Stránka 3 z 23

OdoslaťOdoslané: 17. Jún 2006 19:35
od Dialniciar
Sony má ambíciu rozšíriť výrobu v Trnave. Podľa nepotvrdených informácií by spoločnosť Sony mohla v Trnave zvýšiť počet zamestnancov o približne 1 500 pracovníkov. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=4144

To už bude bez severného obchvatu doprava na celej Trstínskej ulici kolabovať. :o

Dopravná situácia v meste Trnava

OdoslaťOdoslané: 05. Aug 2006 12:24
od Dialniciar
Michalskú dokončujú. Nie predčasne? :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=4446

Katastrofálne rozbitá komunikácia na Ulici Horné bašty vystríha pred fiaskom.

Plynulejšie, bezpečnejšie a bez smradu. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=4446

Rekonštrukcia časti Veternej ulice posilní dopravu v obchodnej štvrti.

OdoslaťOdoslané: 26. Aug 2006 18:38
od Dialniciar
V Trnave už sa hovorí aj o južnom obchvate. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=4587

Samsung údajne chystá v SR investíciu za vyše 15 mld. Sk. Zvažovanou lokalitou pre umiestnenie nového závodu o výmere 50 hektárov je podľa investičného projektu Trnava. Vďaka tejto investícii by malo v regióne západného Slovenska vzniknúť priamo 1 500 nových pracovných miest. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=4590

OdoslaťOdoslané: 29. Aug 2006 21:03
od Dialniciar
Firma Sony by sa chcela rozšíriť, od mesta a štátu požaduje jediné: severný obchvat Trnavy. PSA PC je umiestnený na juhu mesta, ale potrebuje postaviť severný obchvat z dôvodov logistiky, konkrétne zo Záhoria to je dovoz viacerých dielcov pre túto automobilku. Akýkoľvek ďalší investor bude požadovať výstavbu severného obchvatu.

Hospodárska sila mesta Trnavy rastie, rýchlo sa stavajú aj nové byty, ... toto všetko spôsobí, že nutná bude aj južná časť obchvatu, konkrétne juhozápadný obchvat. Už na toto sa mesto Trnava pripravuje.

SSC vyčlenila financie na výstavbu takmer 5 km úseku novej cesty I. triedy. Pôvodné náklady 1,3 mld. SKK budú zrejme vyššie z dôvodov, že sa stále nezačalo stavať. Problém však tentokrát nie je vo financiách, aj keď je zámer novej vlády ušetriť 250 mil. SKK na výstavbe nových ciest I. triedy, tak sem spadajú obchvaty Holíča, Galanty, Trnavy, konkrétne prepojenie Oravy a Kysúc atď., takže Trnavu by to ohroziť nemalo. Dôvod: Trnava môže viac rásť, to je väčší rozvoj, viac daní pre štát atď.

Problém je na strane obyvateľov, ktorí odmietajú predať svoje pozemky, aj to len zlomok obyvateľov, ale žiaľ, taký je systém, stačí aj jeden obyvateľ a už je problém. Štát, pokiaľ nedokáže použiť efektívny nástroj vyvlastnenia, tak by sa mal zamyslieť a ponúknuť viac peňazí za pozemky, lebo v konečnom dôsledku sa stavba výrazne predraží, reálne kľudne aj o viac ako 100 mil. SKK a toľko tieto problematické pozemky určite nestoja (rozdiel medzi ponúknutou a požadovanou cenou).

OdoslaťOdoslané: 01. Sep 2006 14:17
od Dialniciar
Severný obchvat Trnavy sa začne stavať v septembri. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=4658

OdoslaťOdoslané: 01. Sep 2006 16:40
od aquila
inak by ma zaujimalo, ci sa bude obchvat stavat ako 4prudova cesta prvej triedy, ci len klasicka cesta prvej triedy ?

OdoslaťOdoslané: 01. Sep 2006 22:06
od Dialniciar
aquila napísal:inak by ma zaujimalo, ci sa bude obchvat stavat ako 4prudova cesta prvej triedy, ci len klasicka cesta prvej triedy ?


