Pezinok a doprava v tejto oblasti

sekcia venovaná cestnej sieti

Moderátor: Moderátori

Odoslaťod Bager3 » 23. Nov 2005 06:49

Andrej

k tomu nakresu sa bohuzial neviem dostat uz viac ako dva roky som v civile :lol: a myslim ze to bolo tahane blisie k pezinku teda k skladke dalej od Galbovho mlynu.

Krizovatky boli riesene 3 co uz teraz urcite tak nebude lebo krizovtka na obchvate bola len jedna o to na jestvujucej cesta od Limbachu mala prejst ponad zeleznicu (terajsia odbocka do REGENY) a smerovat na Slovensky grob a jestvujuca cesta z Grinavy pri zastavke sa mala zrusit. Lenze ako som si vsimol tak v grinave sa nad zeleznicou stavia nadjazd tak uz neviem (ten nebol ani v uzemnom plane Pezinka podla mna zbytocna investicia, mali sa drzat uzemneho planu mesta Pezinok)
Dalsia krizovatka mala byt pri Trencanke relativne zlozita mimourovnova krizovatka posledna mala byt pri terajsej Hypernove ale tem detajlne nebola rozkreslena.
Bager3
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 322
Obrázky: 2
Založený: 16. Nov 2005 12:12

Odoslaťod wazari » 23. Nov 2005 15:13

Bager3 napísal:Lenze ako som si vsimol tak v grinave sa nad zeleznicou stavia nadjazd tak uz neviem (ten nebol ani v uzemnom plane Pezinka podla mna zbytocna investicia, mali sa drzat uzemneho planu mesta Pezinok)


ZSR v ramci rekonstrukcie koridoru minimalizuju pocet urovnovych krízeni trate s cestami
Obrázok používateľa
wazari
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 17. Máj 2005 16:12

Odoslaťod Bager3 » 23. Nov 2005 15:42

Tomu rozumiem dokonca sa mi zda ze je taky predpis ze nemoze byt na trati ziadne priecestie
Len som chcel povedat ze naco robili dalsi nadjazd ked Pri regene je hotovy a mala tam byt prekladka celej cesty smerom na Slovensky Grob z Pezinka ale to je jedno asi sa zmenilo uzemny plan pezinka :o)
Bager3
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 322
Obrázky: 2
Založený: 16. Nov 2005 12:12

Odoslaťod Andrej » 23. Nov 2005 22:26

Bager3 napísal:Tomu rozumiem dokonca sa mi zda ze je taky predpis ze nemoze byt na trati ziadne priecestie
Len som chcel povedat ze naco robili dalsi nadjazd ked Pri regene je hotovy a mala tam byt prekladka celej cesty smerom na Slovensky Grob z Pezinka ale to je jedno asi sa zmenilo uzemny plan pezinka :o)


Nadjazd pri regene je uzky, prekladka cesty by asi vysla aj tak drahsie. Ale nadjazd, ktory sa stavia, vraj nebol zapocitany do projektu pre EU, tak ho stat musi financovat sam, stoji tusim 228 mil. Comu nechapem, naco robia ten nadjazd taky dlhy, piliere vidiet na obe strany aj 30 m od zeleznice. To sa tam nezmesti nasyp? :?:
A nahodou mi nevie niekto povedat, ci sa bude robit nadjazd ponad zeleznicu v Senkviciach? Sucasny prejazd je jednoznacne najhorsi z existujucich prejazdov ale asi ako posledny sa bude riesit (ak sa teda vobec bude riesit) :roll:
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod Bager3 » 24. Nov 2005 06:44

Nadjazd pri regene je rekonstruovany, uz uzky neje, len prijazdne cesty su uzke tie rekonstruovane neboli.

V Senkviciach by sa mal prechod zrusit a mal by sa rekenostruovat podjazd v senkviciach hned za stanicou smerom na Bahon ten je uzky a moze nim prejst len vozidlo myslim do 3 metrov vysky a je uzky len na jedno vozidlo.

Preto mi nadjazd v Pezinku Grinave nedava ziaden zmysel ked nieje plateny EU tak naco ho stavaju je to uplna zbytocnost ale ako vidim mame peniaze navyse. Ta nova cesta od regeny co mala ist smerom na Slovensky Grob bola sucastou obchvatu Pezinka myslim a urcite bola v uzemnom plane. Asi celi nadjazd sa robi k voli medzimeskej doprave aby autobusi co idu z Pezinka do Grobu mohli ist popri zeleznicnej zastavke v Pezinoku Grinave inak si to neviem vysvetlit.
Bager3
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 322
Obrázky: 2
Založený: 16. Nov 2005 12:12

Odoslaťod Dialniciar » 25. Nov 2005 12:16

Je snahou zaradiť dopravnú situáciu miest Modra a Sv. Jur do projektu k PK. Viac informácií prinesiem neskôr. :lol:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Bager3 » 25. Nov 2005 12:34

Dry
tu istu informaciu mam aj ja aj ked obchvat Svateho Jura ma ist cez Sursky prales co ohranary budu protestovat ale zevraj Primator Jura chce presadit tento variant aj obrazne povedane cez mrtvoly ochrnarov :lol: aj ked on sam je v zdruzeni ochranarov

Ale myslim ze cely obchvat je potrebny len neviem ake ma trasovanie a to ma dost zaujima

Ked sa dokoci obchvat tak bude uz rozsirena rybnicna ulica Vajnoroch (sa ma rekonstruova buduci rok) dokonca mam informaci ze sa bude robit aj takzvany obchvad Race cez Rendez uz sa tam vybavuje stavebne povolenie (ale tuto informaciu nemam overenu) vie o tom niekto viac?
Bager3
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 322
Obrázky: 2
Založený: 16. Nov 2005 12:12

Andrej, Bager3

Odoslaťod Dialniciar » 29. Nov 2005 09:35

PK + Sv. Jur + Modra.

Táto oblasť podľa mňa nebude mať obchvat v každom tomto meste tak skoro, aj keď jeden z variantov s tým počíta.

Čo sa týka riešenia dopravy, kľudne môže byť doprava vedená aj stredom miest, nakoniec tu aj je, dajú sa postaviť nadchody a podchody pre ľudí ... tá 4-prúdová komunikácia sa aj tak nezbúra, čo ide stredom mesta. :lol:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod romanca » 29. Nov 2005 16:08

ja mam temu na zufaly projekt do dalsieho tisirocia..okrem obchvatu by doprave mozno viac pomohlo natiahnutie rychlej elektricky z race az po modru (alebo iny ekvivalent kolajovej dopravy). mozno by to stalo menej ako kompletny obchvat a urcite by to dost vela vyriesilo, mozno viac ako obchvat. problemom obchvatu je, ze riesi len tranzitnu dopravu cez pezinok a nie dopravu, ktora tu konci. a podla scitani ako som sa dozvedel, len 20 percent dopravy, ktora do pezinku vlezie z neho aj vylezie. sam by som radsej stravil hodinu rannej a vecernej cesty v pohodlnej elektricke a cital si noviny alebo knihy ako v aute soferovanim. obavam sa ale, ze obchvat akukolvek nadej na tento typ riesenia polozi. a mozno sa nakoniec ukaze, ze obchvat nic moc nevyriesil. ved aj dnes, ked silou mocou chcem ist akoze obchvatom mozem ist k sencu na dialnicu. mozno je lepsie riesenie ako obchvat kombinacia poriadne vyriesenej cesty z pezinka na dialnicu a rychlej kolajovej dopravy medzi pezinkom a bratislavou (filialkou) podotykam, ze som pezincan.
romanca
diskutujúci
 
Príspevky: 93
Založený: 03. Feb 2005 21:54

Odoslaťod mel » 29. Nov 2005 16:55

romanca,

toto je sice velmi dobry napad podla mna ta elektricka, ale vlaky tam chodia a dost pravidelne po tej trase ... mozno by sa dalo toto vyuzit skor nejakou upravou stanic (vyhradena kolaj/peron) ... aj ked doprava smerom k stanici by zostala... co je tiez problem... toto je nieco co by mal riesit VUC, zefektivnenie vlakovej prepravy z tohoto smeru a vyuzitie zeleznicneho koridoru az po trebars ZST BA - Nove Mesto, kde by sa potom pokracovalo napojenim na Mestsku kolajovu dopravu.
mel
Obrázok používateľa
mel
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 07. Feb 2005 12:41

