Stránka 16 z 23

OdoslaťOdoslané: 28. Dec 2009 13:30
od Dialniciar
Osobný postreh: asi najznámejšia (z negatívnej stránky) ulica v Trnave, Coburgova má niečo, čo mňa osobne silno prekvapilo práve v súvislosti s tým, že ide o takú ulicu ... táto ulica má úplne nový kvalitný povrch na ceste, chodník zo zámkovej dlažby, nové stĺpy verejného osvetlenia a vstup na hlavnú cestu je riešený zvláštnym predeľom, takým takmer 1/2 kruhovým objazdom, hoci ide stále o štandardnú križovatku v tvare T ... a na moje počudovanie neuveriteľná čistota, i keď tie bočné uličky nič moc ... :roll:

Inak som sklamaný, že už toľké roky sa sľubuje nejaká zmena s pešou zónou a stále sa nič nedeje ... rovnako tak parkoviská v centre, ktoré sú zadarmo a nemajú spevnený povrch ... inak cena 1 € na deň je výborná cena za parkovanie :wink:

OdoslaťOdoslané: 12. Jan 2010 16:15
od tono
Neviete, ako to vyzerá s prácami na II. a III. etape severného obchvatu ? Podľa stránky SSC, II. etapa má byť ukončená 02/2011 a III. etapa 08/2011.
http://www.ssc.sk/sk/Vystavba-a-rekonst ... islava.ssc

OdoslaťOdoslané: 14. Jan 2010 14:39
od Dialniciar
Trnava investuje do dopravy rekordné sumy :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=12927

*v roku 2009 to malo byť 3,32 mil. €, v skutočnosti to bolo 6,9 mil. €
*v roku 2010 to má byť 3,96 mil. €
*tento rok pomôžu aj PSA a TT VÚC
*konkrétne investičné akcie nájdete v článku

Medzi priority do roku 2015 patrí napríklad vybudovanie južného obchvatu, či rekonštrukcia Kamennej cesty. Veľké plány v oblasti dopravy súvisia s výstavbou bytového súboru Zátvor II a Kočísk - napríklad prepojenie Zátvoru II s Piešťanskou cestou.

Do roku 2025 sa plánuje dobudovať južný obchvat a vytvoriť 4-prúdovú komunikáciu na severnom obchvate. Zaujímavosťou je tiež spojenie Trstínskej a Modranskej cesty, ako i predĺženie Spartakovskej ulice.

OdoslaťOdoslané: 19. Jan 2010 11:07
od zakaznik
Dialniciar napísal:vstup na hlavnú cestu je riešený zvláštnym predeľom, takým takmer 1/2 kruhovým objazdom, hoci ide stále o štandardnú križovatku v tvare T ...

Tá križovatka slúži ako obratisko autobusov.

OdoslaťOdoslané: 20. Jan 2010 17:37
od devil
davam prispevok sem aby nebol OT.

...AS a ŽS sú vedľa seba atď.


no tak toto je skutocna perla. nedavno som bol v TT a mal som moznost spoznat TT dopravu blizsie....hroza a des. spinava zeleznicna stanica z cias post-stalinizmu nie je vina mesta ale dobre menu mu urcite nerobi. dalej autobusova stanica je zopar zastavok dedinskeho typu v rade...najskor som si myslel ze je to len pre MHD.....ale nie...a ked som zistil ze standartny interval TT MHD je 1/2 hodina tak to bol bol sok. novy kruhak na vypadovke do NR je fajn ale inac su krizovatky pretazene a pochybujem ze SO vyrazne odbremeni mesto.

OdoslaťOdoslané: 20. Jan 2010 17:45
od Dialniciar
Akože trnavská stanica je oveľa v lepšom stave, ako tá nitrianska, čo je vlastne len taká búda. :)

OdoslaťOdoslané: 21. Jan 2010 08:59
od devil
zase metoda "protiutoku" namiesto chapskeho priznania ze mesto TT vobec nema taku vyspelu dopravu aku by 70.000 krajske mesto malo mat, nejde o to ze vsetky cesty maju v super stave lebo to sa neda, ale ze verejna doprava ktoru ma prevadzkovat a (spolu)financovat mesto je najubohejsia na Sk.

OdoslaťOdoslané: 21. Jan 2010 09:01
od vladi87
devil napísal:zase metoda "protiutoku" namiesto chapskeho priznania ze mesto TT vobec nema taku vyspelu dopravu aku by 70.000 krajske mesto malo mat, nejde o to ze vsetky cesty maju v super stave lebo to sa neda, ale ze verejna doprava ktoru ma prevadzkovat a (spolu)financovat mesto je najubohejsia na Sk.


Súhlas, cez týždeň chodia niektoré spoje v dlhých intervaloch, cez víkend je to ešte horšie, o prípojoch k rýchlikom a busom ani nevravím...

OdoslaťOdoslané: 21. Jan 2010 09:26
od Dialniciar
devil napísal:zase metoda "protiutoku" namiesto chapskeho priznania ze mesto TT vobec nema taku vyspelu dopravu aku by 70.000 krajske mesto malo mat, nejde o to ze vsetky cesty maju v super stave lebo to sa neda, ale ze verejna doprava ktoru ma prevadzkovat a (spolu)financovat mesto je najubohejsia na Sk.
Lebo pravda Nitra má takú dopravnú infraštruktúru, že nekolabuje, pravda ? :P Stav MK je v Nitre násobne horší, tempo rozvoja nových ciest násobne horšie. :lol:

A inak, v MT som dal článok o modernizácii stanice. A že o protiútoku hovoríš práve ty, ... :twisted:

MHD v Trnave je v otrasnom stave. Ale že by BA bola na tom lepšie sa moc teda hovoriť nedá. :twisted:

OdoslaťOdoslané: 21. Jan 2010 10:30
od devil
stanicu zmodernizuje stat, a nie mesto. autobusova stanica TT je najhorsia z porovnatelnych miest a hromadna doprava tiez. preco s tym mesto nieco nerobi ? co vlastne mesto TT robi pre dopravu v meste ? alebo ak nejake ine mesto ma problemy tak tym ospravedlnujes problemy v TT ?

OdoslaťOdoslané: 21. Jan 2010 20:51
od Dialniciar
devil napísal:stanicu zmodernizuje stat, a nie mesto. autobusova stanica TT je najhorsia z porovnatelnych miest a hromadna doprava tiez. preco s tym mesto nieco nerobi ? co vlastne mesto TT robi pre dopravu v meste ? alebo ak nejake ine mesto ma problemy tak tym ospravedlnujes problemy v TT ?
Mesto posledné 3 roky investuje do dopravy 4-6 mil. €, vyčkaj času a bude vidno aj výsledky vidieť.

A zvláštne je, že keď niečo robí štát, tak to akože neplatí pre mesto ? Tak potom teda nekritizuj že SO niečo v budúcnosti nezvládne. Najprv sa pocvháľ, kde ty bývaž a posúdime tú lokalitu, inak je to len trápnosť a úbohosť z tvojej strany, napádať dookola regióny a velebiť NR a BB. :)

OdoslaťOdoslané: 22. Jan 2010 08:09
od devil
to by sme boli OT. :wink:

to je OK ze sem hadzes take okruhle sumy, ale hovorim to nielen z vlastnej skusenosti ale aj inych ktorí tam dlhodobejsie zili.

Medzi priority do roku 2015 patrí napríklad vybudovanie južného obchvatu, či rekonštrukcia Kamennej cesty. Veľké plány v oblasti dopravy súvisia s výstavbou bytového súboru Zátvor II a Kočísk - napríklad prepojenie Zátvoru II s Piešťanskou cestou.

nevidim tu nic o MHD ani o autobusovej stanici. btw. preco prave pri nej je umiestnena monitorovacia stanica emisii, zeby kvoli vplyvu tych nekonecnych zapch na "cisty luft" ?

k tomu SO mas pravdu, netreba kritizovat SO lebo svoju ulohu si urcite zvladne. jeho uloha ale nebude to co som kritizoval.

