s investorom SSC Bartislava, IVSC Košice, bola aj napriek technologickým prestávkam dokončená o mesiac skôr ako bolo plánované, teda v októbri 2009. Cena diela zahŕňa okrem iných objektov aj realizáciu železničného priecestia so zabezpečovacím zariadením a pohybuje sa vo výške 2,217 mil. EUR s DPH.

Zdroj: www.eurovia.sk

OdoslaťOdoslané: 23. Dec 2009 11:23
od Dialniciar
Cesta I/18 v katastrálnom území obce Hlinné v okrese Vranov nad Topľou bola v km 300-301 zrekonštruovaná. Doprava tu bola vedená cez vybudovanú obchádzkovú komunikáciu. :idea: