Dnes som si spravil výlet na Bradlo. Brezová pod Bradlom.
V meste sú naozaj farebné priechody pre chodcov. Až na jeden sú všetky v perfektnom stave. Ten jeden má čiastočne červený podklad zotretý.
Pri vjazde do mesta od Jablonice je nový koberec - v dĺžke 540m. Potom nasleduje 240m v havarijnom stave. Potom je cesta II/501 dobrá.
Prebehol som mestečko: nová autobusová stanica (ostrovčeky z dlažby, chodníky z dlažby, nový asfaltový koberec). Nové námestie (dlažba, pešia zóna). Všetky priľahlé ulice - nový asfaltový koberec, nové alebo opravené chodníky. Ostatné miestne komunikácie - nevidel som skutočne žiadny výtlk v strede vozovky. Nebol som na sídlisku.
Smer Piešťany - na stúpaní nový asfaltový koberec. Po Košariská opravený raz jeden pruh, raz druhý, raz oba. Cesta v dobrom alebo vyhovujúcom stave. Ďalej na Košariská - cesta s nevyhovujúcim povrchom (nulová drsnosť, výtlky, prepad krajnice atď.).
Smer Bradlo - vo výbornom stave lesná cesta až k Bradlu samotnému. O cestu aj o Bradlo sa už stará samotné mesto.
Na Brezovej sa rozrastá luxusná oblasť s rodinnými domami. V neďalekej skrachovanej socialistickej továrni sú podľa miestnych holandskí, nemeckí a rakúski investori, ktorí znovu zamestnali ešte viac ľudí, než koľko tam robilo v minulosti.
Naspäť od Košarísk na prudkom klesaní - dopravné značky aké som nevidel: odporúčacie modré do kruhového tvaru a v nich napísané: "zaraďte 3. rýchlostný stupeň", o 40m "zaraďte 2. rýchlostný stupeň". Nasleduje ostrá ľavotočivá zákruta.
Z cesty mám dobrý dojem - TN VÚC aj mesto Brezová do okolia Bradla zjavne investovali posl. roky.