Odoslaťod Bager3 » 29. Nov 2005 17:05

Romanca
Myslim ze niekde taky projekt aj je stacilo by ho vyhrabat :o) ale vobec by to neriesilo dany problem, ktory v Pezinku je este je nakresleny jeden obchvat alebo jedno riesenie dopravy v Pezinku (v ramci Pezinku) a to je ako je tesco tak jedna cesta konci v poly co ide od kruhoveho objazdu ta ma pokracovat az na sidlisko sever.

http://www.pezinok.sk/samosprava/upn.htm

myslim ze keby tuto cestu urobili problem s dopravou v Pezinku ako v meste by bol vyrieseny.
Ale neriesilo by to to kvantum auto co denodennen idu z Pezinka a Modry a akolia do BA a vecer spat. A dokaz toho ze cez Pezinok prejde vela aut su kazdodenen ranne zapchy na semafore od nemocnico az po kruhovy objazd smer Modra.


(v tom uzemnom plane najdete aj Variant A Pezinskeho obchvatu ak sa to da tak nazvat ten ide stredom mesta mala sa len rozsirit na stvrprudovu ako je to v Vo Svatom Jury)
Bager3
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 322
Obrázky: 2
Založený: 16. Nov 2005 12:12

Odoslaťod romanca » 29. Nov 2005 17:08

problem zo sucastnou zeleznicou je ze je strasne od ruky od obyvanej casti pezinka a vobec nejde do modry. a dalej dopravny koridor trnava bratislava je uz aj bez takejto lokalky pretazeny. preto nestaci len povedat si ze staci vyuzit koridor bratislava trnava. takato elektricka by mala kopirovat dnesnu cestu a ist stredom jura, pezinka, vinosadmi aj modrou. z najludnatejsieho sidliska v pezinku je to na zeleznicnu stanicu 50 minut pesi, to nikto nepojde. to musi byt elektricka. ale to je asi nerealny projekt...
romanca
diskutujúci
 
Príspevky: 93
Založený: 03. Feb 2005 21:54

Odoslaťod mel » 29. Nov 2005 17:26

Romanca,

neviem o vytazenosti, to by som len hadal ...

k tomu, ze je od ruky ... hej mal som frajerku v pezinku :) ... ale da sa to aj skombinovat ... napr. dobudovat trat cez pezinok smerom na modru a opacnym smerom na Sv. Jur uz po zeleznicnej trati ... to ze je vytazena je asi fakt, ale podla mna je mozne sa tam este "vtrepat", prave tym, ze by som upravil stanice tak aby "elektricka" mala svoje nastupiste ... urcite je to realnejsi projekt, ako nova trat, aj ked si neviem predstavit zladenie pravidelnej primestskej dopravy s rychlikmi a pod... chcelo by to asi serioznejsiu analyzu :)
mel
Obrázok používateľa
mel
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 07. Feb 2005 12:41

Odoslaťod romanca » 29. Nov 2005 20:02

a este jedna vec moze pomerne rychlo pomoct a sice tzv zadny obchvat, teda cesta, ktora by sla popri tescu cez potok a potom zadom az po cestu na pezinsku babu. akurat bude treba rozsirit cestu okolo sidliska sever a urobit kruhovy objazd na krizovatke s babskou cestou a cestu od odbocky na limbach po kruhovy objazd pri tescu urobit stvorpruhovu. otazkou bude ako vyriesit prave tento usek, tam by sa najviac hodilo mimourovne krizenie, lebo asi polovica aut pojde rovno a polovica bude odbacat. neviem si predstavit ako to vyriesit kruhovym objadzom.
romanca
diskutujúci
 
Príspevky: 93
Založený: 03. Feb 2005 21:54

Odoslaťod Adaios » 29. Nov 2005 20:20

romanca,

myslis 1 alebo 2 kolaje? A rychloelektricku alebo rychlovlak a kolko km? Celkovo - aj napojenie Modry? :wink:
Adaios
Adaios
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 291
Založený: 05. Okt 2005 20:36

Odoslaťod Dialniciar » 29. Nov 2005 21:21

No, táto téma už naberá iný rozvoj.

