Stránka 2 z 8

OdoslaťOdoslané: 29. Dec 2008 21:39
od johhan
Rio13.zm napísal:ak si spravne pamatam, Lehotania si vydupali krizovatku, podla tvojho nakresu sa nedostanu ani na jeden smer, iba po starej do NR

nevydupali ... oni nechceli ani križovatku ani R1 ... križovatka je tam preto aby sa dalo dostať do NR a v budúcnosti (R8) do TO

Celá križovatka je divoká. Prečo neponecháme existujúcu R1 a Trnavskú bezo zmeny?


To čo nakreslil Vlados je hlúposť pretože R1 pokračuje južným obchvatom NR - teda musí poračovať kontinuálne telesom cesty a nie zjazdom z telesa bude pokračovať
.
kebyže to necháš bez zmeny tak všetci budú pokračovať do NR a nepojdu po obchvate a spravíš tam totálny chaos

OdoslaťOdoslané: 29. Dec 2008 21:56
od Vlados
johhan: ak vhodne navrhneš teleso cesty a správne realizuješ VDZ a ZDZ, tak nebude žiadny chaos.
Ako si predstavuješ MÚK D4 s D1? Predpokladám, že bude záujem odkloniť dopravu z BA...

OdoslaťOdoslané: 29. Dec 2008 22:25
od Andrej
johhan, preco by mal vzniknut chaos? V Rakusku na A2 pri Klagenfurte si zvykli, nie je tam najmensi problem, okrem toho, ktovie, ci viac aut nepojde od TT prave do NR.
Mne ta krizovatka pride dost poddimenzovana. Viem, ze sa nemoze robit klasicky stvorlistok, ale ved nie je najmensi problem urobit 3 urovne :)

OdoslaťOdoslané: 30. Dec 2008 00:52
od Rio13.zm
ako mne je to jedno, ja len reagujem, preco je ta krizovatka tak, ako je a preco nebude podla tvojho karesu a my sa tu mozme aj na hlavu postavit, aj tak to tak nebude

OdoslaťOdoslané: 27. Máj 2009 16:47
od i15
uz je zamer EIA:

http://eia.enviroportal.sk/detail/rychl ... zovatka-r2

kategoria je R 24,5/120, posudovali sa 3 varianty:

cerveny ... vychodne od I/64 ... 54,641 km... 713,571 mil. euro
modry ... zapadne od I/64 ... 56,542 km ... 1098,203 mil. euro
fialovy ... zacina ako modry, pred TO prechadza do cerveneho ... 53,749 km ... 954,307 mil. euro


(je tam aj mapa v pdf, ale neviem ju skonvertovat do nejakeho rozumneho formatu)

OdoslaťOdoslané: 27. Máj 2009 23:40
od aquila
R24,5/120 .. fiha, vsak take parametry nema ani R1 ;)

OdoslaťOdoslané: 27. Máj 2009 23:56
od Vlados
politická objednávka... ešteže sa jej dnešný zadávateľ toľko v politike neudrži, aby sa stihla aj výstavba.

OdoslaťOdoslané: 28. Máj 2009 08:30
od expwy
Ani D3, tá má parameter D24,5/80.

Avšak podľa novej normy by sa totižto mali všetky nové RC (tam kde to podmienky dovolia), plánovať aj s minimálne 2 metrovým odstavným pásom, teda v kategórii R24,5/120, 100, v krajnom prípade 80. Kompetentní konečne pochopili, že RC s parametrom R22,5 by sa mali navrhovať len v krajnom prípade - horské prostredie, mesto, etc. Je to samozrejme nepomer k terajším RC, ktoré boli navrhnuté ako R22,5 a javí sa to ako luxusné riešenie, ale je to podľa mňa krok správnym smerom. V nových parametroch by mala byť z väčšej časti postavená už aj terajšia R2.

OdoslaťOdoslané: 28. Máj 2009 15:02
od i15
luxusna je ale rychlost 120... ved vela usekov D1 ma navrhovu rychlost 100kmh

inac vyustenie na R2 nebude podla mapy pri Hradisti, ale skor pri Banovciach (krizovatka Pravotice)

OdoslaťOdoslané: 28. Máj 2009 18:49
od Dialniciar
Je to rovina, tak prečo nie ?

OdoslaťOdoslané: 28. Jún 2009 19:31
od qantas
vie sa uz ako sa bude projektovat alebo kto projektuje R8 dik

OdoslaťOdoslané: 06. Júl 2009 21:49
od qantas
Termín začatia výstavby je daný Uznesením vlády č. 492/2008, ktoré ukladá ukončiť prípravu
stavby do roku 2010. Predpokladaná doba výstavby, vyplývajúca z tohto uznesenia je :

- I. etapa 2011 – 2014 (úsek Nitra – Topoľčany),
- II. etapa 2012 – 2015 (úsek Topoľčany – rýchlostná cesta R2) aspon keby sa toto dodrží ale asi to nebude realne koli peniazom a hlavne moznej vymene vlady v roku 2010

OdoslaťOdoslané: 06. Júl 2009 21:51
od Dialniciar
Na R5 a R7 neexistuje ani 1 km, teda hlavne na R7. Ak by sa do r. 2015 vôbec rozostaval nejaký úsek na R2, zjem kefu.

