Suma 4 mld. SKK je vyčíslená, reálne to býva tak 50%, lebo to je suma, ktorá zahrnula aj miestne uličky a tam stačí každý rok sem tam zaplátať menší rozmer, len aby nebola cesta "deravá".
Mesto dokáže dať hneď 40 mil. SKK, s maximálnym vypätím síl až 90 mil. SKK. A to je dosť veľa. Naozaj, zo všetkých miest a obcí TT, ktorá musela riešiť bývanie, rozvoj a príchod veľkého investora, tak mesto nemá peňazí nazvyš ... a je tu zodpovedne povedané, v akom stave sú trnavské cesty, ja neviem, nepoznám, viem, že hlavné ťahy na tom nie sú dobre - ale tie zase patria SSC a viem, že TT rekonštruovala nejak lepšie celé centrum mesta, ... ďalšia vec je teda kultúra.
Celkovo dokáže TT opraviť 5% ciest, keby som bol prísny, tak to spravím inak: 4 mld. SKK sú potrebné, mesto nájde len 40 mil. SKK, takže to je 1% ciest.
Je to len niekoľko ulíc, ale ... keby bol severný obchvat, tak oveľa menej "trpia hlavné ťahy", mesto je "voľnejšie" a nie sú cesty v takomto stave. Takže nechcem byť prísny.