Postaviť rýchloelektričku z BA, keď ešte ani v samotnej BA takéto niečo nie je, tak to je sci-fi. Jedna koľaj je úplne absurdné riešenie, takže 2 koľaje a toto je dosť nestabilné prostredie, takže hlavne piliere a teda vlastne estakády a nie len po PK, ale až po Modru. Cena takéhoto niečoho aj so súpravami by bola veľmi vysoká, tak 1-2 mld. a rozprávame sa v Eurách. :lol: ... Pretože v PK ak by to malo mať efekt (železničná stanica je mimo PK), tak by to muselo ísť ponad PK a tam potom treba postaviť "nejaké schody" a stanicu. Takže tá moja cena je ešte aj malá. A aby to bolo rentabilné, tak takýchto staníc aj viac.

Okrem toho, to nič nerieši. Veď to je celý cestný ťah BA-Modra-TT. A železničný koridor teraz prebieha modernizáciou, to teda znamená, že štát nebude stavať extra ešte aj ďalšiu 2-koľaj, ani jednu. A okrem iného sa zvýši prevádzková rýchlosť na tejto trati, takže nevidím problém s týmto, že je to preplnené. A to ešte nepíšem o cestných ťahoch PK-MA a PK-SC. To tie električky aj tam treba potom alebo ako?

...

Ja chápem že "by to bolo pohodlné cestovať si z PK do BA pekne nejakou rýchloelektričkou a odtiaľ ďalšou až po miesto práce alebo teda niekde presadnúť na iné MHD v meste", ale to je nereálne. A hlavne preto, že PK to nie je len spojenie BA-PK. Ani zďaleka. Na toto spojenie už tu je cesta 2+2 pruhy. :lol:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Adaios » 29. Nov 2005 21:32

Dy,

nechcem ta nejako opravovat, ale to je deformacia mojej prace - romanca napisal, ze "okrem obchvatu" a "projekt do dalsieho tisicrocia" by ta rychloelektricka bola a ja som sa ho uz len opytal ako si to predstavuje, to je vsetko. Ale zase na druhu stranu dakujem za rozbor. :wink:
Adaios
Adaios
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 291
Založený: 05. Okt 2005 20:36

Odoslaťod romanca » 29. Nov 2005 21:35

tak ja neviem ja som to len nadhodil do placu. cez vikend som sa rozpraval s nejakym panom noskovicom sef dopravy na bratislavskom vuc a ten sa teda nevyjadroval na temu obchvatu moc povzbudivo. a prave on mi povedal o tom, ze obchvat by mozno nic nevyriesil, ze zapchy v pezinku by pokracovali, lebo ludia by do pezinku nechodili obchvatom ale po starej ceste. kedze tadial chodim kazdy den, tak si myslim, ze ta doprava je najma o osobnych autach, tadial chodi len minimalne tranzitu, ten pokracuje cez vinicne na dialnicu. a ten obchvat tiez nebude zadarmo. len je pravda, ze je problem kam tu elektricku v pezinku vopchat. inak z race to nie je problem popri vinohrade, cez jur je 4 prudova cesta, takze sa to da urobit v strede. dalej to idez zase v pohode, je tam dost priestoru pri ceste. ale ked to vlezie do pezinka tak mame problem.
este ma napada take riesenie, ze odpojit v pezinku za zeleznicnou staniciu kolaj a cez terajsie polia to viest az do modry. ale to je tiez fantazmagoria.
a posledne scifi, preco kazdy premysla o tom ako v obchvate obist jur. nebolo by lacnejsie vyuzit maximalne terajsiu stvrprudovu cestu a cez jur urobit tunel?
romanca
diskutujúci
 
Príspevky: 93
Založený: 03. Feb 2005 21:54

Odoslaťod wazari » 29. Nov 2005 21:57

Dy napísal: A železničný koridor teraz prebieha modernizáciou, to teda znamená, že štát nebude stavať extra ešte aj ďalšiu 2-koľaj, ani jednu. A okrem iného sa zvýši prevádzková rýchlosť na tejto trati, takže nevidím problém s týmto, že je to preplnené.