Ja som to zatiaľ pochopil tak, že ako 2-prúdová, buďme skromní. :lol:

OdoslaťOdoslané: 01. Sep 2006 22:07
od Koksolam
Dy napísal:
aquila napísal:inak by ma zaujimalo, ci sa bude obchvat stavat ako 4prudova cesta prvej triedy, ci len klasicka cesta prvej triedy ?


Ja som to zatiaľ pochopil tak, že ako 2-prúdová, buďme skromní. :lol:


Alebo nemyslime radsej do buducnosti 8)

OdoslaťOdoslané: 01. Sep 2006 22:10
od Dialniciar
Koksolam napísal:Alebo nemyslime radsej do buducnosti 8)


Trnave pomôže aj 2-prúdová cesta, veď po tej súčasnej dnes jazdí 18 tis. áut za 24 hodín.

OT: To je naivita myslieť si, že všade treba 4 prúdy. Nie je to ani na D1 BA-TT a aj tam budú stačiť 3+3 pruhy v r. 2011 podľa intenzít.

OdoslaťOdoslané: 03. Sep 2006 23:56
od wazari
Dy napísal:V Trnave už sa hovorí aj o južnom obchvate. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=4587



no, uz par rokov je nakresleny myslim na mape pri stanici

OdoslaťOdoslané: 04. Sep 2006 12:06
od aquila
aj na mapy.zoznam.sk je odjakziva ;)

teda ak je to ta ciara medzi I/61 a R1 resp hrnciarovcami a modrankou.

OdoslaťOdoslané: 04. Sep 2006 12:10
od wazari
aquila napísal:aj na mapy.zoznam.sk je odjakziva ;)

teda ak je to ta ciara medzi I/61 a R1 resp hrnciarovcami a modrankou.


nuz, je to na juhu, hadam to bude on :wink:

OdoslaťOdoslané: 04. Sep 2006 13:07
od aquila
no vyzera ze hej, potom uz by zapadny :D

ale ten juzny je relativne kratky, ten tiez mohli spravit jednym smahom aj so severnym ;)

OdoslaťOdoslané: 04. Sep 2006 13:21
od wazari
aquila napísal:no vyzera ze hej, potom uz by zapadny :D

ale ten juzny je relativne kratky, ten tiez mohli spravit jednym smahom aj so severnym ;)


hm, myslim, ze zapadny asi nebude

a asi tak skoro ani juzny - nech aspon dokoncia komplet severny az po ruzindolsku cestu

OdoslaťOdoslané: 04. Sep 2006 13:27
od Dialniciar
wazari napísal:
aquila napísal:no vyzera ze hej, potom uz by zapadny :D

ale ten juzny je relativne kratky, ten tiez mohli spravit jednym smahom aj so severnym ;)


hm, myslim, ze zapadny asi nebude

a asi tak skoro ani juzny - nech aspon dokoncia komplet severny az po ruzindolsku cestu


Pred rokom 2009 nebude dokončený ani celý severný obchvat. Potom sa môže začať uvažovať nad južným a ten sa môže začať stavať tak po r. 2012 a dokončí sa v r. 2015. Beriem Trnavu ako prioritu a zohľadňujem rastúci rozpočet SSC. :lol:

OdoslaťOdoslané: 04. Sep 2006 13:40
od aquila
wazari napísal:
hm, myslim, ze zapadny asi nebude

a asi tak skoro ani juzny - nech aspon dokoncia komplet severny az po ruzindolsku cestu


az po ruzindolsku ? ja som bol vzdy v tom, ze to bude len po trstinsku cestu ? ako ked bude po ruzindolsku tak to bude len dobre.

OdoslaťOdoslané: 04. Sep 2006 13:48
od Dialniciar
aquila napísal:
wazari napísal:
hm, myslim, ze zapadny asi nebude

a asi tak skoro ani juzny - nech aspon dokoncia komplet severny az po ruzindolsku cestu


az po ruzindolsku ? ja som bol vzdy v tom, ze to bude len po trstinsku cestu ? ako ked bude po ruzindolsku tak to bude len dobre.


