Moderátor: Moderátori
Kanky napísal:presne tak a kedze tam teraz bude namiesto toho pontonoveho novy most, tak to vyzera na obchadzku na najblizsich x rokov a reko povodnej cesty je v nedohladne...mozno, ze je to ucelove, a ze to takto uz bude navzdy, mozno uz nechcu obnovit povodnu cestu, ktora sa po povodniach rozpadla...ale aby tam nebola ina alternativa pri dnesnych technologiach a moznostiach financovania...?!
ondava niekedy rozbijala cesty, dnes v domasi chyba voda....
Qwert napísal: Kysuce sú na tom ale predsa len lepšie, tam je pomerne kvalitná cesta prvej triedy a plánuje sa D, na Ponitrí sú teraz len nekvalitné cesty a nejaké divoké plány RC.
aquila napísal:cadca bukov - svrcinovec je jediny problematicky kusok a keby bol pre posledne 3 vlady aspon trosku prioritny, tak cesty od ziliny do ciech nemaju problem
Marti napísal:Qwert napísal: Kysuce sú na tom ale predsa len lepšie, tam je pomerne kvalitná cesta prvej triedy a plánuje sa D, na Ponitrí sú teraz len nekvalitné cesty a nejaké divoké plány RC.
To iste porovnavas cestu Novaky - Prievidza s cestou Cadca - Svrcinovec, vsak.
Qwert napísal:Nováky - PD porovnajme radšej s Budatín - Brodno a prejazd Čadcou s prejazdom hociktorým okresným mestom na Ponitrí. Potom ešte porovnajme zvyšok I/11 s I/50 alebo I/64. Snáď mi tu nejdeš tvrdiť, že dopravne sú na tom Kysuce horšie ako Ponitrie?
na Kysuciach je podstatne väcsi podiel kamionovej dopravy a o nieco vyssie intenzity, cize pokial ide o dopravnu situaciu, je skutocne horsia na Kysuciach.
devil napísal:to mozes pisat od stola. realita je uplne ina. cesta I/11 bola stavana aby nieco zvladala, kdezto cesty na ponitri zvacsa nevyhovuju pre ziadnu nakladnu dopravu a uz vobec nie pre 2.000 kamionov. bud sa doslova rozpadavaju alebo idu cez dediny. takze nie, na kysuciach nie je horsia situacia..
Marti napísal:Kde na Ponitrii mas intenzitu nakladnych vozidiel nad 7678/24h tak ako je tomu na Kysuciach. Na I/50 na Ponitrii je najvyssia hodnota na dvojpruhu 2551 nakl.voz./24h, tretina oproti Kysuciam.
devil napísal:nie, na kysuciach nie je horsia situacia
Andrej napísal:Qwert, na Kysuciach je podstatne väcsi podiel kamionovej dopravy a o nieco vyssie intenzity, cize pokial ide o dopravnu situaciu, je skutocne horsia na Kysuciach. Najvytazenejsi usek na Ponitri PD-Novaky je naopak relativne dobre porieseny. Co samozrejme neznamena, ze situaciu na Ponitri netreba riesit, prave naopak, uplne suhlasim, ze je ten region maximalne zanedbavany.
Inak pokial by sa splnili aktualizovane terminy v planoch vystavby, ciastocne zlepsenie bude aj pre region Hornej Nitry - rekonstrukcia cesty I/50 medzi Drietomou a Mnichovou Lehotou, vystavba useku R2 Mn.Lehota-Ruskovce ihned po dostavani useku R2 Ruskovce-Pravotice, suvisla oprava I/50 Novaky-Prievidza, Fackovskeho sedla, neskor obchvat PD. Do buducnosti bude potrebne naplanovat prelozku cesty I/64 - namiesto nezmyselnej R8 a samozrejme postupne dobudovat R2.
Marti napísal:Qwert napísal:Nováky - PD porovnajme radšej s Budatín - Brodno a prejazd Čadcou s prejazdom hociktorým okresným mestom na Ponitrí. Potom ešte porovnajme zvyšok I/11 s I/50 alebo I/64. Snáď mi tu nejdeš tvrdiť, že dopravne sú na tom Kysuce horšie ako Ponitrie?
Nechapem co do toho pleties Budatin-Brodno, co je cele v katastralnom uzemi Ziliny, ked porovnavas Kysuce a Ponitrie.
Kde na Ponitrii mas intenzitu nakladnych vozidiel nad 7678/24h tak ako je tomu na Kysuciach. Na I/50 na Ponitrii je najvyssia hodnota na dvojpruhu 2551 nakl.voz./24h, tretina oproti Kysuciam.
Najdi na Ponitrii taky mizerny usek ako je Cadca - Svrcinovec s intenzitou 5649 nakladnych voz./24h.
Na I/50 pri Prievidzi je intenzita iba 1644 nakl.voz./24h, Handlova iba 1357 nakl.voz./24h, pricom najnizsia hodnota na I/11 je 4940 nakl.voz./24h.
Slusne dvojpruhove sirkove usporiadanie ma na Kysuciach okolo 24 km ciest I.triedy(vratane buducej D3 pri CA), ale intenzity nakladnej dopravy na dvojpruhu najvyssie na Slovensku(resp.ZA-KNM).
Marti napísal:devil napísal:to mozes pisat od stola. realita je uplne ina. cesta I/11 bola stavana aby nieco zvladala, kdezto cesty na ponitri zvacsa nevyhovuju pre ziadnu nakladnu dopravu a uz vobec nie pre 2.000 kamionov. bud sa doslova rozpadavaju alebo idu cez dediny. takze nie, na kysuciach nie je horsia situacia..
Cesty I.triedy z hladiska pozdlznej nerovnosti:
okres/zmerana dlzka/dobry a vyhovujuci stav/nevyhovujuci stav v km/nevyhovujuci stav %
CA+KNM/47,7 km/30,2 km/17,5 km/36,68%
PD+PE/117,3 km/78,1 km/39,2 km/33,41%
http://www.cdb.sk/sk/Vystupy-CDB/Statisticke-prehlady/k-1-1-2012.alej
stav-vozoviek_01-01-2012.pdf
I/11 Cadca,Bukov - hranica a I/12 maju spolu dlzku 23 km, z toho v obciach je 19 km. Celkovo cesty I.triedy na Kysuciach (okresy KNM a CA) su viac ako 50% dlzky v obciach.
mirec napísal:Cestám I.triedy hrozí kolaps...http://www.dialnice.info/viewtopic.php?f=35&t=17706
devil napísal:tie tvoje statistiky su k nicomu. usek ZA-CA je kvalitna cesta s minimom prietahov, a urcite lepsie zvlada kamiony ako npr. cesta TN-novaky. je tam zly usek CA-svrcinovec, to nikto nepochybuje. ak si myslis ze kvoli 5000 kamionom je automaticky "zla situacia" tak sa strasne mylis.
na I/12 je urcite strasna situacia ked tadial kamiony ani nemozu....to bola predtym cesta II. ci III. triedy tak ani nie je dovod aby tadial jazdili. cesty I. tr. na ponitri nie su nijake rychlokvasene cesty I. tr., uz nejaky cas takto funguju.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 48 hostí.