Už tu máme mapku variantov v zámere EIA
. Otázne je, či sa Ficov kabinet nevráti opäť k variantu C, čím by sa tento úsek vôbec nerealizoval a R7 by končila nezmyselne na I/63.
gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=11231Zámer EIA:
http://eia.enviroportal.sk/detail/rychl ... va-prievozaquila, môžeš pls. hodiť mapku2 v plnej veľkosti do galérie ?
Preferovaný je variant A2 pred variantom A1, pričom s A1 počíta UP BA aj UP BSK. Zaujímavosťou sú navrhnuté ekodukty, D4 v kategórii D33,5 či predpokladanou intenzitou cca 50-60 tis. voz. už v prvých rokoch prevádzky. Pozitívom je ináč napojenie na Prístavnú ulicu vo všektých variantoch.
Predp. náklady sa pohybujú od 261 do 321 mil. €, dĺžka variantov od 6,6 do 8,8 km.