Akože nechcem Vám do toho hovoriť . .. ale cementobetónová vozovka nie je postavená z panelov . . . ani tá na D1 a predpokladám ani pri Trenčíne.
Ide o súvislý pás položeného betónu, ktorý sa následne narezal diamantovými kotúčmi, aby vznikli dilatačné špáry.
Keďže však technológia v minulosti nebola tak vyspelá a možno sa niekedy ani nedodržali všetky technologické postupy správne, tak vznikol dojem, že cesta je z panelov = čo samozrejme nie je pravda.
Takisto si treba uvedomiť, že tieto cesty majú cca 40 rokov, možno aj viac, pričom životnosť CB krytu sa odhaduje na 30 rokov. . . takže takáto vozovka už vlastne presluhuje
Normálne pri rekonštrukcii sa cementobetónový kryt musí vybúrať a následne sa upravý povrch a buď sa nanáša nový CB kryt (v dvoch vrstvách) alebo vrstvy asfaltu . . . t.z. rekonštukcia CB vozovky je náročnejšia na realizáciu, citlivejšia na teplotu ovzdušia a trvá dlhší čas.