OdoslaťOdoslané: 25. Jan 2010 10:51
od bono
Devil co sa tyka autobusovaj stanice v TT..ano je taka aka je ...a co ??, ..sa chod pozriet na to aka autobuska je v Trencine -des a ani teda to v NR nie je nic moc oproti TT, ked uz porovnavas porovnatelne, akurat v NR su hrozne ocelove pristresky..inak su to take iste dedinske zastavky ako si pisal ze su v TT :o))
Uz ina kefe je to ze busy v TT chodia raz max dva krat za hodinu, mne osobne to nechybalo aj ked som nemal este auto, TT dokazes prest peso krizom krazom za par minut ak sa jedna o sirsie centrum..ale chapem ze babicke ktora chce ist rano do nemocnice to chyba ale zase ta ma cas pockat hodinu :o))
A co sa tky investovania do MHD v TT....kukni na toto...http://trnava.sme.sk/c/5178430/v-trnave ... .html..Cau

OdoslaťOdoslané: 25. Jan 2010 13:12
od joe1024
Mierne OT - Co maju znamenat tie billboardy s textom "Trnava - Transparantne mesto" ?

V Trnave to este pochopim (napr. volby), ale v Kosiciach ? To mate tak prebytkovy rozpocet ?

OdoslaťOdoslané: 25. Jan 2010 14:57
od devil
TT dokazes prest peso krizom krazom za par minut ak sa jedna o sirsie centrum


prispevok som napisal kvoli osobnej skusenosti, dvaja autom do TT a potom kazdy si riesil svoju zalezistost...a tu prisiel sok...potreboval som prejst pol mesta (doslovne) a nie sirsie centrum a peso to bolo vyhodnejsie ako mhd. verim ze TT investuje vela...len to proste nie je vidno.

bono , TN stanicu nepoznam, z porovnatelnych miest poznam ZA, BB a NR stanicu a su skarede, ale aspon to nie su budky. a mozem vymenovat niekolko okresnych miest ktore maju lepsiu stanicu ako TT.

OdoslaťOdoslané: 25. Jan 2010 15:28
od aquila
devil .. ono to je paradoxne ozaj tak, tiez som bol par krat v TT, a tam dojdes ked sa moc nastves peso aj zo stanice az na vodarn ci ako sa to vola ta oblast, kde je kusok od neho tesco ..

OdoslaťOdoslané: 25. Jan 2010 15:43
od Vlados
TT sa dá prejsť rýchlešie pešo ako autom, veď hlavné trasy sú tam skoro stále upchaté :wink:

OdoslaťOdoslané: 25. Jan 2010 16:47
od Dialniciar
Tu sa točí diskusia spôsobom a´la devil: Trnava nemá dostatočnú dopravu ... faktom ale je, že tu je silný hospodársky rozvoj a už od sčítania dopravy v r. 2005 tu boli silno preťažené severný a južný vstup do mesta, takže je normálne, že doprava nepostačuje. Ale stav ciest je dobrý, je tu D1, R1, prechádza tu nielen I/51, v posledných rokoch sa tu intenzívne stavajú KO a teraz aj SO I/51 a reálne sa plánuje južný obchvat, aktívne tu investuje TT VÚC v rámci svojich ciest, zlepšila sa tu údržba ciest a chodníkov (Trnava má 16 mechanizmov, v r. 2006 to bolo len 12).

Železničná stanica - je vcelku OK, akurát stará, ale však sa pomaly modernizuje. Stanica v BA je na tom horšie.
Autobusová stanica - a na čo má mať extra budovu, keď je tu železničná ? Ale ako hovorím, tie v NR a TN to je tiež des.

MHD: už som povedal, že tá je v TT slabá. A vôbec celá SAD TT je biedna, aj po technickom rozvoji, to už SKAND Skalica je na tom lepšie. :)

Ad meracia stanica čistého vzduchu: a kde by mala byť ? Ale myslím, že tá tam je kvôli figaru a kedysi cukrovaru.

