Stránka 3 z 8
Re: ... moje informácie ...
Odoslané:
20. Mar 2007 22:40
od Dialniciar
Andrej napísal:Dialniciar napísal:Ano, použil som nesprávne slovko "koberec", skôr by som ho mal nahradiť spojením "krátke súvislé úseky cesty". A to spôsobom: buď sfrézovanie najhorších úsekov, kde sa opakovane tvoria tie isté problémy a postaviť tu AB kryt alebo použiť iný materiál a to pôvodný, teda betón a na rozsiahlu opravu počkať a potom uprednostniť hrubú vrstvu AB krytu alebo rovno CB kryt.
Aj ked sa suvisla rekonstrukcia odklada, je to dobra sprava
. Ten usek je uz takmer nepouzitelny v smere SC-Sladkovicovo. Väcsina vodicov ho obchadza cez dedinku Puste Ulany. Opacny smer je na tom o dost lepsie.
Ešte že si mi to pripomenul
, ešte sa zvažuje, že či sa bude robiť len vždy jeden najkritickejší smer alebo celoplošne celá cesta, zrejme teda mimo krajnice.
Re: ... moje informácie ...
Odoslané:
20. Mar 2007 22:59
od Andrej
Dialniciar napísal:Ešte že si mi to pripomenul
, ešte sa zvažuje, že či sa bude robiť len vždy jeden najkritickejší smer alebo celoplošne celá cesta, zrejme teda mimo krajnice.
Podla mna by bolo ovela logickejsie robit len 1 najkritickejsi smer, lebo rozdiely medzi tymi smermi su dost znacne. No a tym krajniciam sa cudujem, tie su miestami v takom stave, ze ani odstavit auto sa tam takmer neda, take jamy su na nich
Re: ... moje informácie ...
Odoslané:
23. Mar 2007 12:29
od Dialniciar
Andrej napísal:Podla mna by bolo ovela logickejsie robit len 1 najkritickejsi smer, lebo rozdiely medzi tymi smermi su dost znacne. No a tym krajniciam sa cudujem, tie su miestami v takom stave, ze ani odstavit auto sa tam takmer neda, take jamy su na nich
Na niektorých miestach sa ale nebude dať spraviť len jeden smer kvôli spodnej vode. Po roku by sa zvýraznil výškový rozdiel medzi opravenou a neopravenou časťou, čo by viedlo k zákazu predbiehania ...
Krajnice sú také isté, ako aj cesta s tým, že sa v min. rozsahu opravujú.
Re: ... moje informácie ...
Odoslané:
23. Mar 2007 16:11
od Andrej
Dialniciar napísal:Krajnice sú také isté, ako aj cesta s tým, že sa v min. rozsahu opravujú.
Na krajniciach nie je beton ale v sucasnosti zmes asfaltu a zeminy. Resp. pod tou zmesou moze byt aj beton
Odoslané:
24. Mar 2007 06:41
od Čavo
Už len čakám, kedy sa rozhodne, že sa táto komunikácia prerobí na štvorpruhovú cestu prvej triedy. Tento týždeň som som si povedal, že si znova po dlhšom čase vyskúšam. šiel som tadiaľ medzi siedmou a ôsmou večer a našli sa traja, ktorí sú si rovnejší na cestách, a nezáleží im kde, koho a ako zabijú. Možno aj záleží, ale sú natoľko sprostí, že si nedokážu domyslieť následky svojho konania, keď nad nimy náhodou nebudú stáť všetci bohovia.
Odoslané:
24. Mar 2007 10:25
od Jurislav
Stále lepšie pridať tam 2 pruhy a prerrobiť na 2+2 cestu I.triedy ako tam zbytočne stavať novú RC.
Odoslané:
25. Mar 2007 19:10
od Dialniciar
Jurislav napísal:Stále lepšie pridať tam 2 pruhy a prerrobiť na 2+2 cestu I.triedy ako tam zbytočne stavať novú RC.
Najskôr sa ale musí spraviť kvalitná oprava súčasnej cesty. Potom MÚK a prípadne menšie obchvaty a napojenia a až potom doprojektovať druhé 2 pruhy a v závere umiestniť max. pov. rýchlosť 100 km/h s tým, že cesta bude pre kamióny (len kamióny) spoplatnená.
Odoslané:
01. Apr 2007 11:19
od Jurislav
Dialniciar napísal:Jurislav napísal:Stále lepšie pridať tam 2 pruhy a prerrobiť na 2+2 cestu I.triedy ako tam zbytočne stavať novú RC.
Najskôr sa ale musí spraviť kvalitná oprava súčasnej cesty. Potom MÚK a prípadne menšie obchvaty a napojenia a až potom doprojektovať druhé 2 pruhy a v závere umiestniť max. pov. rýchlosť 100 km/h s tým, že cesta bude pre kamióny (len kamióny) spoplatnená.
Čo je MÚK? Mimoúrovňové križovatky?
Odoslané:
02. Apr 2007 20:12
od Dialniciar
Jurislav napísal:Čo je MÚK? Mimoúrovňové križovatky?
Správne.