Ale veď úloha severného obchvatu je odľahčiť priamo Trstínsku ulicu, po ktorej premáva 18 tis. áut za 24h, kde sídli napr. firma SONY atď. :lol:

OdoslaťOdoslané: 04. Sep 2006 13:53
od aquila
ja viem co je uloha severneho obchvatu. len ze ruzindolska je dalej ako trstinska. to je cesta na modru.

OdoslaťOdoslané: 04. Sep 2006 13:56
od wazari
Dy napísal:
aquila napísal:
wazari napísal:
hm, myslim, ze zapadny asi nebude

a asi tak skoro ani juzny - nech aspon dokoncia komplet severny az po ruzindolsku cestu


az po ruzindolsku ? ja som bol vzdy v tom, ze to bude len po trstinsku cestu ? ako ked bude po ruzindolsku tak to bude len dobre.


Ale veď úloha severného obchvatu je odľahčiť priamo Trstínsku ulicu, po ktorej premáva 18 tis. áut za 24h, kde sídli napr. firma SONY atď. :lol:


to ano - teda skor si myslim, ze ulohou obchvatu je odlahcit ceste od kauflandu (resp. Bohunic) po krizovatku pri cukrovare

ale aj na mape na Zozname je ten obchat potiahnuty az tak neurcito az po cestu na Oresany - ta mohli by ho potiahnut az po cestu na ruzindol 8)

OdoslaťOdoslané: 04. Sep 2006 13:57
od Dialniciar
aquila napísal:ja viem co je uloha severneho obchvatu. len ze ruzindolska je dalej ako trstinska. to je cesta na modru.


Viem, že to je cesta na Modru, ale "blíži sa" k severu mesta a odtiaľ sa bude dať krásne pokračovať ďalej na juh mesta. :lol:

OdoslaťOdoslané: 06. Sep 2006 12:53
od Dialniciar
V meste Trnava je nedostatok parkovacích miest. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=4716

O tom, že prečo sa nedajú postaviť podzemné garáže sa dočítate v článku.

OdoslaťOdoslané: 08. Sep 2006 13:09
od fh
Trnava bude rekonštruovať cesty:
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=26716#26716

OdoslaťOdoslané: 08. Sep 2006 17:27
od Dialniciar
Pozorovatel napísal:Trnava bude rekonštruovať cesty:
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=26716#26716


Suma 4 mld. SKK je vyčíslená, reálne to býva tak 50%, lebo to je suma, ktorá zahrnula aj miestne uličky a tam stačí každý rok sem tam zaplátať menší rozmer, len aby nebola cesta "deravá".

Mesto dokáže dať hneď 40 mil. SKK, s maximálnym vypätím síl až 90 mil. SKK. A to je dosť veľa. Naozaj, zo všetkých miest a obcí TT, ktorá musela riešiť bývanie, rozvoj a príchod veľkého investora, tak mesto nemá peňazí nazvyš ... a je tu zodpovedne povedané, v akom stave sú trnavské cesty, ja neviem, nepoznám, viem, že hlavné ťahy na tom nie sú dobre - ale tie zase patria SSC a viem, že TT rekonštruovala nejak lepšie celé centrum mesta, ... ďalšia vec je teda kultúra.

Celkovo dokáže TT opraviť 5% ciest, keby som bol prísny, tak to spravím inak: 4 mld. SKK sú potrebné, mesto nájde len 40 mil. SKK, takže to je 1% ciest.

Je to len niekoľko ulíc, ale ... keby bol severný obchvat, tak oveľa menej "trpia hlavné ťahy", mesto je "voľnejšie" a nie sú cesty v takomto stave. Takže nechcem byť prísny. :lol:

OdoslaťOdoslané: 08. Sep 2006 19:35
od fh
No oproti podobne veľkým mestám môžem povedať, že v Trnave mi najviac vytriasa kríže :wink: Je to vlastná skúsenosť, aj keď len empirická.

OdoslaťOdoslané: 08. Sep 2006 19:41
od Dialniciar
Pozorovatel napísal:No oproti podobne veľkým mestám môžem povedať, že v Trnave mi najviac vytriasa kríže :wink: Je to vlastná skúsenosť, aj keď len empirická.


Ale ano, ja sám som tadiaľ naposledy prešiel snáď cez všetky kanále, ale to sú cesty spadajúce pod SSC a VÚC. :idea: