Jozef napísal:DPMŽ "nehľadí na zisk za každú cenu", ale efektívne hospodári s vlastnými prostriedkami a dotáciami, ktoré dostáva len od mesta. Tento DP si vytvorilo mesto samo, mesto samo si vybudovalo trolejbusovú dopravu za takmer jednu miliardu korún, zatiaľ čo iným mestám dopravné systémy vybudoval štát. Zmeny MHD sa týkali len trolejbusovej dopravy, kde je stále ten istý počet trolejbusov, pod tými istými trolejovými drôtmi, čiže premávajú len po tých uliciach, kde sú natiahnuté troleje. Už nepostačuje v špičke interval do centra zo sídliska každých 5 minút a v sedle 10 minút? Táto "aktivistka" má v Žiline veľmi široký záber od vyrezaných stromov, nepohrabaného lístia, zvolávania okrúhlych stolov miestnych politických strán, obliepanie mesta plagátmi a zvolávania mítingov. Jej posledné výlevy sú ohľadom MHD. Len zatiaľ nezodpovedala, kto finančne podporuje už nie občianske aktivity, ale jej politickú činnosť v meste.
Pozn.: Každá zmena v linkovom vedení vyvolá nespokojnosť, aj oprávnenú aj neoprávnenú, medzi cestujúcou verejnosťou. Napríklad aj minuloročné zmeny v MHD v Bratislave. Pre lepšiu informovanosť doporučujem prečítať aj stanovisko DPMŽ na:
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=21306#21306
Jozef,
myslím si, že mňa nemusíš presviedčať o MHD v ZA a už vôbec mi nemusíš písať o tom, ako mesto výrazne dotuje MHD a ako mesto reálne investuje do vypracovávania dopravných a iných plánov a zámerov.
Ja nemám kedy sledovať aktivistov OZ ZKŽ, nepoznám ich a neobhajujem ich, ale naopak som častým kritikom, pretože zavádzaju, ale skús pochopiť pre zmenu ty, že zase nie všetko je úplne v poriadku. Napríklad treba pochopiť, že mesto a región Žilina dnes dostávajú a dostávali od štátu veľkú finančú podporu, takže ja by som nespomínal MHD a iné MHD v tomto štáte, pretože niekto môže spomenúť D1, D3 a severnú vetvu R3 a ešte aj stredná sa týka ZA. Takisto je tu KIA, ktorá keď spustí výrobu, tak ZA musí byť pripravená na nápor cestujúcich aj autami, aj MHD a ja osobne akýkoľvek štrajk alebo protest podporujem v prípade, ak chce na niečo poukázať a v prípade OZ ZKŽ tomu tak podľa mňa v tomto prípade bolo.
Nechcem hodnotiť, kto koho financuje, nie je to podstatné, pretože by sme "skĺzli" do inej témy a ja to tu nechcem mať v tejto téme, v tejto sekcii. Táto téma sa bude riadiť tým, čo platí aj v iných témach a platí, žiadne osočovanie a urážania a napádanie konkrétnych ľudí, ktorí tu ani nie sú prítomní, čo netvrdím, že robíš (robili to iní, tí tu dnes nie sú) a ja nedovolím, aby táto téma skončila ako táto téma:
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=545 , (to radšej nech sa sem nepíše nič) pretože sa budem vždy snažiť oddeliť diaľnice a železnice od tejto sekcie a spomínam ich ja len okrajovo v rámci regiónov. Žilina je dnes kontroverzná pre veľa regiónov, dokonca až vyvoláva averziu v niektorých regiónoch, ale ja nedovolím ani reklamu týmto stranám a už vôbec nie reklamu Žilinčanom, ktorí sú pomaly rasisiti.
Ja som uviedol článok, ktorý bol len informatívneho charakteru, neznamená to, že ja sa s ním stotožňujem, nie je a nebolo potrebné na to reagovať niekoľkými príspevkami a ešte v smere na mňa.
Ďakujem za pochopenie a odporúčam nereagovať na to, čo som napísal, pretože požadujem splnenie týchto pravidiel v tejto sekcii a to sa týka každého od Luda cez Jozefa až po Adoasa vrátane seba samého samozrejme a ďalších. Ak mi niekto niečo chce napísať osobného charakteru, tak len takýmto spôsobom:
http://www.dialnice.info/privmsg.php?folder=inbox - napísať mi IS.