Odoslané:
02. Apr 2007 20:44
od Jurislav
A musia byť? To je až také podstatné? Keď sa spravia odbočovacie pruhy, tak by to nemuselo byť až také hrozné, a menej by to stálo.
Odoslané:
03. Apr 2007 12:12
od Dialniciar
Jurislav napísal:A musia byť? To je až také podstatné? Keď sa spravia odbočovacie pruhy, tak by to nemuselo byť až také hrozné, a menej by to stálo.
Menej by to stálo, ale neplnilo by to bezpečnostný účel a teda ano, musia byť. A aj sú v pláne.
Odoslané:
22. Júl 2007 22:03
od aquila
v programe verejnych prac sa objavil 16km usek senec - sladkovicovo s terminom 2009 - 2011 a investiciou 207 mio skk..
cize aj ked sa nebude rozsirovat, aspon sa to bude opravovat
Odoslané:
07. Aug 2007 14:11
od H16-85
aquila napísal:v programe verejnych prac sa objavil 16km usek senec - sladkovicovo s terminom 2009 - 2011 a investiciou 207 mio skk..
cize aj ked sa nebude rozsirovat, aspon sa to bude opravovat
Lenže za 200 mil. Sk sa 16 km úsek neopraví na požadovanú úroveň.
Bude to len obnova povrchu, aj to za AB kryt a to je chyba, tu sa to malo opraviť od podložia.
Rozšírenie tam do r. 2020 ani nemá význam.
Odoslané:
07. Aug 2007 14:17
od aquila
nemyslim si, keby sa cela cesta urobila na 2+2 v trase BA - Senec - sladkovico - galanta - R1 tak je to velmi dobra alternativa k D1
Odoslané:
07. Aug 2007 14:19
od H16-85
aquila napísal:nemyslim si, keby sa cela cesta urobila na 2+2 v trase BA - Senec - sladkovico - galanta - R1 tak je to velmi dobra alternativa k D1
Ale my nepotrebujeme alternatívu, ale riešiť spojenie, priame spojenie od seba závislých miest, BA a TT. A toto keď sa rozšíri, tak nie je dôvod na rozšírenie tejto cesty. Ktorá mimochodom zíva prázdnotou. Takže keď sa opraví, môže sa tam 10.000 áut bez problémov presunúť.
A až bude plná aj R1 TT-NR, potom treba začať stavať R7.
Odoslané:
07. Aug 2007 14:24
od aquila
na 2+2 to po senec treba urcite, tam to zrovna prazdnotou nezyva .. a keby toto bola aspon 2+2 cesta prvej triedy tak to pomoze aj D1 aj ked bude na 3+3
Odoslané:
07. Aug 2007 14:31
od H16-85
aquila napísal:na 2+2 to po senec treba urcite, tam to zrovna prazdnotou nezyva .. a keby toto bola aspon 2+2 cesta prvej triedy tak to pomoze aj D1 aj ked bude na 3+3
BA-SC bude nová cesta I. triedy. Už sa pripravuje presná trasa, vykupujú sa pozemky a v r. 2007 sa vypracuje projektová dokumentácia.
Odoslané:
07. Aug 2007 14:31
od H16-85
Ja netvrdím, že by nemala byť SC-Sereď na 2+2, ale je to z pohľadu dnešnej situácie zbytočné a neefektívne.
Re: I/62 - úsek Senec-Sereď
Odoslané:
16. Nov 2007 18:23
od Dialniciar
devil napísal:Este na starom fore sa pisalo o rekonstrukcii tejto krasnej cesty, ktora ma ale strasny povrch. Vlastne strasny povrch ma iba od SC po Sladkovicovo co je tak 20km. Neviem ale co sa myslelo pod pojmom rekonstrukcia, kedze podla mna by tam stacilo dat novy asfaltovy koberec a bolo by to v pohode.
Reagujem ešte raz na tento príspevok. Ako si to myslel devil s tou pokládkou asfaltu
1. Len položiť AB kryt na cestu tak ako je
2. Alebo zbrúsiť povrch, čo sa vlastne ani nedá, lebo to bude vytrhávať aj kusy podložných vrstiev a na to spraviť nový podklad + AB kryt
A zároveň dopĺňam informácie. Štát na tomto úseku žiadne väčšie opravy do r. 2010 neplánuje. Z finančných dôvodov, nakoľko prioritou je výstavba diaľničnej siete, čiastočné riešenie bodových závad a na túto prestavbu či väčšiu opravu starej betónovej cesty nie je dostatok financií. Štát by chcel po r. 2010 túto cestu I. triedy komplexne opraviť postupne v priebehu 3-5 rokov. Prípadne s pomocou eurofondov.