OdoslaťOdoslané: 06. Júl 2009 21:51
od Dialniciar
Dialniciar napísal:Na R5 a R7 neexistuje ani 1 km, teda hlavne na R7. Ak by sa do r. 2015 vôbec rozostaval nejaký úsek na R2, zjem kefu.
Pardon, R8 som myslel samozrejme. :-)

OdoslaťOdoslané: 06. Júl 2009 22:27
od qantas
Dialniciar napísal:
Dialniciar napísal:Na R5 a R7 neexistuje ani 1 km, teda hlavne na R7. Ak by sa do r. 2015 vôbec rozostaval nejaký úsek na R2, zjem kefu.
Pardon, R8 som myslel samozrejme. :-)
no ale kazdopadne by to bolo dobre

OdoslaťOdoslané: 06. Júl 2009 22:36
od Dialniciar
Ja si to nemyslím, že je rozumné investovať 1 mld. € v 4 rokoch namiesto týchto peňazí vložiť ich do R2 a R4 alebo R7 pri BA alebo D4. Takže nebolo by to dobré: roozumné je postaviť max. obchvaty miest TO, NR, NZ a KN v parametroch RC na 1/2 profil.

OdoslaťOdoslané: 07. Júl 2009 12:08
od qantas
Dialniciar napísal:Ja si to nemyslím, že je rozumné investovať 1 mld. € v 4 rokoch namiesto týchto peňazí vložiť ich do R2 a R4 alebo R7 pri BA alebo D4. Takže nebolo by to dobré: roozumné je postaviť max. obchvaty miest TO, NR, NZ a KN v parametroch RC na 1/2 profil.
no hej ale ked uz ma byt pl profil tak nech je uz plny je to lacnejsie naraz urobit ako neskor o par rokov

OdoslaťOdoslané: 07. Júl 2009 12:16
od Dialniciar
qantas napísal:
Dialniciar napísal:Ja si to nemyslím, že je rozumné investovať 1 mld. € v 4 rokoch namiesto týchto peňazí vložiť ich do R2 a R4 alebo R7 pri BA alebo D4. Takže nebolo by to dobré: roozumné je postaviť max. obchvaty miest TO, NR, NZ a KN v parametroch RC na 1/2 profil.
no hej ale ked uz ma byt pl profil tak nech je uz plny je to lacnejsie naraz urobit ako neskor o par rokov
tam je plný profil zbytočný a SR nemá dosť peňazí, radšej viac 1/2 profilov celoplošne na Slovensku ako na plné na jednom mieste.

OdoslaťOdoslané: 08. Júl 2009 02:19
od Rio13.zm
R8 by mohla este dlho zostat na papiery, urcite su dolezitejsie useky ktore treba stavat.

OdoslaťOdoslané: 07. Sep 2009 16:43
od aquila
i15 napísal:(je tam aj mapa v pdf, ale neviem ju skonvertovat do nejakeho rozumneho formatu)


stalo sa ;)

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=6490

OdoslaťOdoslané: 07. Sep 2009 17:00
od Pe3k
Myslite, ze po vybudovani R2 bude efektivne vyuzita R8?

OdoslaťOdoslané: 07. Sep 2009 21:15
od Rio13.zm
asi ano, mozno viac lokalnou dopravou, lebo od NR do TO ides v jednom kuse v obci 50km/h, cize domaci to budu vyuzivat, mozno nejaky tranzit. asi nadlho by tam stacila 1+1 ...

@

OdoslaťOdoslané: 08. Sep 2009 06:51
od Pe3k
Ved prave, poznam to trochu a kolony sa robia iba kvoli tej retazi dedin. Keby boli miestami pruhy 2+1, nebol by vacsi problem este dlho, intenzity tam nie su velke. Navyse, vela vodicov jazdi po dvojke z Bosian, kde sa ide iba par dedinami a da sa frcat... Podla mna tiez polprofil staci...

OdoslaťOdoslané: 08. Sep 2009 12:29
od mel
tretia cesta medzi dvoma paralelnymi par 100 metrov od seba je dost luxus ... I64 je jedna velka dedina, takze len prelozku tejto cesty a nech to je v polprofile RC24,5/120 kludne. Ale stvorpruh je luxus.

Takisto nechapem preco nevyuziju obchvat topolcian ale stavaju este jeden k tomu ... toto je uz na hranici zdraveho rozumu podla mna. AJ ked mi budete hovorit, ze nema parametre RC ... no a co ... tak sa spomali na 100km/h ... co sa tyka dolezitosti je tato cesta potrebna ako prelozka I64 ale ako RC len vo veelmi dalekom vyhlade, to skor treba pokracovanie smerom na juh na NZ a KO ako toto...

OdoslaťOdoslané: 08. Sep 2009 13:29
od Vlados
je to luxus. Ja si ani nemyslím, že by to mal byť 1/2 RC ale "iba" preložka cesty I. triedy s rozšírením na 2+2. Rovnako by mohla byť realizovaná R2 v úseku TN-ZH.