Tiez si myslim, ze trat nie je vyuzita. Kedysi na to kamarat robil na vysokej daku seminarku a ze odvtedy sa tam intenzita dopravy este znizila.
Obrázok používateľa
wazari
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 17. Máj 2005 16:12

Odoslaťod Andrej » 02. Dec 2005 10:29

romanca napísal:problem zo sucastnou zeleznicou je ze je strasne od ruky od obyvanej casti pezinka a vobec nejde do modry. a dalej dopravny koridor trnava bratislava je uz aj bez takejto lokalky pretazeny. preto nestaci len povedat si ze staci vyuzit koridor bratislava trnava. takato elektricka by mala kopirovat dnesnu cestu a ist stredom jura, pezinka, vinosadmi aj modrou. z najludnatejsieho sidliska v pezinku je to na zeleznicnu stanicu 50 minut pesi, to nikto nepojde. to musi byt elektricka. ale to je asi nerealny projekt...


Akych 50 minut? Ja byvam pri zel. stanici a mam to na sidl.Sever 20 min. Skor by bolo lepsie trochu zefektivnit MHD zo Severu na stanicu.
Podla mna by najvhodnejsie riesenie bola vlakova kyvadlova doprava na trati PK-BA. Totiz vlaky z TT do BA su po PK naplnene tak na 20-40 % a od PK po BA na 80-100 %. Naspet takisto.
Ja chodim vlakom z PK do BA takmer kazdy den a jedine co chyba su mensie intervaly medzi vlakmi. :P
Rychloelektricka Modra-PK-BA je podla mna nezmysel, ktory by vobec nebol rentabilny. Rychloelektricku treba spravit v BA do Race (aspon po Vinohrady) alebo z Hlavnej stanice do centra. :wink:
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod Andrej » 02. Dec 2005 10:34

romanca napísal:a este jedna vec moze pomerne rychlo pomoct a sice tzv zadny obchvat, teda cesta, ktora by sla popri tescu cez potok a potom zadom az po cestu na pezinsku babu. akurat bude treba rozsirit cestu okolo sidliska sever a urobit kruhovy objazd na krizovatke s babskou cestou a cestu od odbocky na limbach po kruhovy objazd pri tescu urobit stvorpruhovu. otazkou bude ako vyriesit prave tento usek, tam by sa najviac hodilo mimourovne krizenie, lebo asi polovica aut pojde rovno a polovica bude odbacat. neviem si predstavit ako to vyriesit kruhovym objadzom.


hej,tento "obchvat" (na zaciatku temy som ho spominal) sa mal stavat uz tento rok ale vraj sa caka na rozhodnutie VUC, ci sa bude stavat "vychodny" obchvat (popod priemyselnu zonu). Vyriesil by hlavne dopravu na vecsinu sidlisk v PK, smer BA-TT alebo BA-Modra by vsak vobec neriesil, "vychodny" obchvat je nevyhnutny. Z neho by bolo dobre, keby sa dal spravit akysi privadzac do mesta ponad (alebo popod) zeleznicnu stanicu a do centra. :P
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod Dialniciar » 08. Dec 2005 15:48

No tak som sa "pohral" aj s týmto, ... je to zaujímavé sledovať ako sa tu to "nič" stále vyvíja. Od toho, že existuje viacero variantov pre trasovanie obchvatu pre PK až po to, že existuje viacero možností, čo vlastne má nakoniec táto stavba obsahovať, aké subjekty, ako napríklad že by sa riešilo zároveň aj mesto Sv. Jur + Modra, teda nejaké konkrétne objekty pre dopravnú situáciu. A teda je ťažké určiť cenu, tá však prekročí v konečnom sumári sumu 1 mld. SKK.

Kto by mal obchvat okolo PK financovať? Štát cez SSC, alebo (aj) VÚC BA? Alebo snáď (aj) čiastočne mesto samotné? Je isté, že VÚC dal isté prísľuby, že mestu PK pomôže tak, aby sa zmiernila dopravná situácia v centre mesta - ale zostáva nedoriešené, kedy a akým spôsobom.

Je koniec r. 2005 a teda už takmer 2 roky sa tu aktívne rieši, že sa pomôže, nehovoriac o tom, že zámer stavať obchvat je tu už oveľa dlhšie.

Mesto PK je zaradené do priorít aj v rámci cestnej siete aj v rámci cestných obchvatov, ale faktom je, že v r. 2006 sa nepredpokladá zásadná finančná zmena a o prípravných prácach stále nie je k dispozícii žiadna bližšia správa.

Takže na jednej strane, mesto PK má šancu, aby v r. 2010 obchvat stál podľa všetkých priorít ale na druhej strane to zase také isté vôbec nie je. Dokonca teraz sa váha aj na VÚC, že vlastne ten obchvat nie je až taký prioritný ako opravovanie ciest II. a III. triedy, čo je samozrejme pravda, ale potom teda by bolo do budúcnosti lepšie, nedávať falošné nádeje obyvateľom dotknutého regíónu, že sa dopravná situácia v blízkej budúcnosti zlepší.

Dokonca aj plánované zlepšenie cestnej siete sa nerealizuje úplne podľa pôvodných zámerov, napríklad cesta PK-SC a ako vždy sa posúva "len" rok začatia prác na neskôr.

...

K tomu, že by sa mala stavať rýchloektrička BA-PK asi takto:

1. Pozorne som si prečítal príspevky od romanca a chápem to skutočne len ako fantazmagóriu a sci-fi.

2. Nie je to ani potrebné vzhľadom na fakt, že tadiaľ ide železničná trať, ktorá nie je vôbec stále vyťažená a ešte sa na nej zrýchli premávka.

3. Jedine kde môže byť chyba je fakt, že je asi zlé spojenie železničnej stanice v PK s mestom samotným, ale to je problém mesta a nie štátu. :lol:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod romanca » 09. Dec 2005 13:19

nesuhlasim s dy ze je jediny problem zo zlou dostupnostou zel stanice. nevedel som, ze je zeleznica nedostatocne vyuzita, zdalo sa mi, ze je skor naopak ta trat preplnena. teraz je to uz naozaj len na dohode medzi mestom, vuckou a zeleznicou. kazdy ma cim prispiet - mesto lepsiu dopravu na zeleznicnu stanicu, zeleznica nove vlaky na trase bratislava pezinok. a vucka by to mala skordinovat, aby sa dala kupit ja neviem regionalny mesacny listok za 1500 sk a ten by zahrnal dopravu v pezinku, vlak aj elektricenku v bratislave.

en neviem, ci bude zeleznica ochotna pridat nove vlaky len na trase bratislava - pezinok. coc by to muselo byt aby sa to vyplatilo. a to ani nehovorim, ze by sa teda opravila filialka v bratislave a vlaky by chodili tam.
romanca
diskutujúci
 
Príspevky: 93
Založený: 03. Feb 2005 21:54

Odoslaťod Dialniciar » 09. Dec 2005 13:37

romanca,

najprv si prečítaj môj príspevok a potom to komentuj.

Ten tvoj návrh na rýchloektričku je absolútne neodpodstatnený a úprimne SR nemá na taký luxus aby od každého domu z PK išla do BA rýchloektrička - treba aj pohyb.

To vôbec nepatrí do tejto témy, pretože to je absurdné snívanie.

Kto by to mal podľa teba financovať?

Cestovanie PK-BA treba zlepšiť pomocou obchvatu a rozšírenia cesty, nič viac. Ja som realista, ty si Pezinčan - súhlasiť nemusíš, ale pravdu nemáš.

VÚC tu nie je od toho, aby zasahovala do cien lístkov na železnici a do ďalších záležitostí. Takto svet nefunguje. :lol:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Nevedko » 09. Dec 2005 15:34

Dy napísal:VÚC tu nie je od toho, aby zasahovala do cien lístkov na železnici a do ďalších záležitostí. Takto svet nefunguje. :lol:


Nikto netvrdi, ze VUC ma stanovit cenu listka. Ta suma tam bola uvedena ako priklad, citaj pozornejsie. Podla mna sa na koordinacii bratislavskej primestskej hromadnej dopravy ma podielat aj VUC. Ten nedorobeny pokus s BID je iba odstrasujuci priklad, ako nieco zacat a nedokoncit.
Obrázok používateľa
Nevedko
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 454
Obrázky: 3
Založený: 21. Jún 2005 08:44

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Cestná sieť

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 25 hostí.