OdoslaťOdoslané: 25. Jan 2010 21:54
od bono
devil napísal:
bono , TN stanicu nepoznam, z porovnatelnych miest poznam ZA, BB a NR stanicu a su skarede, ale aspon to nie su budky. a mozem vymenovat niekolko okresnych miest ktore maju llepsiu stanicu ako TT.


Nemozes porovnavat BB,ZA a napriklad ani Zvolen s TT co sa tyka autobusovej stanice pretoze tieto mesta su vyznamne autousove uzly, ludia tam prestupuju,travia cas a preto maju postavene specialne budovy atd..zazemie...ale TT je v ponimani autobusovej dopravy praobycajna zastavka...vsetky dialkove busy nou len prechadzaju..nehovorim o primestskej doprave...z toho dovodu len tie budky...aj ked hovorim v porovnani s TN su to luxusne budky :o))..to je porovnatelne mesto s TT co sa tyka aj ´poctu obyvatelov aj vyznamu autobusovej dopravy.
A potom ako tu niekto poznamenal v TT je velka zelenicna stanica hned vedla tak naco dve stanicne budovy ??

OdoslaťOdoslané: 26. Jan 2010 08:35
od devil
ale TT je v ponimani autobusovej dopravy praobycajna zastavka


taka ako mnohe okresne mesta, v ktorych ale tiez nie su budky....a mi nehovor ze v 70.000 meste nie je treba normalne zakryte nastupistia.

OdoslaťOdoslané: 26. Jan 2010 10:45
od bono
devil takze nakoniec si svoje vyhrady voci doprave v TT okresal na chybajuce prestresenie nastupist, to je ale to posledne, najposlednejsie zanedbatelne co momentalne doprave v TT chyba...bodaj by sme v TT nemali ziadne ine problemy ako riesit ci bude prestresenie nastupist zlte alebo zelene laebo cerveno-cirne....evidentne si zvyknuty zo svojho rodneho okresneho mesta na nastupisti ked cakas hodinu na dialkovy autobus nezmoknut pod architektonicky premyslenim pritreskom...tak v TT musis prist pat minut pred odchodom..ukoncime to takto oki ? :o))

OdoslaťOdoslané: 26. Jan 2010 11:48
od devil
neokresal, akurat vyhrady k MHD som uz nezopakoval. ja nie som zvyknuty cakat na ziadny autobus a nemontuj do toho mna len preto ze nevies prehltnut nerozvinutu TT dopravu. pointa mojich prispevkov bola aj ze sa roky prispievatelia obuvali do dopravy miest na strednom Sk, ale ze zapadoslovenske krajske mesta su dlhodobo najhorsie riesene popri tom ze su najbohatsie sa akoze ignorovalo.

OdoslaťOdoslané: 26. Jan 2010 18:45
od Dialniciar
devil bol raz v trnave a je zhrozený z MHD, pochopiteľné :) ako pešec :)

OdoslaťOdoslané: 26. Jan 2010 19:06
od bono
devil...chlape sak ja s tebou suhlasim..doprava v TT je tesne pred kolapsom, a to len preto ze masivny prilev investicii a s tym rapidny narast dopravy stat ignoruje a SSC stavia kusok obchvatu desatrocia..co s tym ma mesto ??..v TT musi za stat mesto este stavat kruhace a opravovat cesty (Rybnikova pred par rokmi)...tebe ale evidentne vadi ze autobuska nema pristresky, ak by boli pozvarane z jokloviny bol by si spokojny ??...kamze si to potreboval z tej stanice v TT ist peso ze si chytil taky blok voci Trnave ?? :o)))..pochval sa...a este sa pochval z ktoreho mesta pochadzas nech mozme vsetci Trnavcania ticho zavidiet....

OdoslaťOdoslané: 26. Jan 2010 19:37
od Dialniciar
Presne tak: masívny hospodársky rast, prakticky nulové investície, až teraz obchvat: 1,3 mld. SKK s dobou realizácie 7 rokov. Hmm, fakt úžasné. :) Ale zveďme to na kvalitu MHD. :) Tomu ja hovorím demagógia. A devil sa nepochváli z akého je mesta, na to nemá charakter a chrbtovú kosť odkedy tu je.