Odoslané:
22. Mar 2008 14:52
od Peter Olejár
Toto je cesta za trest .. stara betonka ktora je v hroznom stave rocne sa riesi asi 16x problem ze niekto si tam utrhne cast auta ..
ja osobne ju preferujem ked idem z BA do KE miesto D1 lebo je prazdnejsia a da sa na nej ist relativne rychlo malokedy je tam radar lebo policajne hliadky pre nizke intenzity na tejto ceste sa skor venuju paralelnej dialnici
ale to nemate od mna
viem ze SSC slubila opravu v r. 2001 s nakladmi 400 milionou, potom v r. 2003 s nakladmi 600 milionou, potom suvisle v r. 2004-2006 cez eurofondy komplexnu prestavbu podloznych vrstiev a pokladku asfaltu s nakladmi 900 milionou az 1,2 miliardy a dneska je rok 2008 a s velkymi opravami sa tu nerata .. priorita su ine useky a nova vystavba ako kazdy rok
Odoslané:
17. Jún 2008 11:48
od PK
Dnes sa na tejto ceste zjavila nova obmedzujuca znacka. Pri jedinej pumpe na tejto ceste opravili cestu, dorobili odbocovacie pruhy. Pomyslel som si dobre, aspon nieco sa zlepsi, ale figu, hned ako to dokoncili tam museli zapichnut 70km/h. Dochadzam uz viac ako 4 roky po tejto ceste denne do BA a za tu dobu tam pribudli minimalne 4 obmedzenia. 70km/h pred Sladkovicovom, 80km/h pri odbocke na Voderady, znacka obce Senec na obchvate Senca a 70km/h pri odbocke z D1 na tuto cestu. Zaujimalo by ma kto je zodpovedny za rozhodnutie o umiestneni takychto znaciek, chcel by som vidiet statistiky nehodovosti na tychto usekoch a statistiky ako pomohlo obmedzenie. Je to klasicky postup na Slovensku, je niekde problem tak sa tam da obmedzenie namiesto aby sa problem vyriesil bez obmedzeni.
Odoslané:
17. Jún 2008 15:10
od Koksolam
PK napísal:Dnes sa na tejto ceste zjavila nova obmedzujuca znacka. Pri jedinej pumpe na tejto ceste opravili cestu, dorobili odbocovacie pruhy. Pomyslel som si dobre, aspon nieco sa zlepsi, ale figu, hned ako to dokoncili tam museli zapichnut 70km/h. Dochadzam uz viac ako 4 roky po tejto ceste denne do BA a za tu dobu tam pribudli minimalne 4 obmedzenia. 70km/h pred Sladkovicovom, 80km/h pri odbocke na Voderady, znacka obce Senec na obchvate Senca a 70km/h pri odbocke z D1 na tuto cestu. Zaujimalo by ma kto je zodpovedny za rozhodnutie o umiestneni takychto znaciek, chcel by som vidiet statistiky nehodovosti na tychto usekoch a statistiky ako pomohlo obmedzenie. Je to klasicky postup na Slovensku, je niekde problem tak sa tam da obmedzenie namiesto aby sa problem vyriesil bez obmedzeni.
Necuduj sa, bud ich respektuj alebo si setri na pokuty. Podakuj samospravam... a co sa tyka statistik, tak na tieto useky neviem ci vobec su???
Odoslané:
17. Jún 2008 15:31
od sezbrzni
co pri mojich cestach v zahranici som videl, v "slusnych" krajinach (
) ~vsade~ maju pri krizovatkach taketo obmedzenia. a je to jedno, ci sa jedna o krizovanie s inou cestou alebo kvoli vjazdu/vyjadzu z benzinky, odpocivadla apod.
jedna sa o bezpecnost pri vjazde/vyjazde z vedlajsej cesty, nie o statistiku nehodovosti.
Odoslané:
17. Jún 2008 16:02
od Thomas
NO, na mnoha místech se dávají omezení slepě (toto konkrétní neznám) - i když je tam dlouhá přehledná rovinka apod., nebo je rychlost poddimenzovaná. Poslední dobou patřím ke spíše pomalejším a opatrnějším řidičům a ne že bych se považoval za měřítko, ale je spousta míst, kde mě omezení vysloveně vadí aniž bych viděl, že to někomu jinému prospívá. Vůbec ze všeho nejvíc mě ale vadí postupné omezení rychlosti na kruhácích na I. tř., kde je třeba 30 kilometr daleko - jednak není potřeba kruhák každý vidí a když ho nevidí, značka nepomůže
, a jednak proč daleko před kruhákem.
sorry za OT
Odoslané:
17. Jún 2008 16:26
od PK
No konkretne tato cesta ma asi najdlhsie a najprehladnejsie rovne useky co na Slovensku poznam, okrem toho bola planovana ako rychlostna uz vela rokov dozadu co dosvedcuju zelene navestia popri nej. Je to v podstate alternativa k D1 smerom na Nitru. Co povrdila aj pondelnajsia nehoda na D1 medzi Trnavou a Sencom, ked vsetka premavka bola presmerovana na tuto cestu. Tak nechapem preco sa musi spomalovat, ked dlhe roky doteraz to fungovalo bez problemov. Rychlostne obemdzenia na 70km/h, alebo 80km/h tam aj tak nikto nedodrziava, lebo su zbytocne, premavka tam nie je taka, aby sa nedalo odbocit na tu cestu vlavo a uz vobec nie je problem odbocit doprava. Som smutny z toho spiatocnickeho vyvoja, ked nie aby sa veci zlepsovali, ale sa zhorsuju.