Stránka 5 z 19

R7: predĺženie Bajkalskej

OdoslaťOdoslané: 30. Dec 2009 17:50
od ribka
ale no tak, nebuď smutný.

tondiego napísal:... Predlzenie Bajkalskej by bolo idealnym vyustenim R7. .


úplne s Tebou súhlasím!
nech ho otvoria hneď zajtra!
alebo hoci aj v deň parlamentných volieb - len nech už je!

chýba len drobnosť:
7mld Sk na 7 km predlženia :(

BA teraz "rieši" svoj nosný dopravný systém - za 1M € v r. 2010 ...
nakoniec to zvýšili tuším na 6M!!
v rozpočte BA tak nenajdeš ani cent anilen na štúdiu predĺženia Bajkalskej :(

Prečo asi? :(

Re: R7: predĺženie Bajkalskej

OdoslaťOdoslané: 30. Dec 2009 17:57
od ribka
OPRAVA!
ribka napísal:7mld Sk na 7 km predlženia :(



tých 7mld beriem späť!
to variant A mal údajne stáť 6.9 mld Sk

ospravedlňujem sa za urýchlený a nesprávny fakt.

OdoslaťOdoslané: 02. Jan 2010 00:31
od kuko6969
To akoze D4 ma byt taky vystavny prejazd okolo BA? D4 potrebuje radialne prepojenia na hlavne tepny v BA aby plnila svoju funkciu. Prepojenie Bajkalskej spod pristavneho mosta (aby ho raz mohli odstavit a urobit poriadnu GO) je jednoducho nutne. Tu len zase zvitazili emocie a strach v pripade variantu C.
Zaustenie R7 do Bajkalskej (v pripade variantu A) by bolo prilis rychle spojenie na mnohe body v BA, co mnohym nedava spavat......

OdoslaťOdoslané: 02. Jan 2010 14:49
od stanog
Inak už teraz sú na Bajkalskej a priľahlých križovatkách k úseku Rožňavská - Vajnorská permanentné zápchy.

OdoslaťOdoslané: 02. Jan 2010 19:55
od expwy
stanog napísal:Inak už teraz sú na Bajkalskej a priľahlých križovatkách k úseku Rožňavská - Vajnorská permanentné zápchy.

A preto treba Bajkalskú predĺžiť poza Slovnaft na D4, z existujúcej Bajkalskej spraviť mestskú rýchlostnú cestu s mimoúrovňovými križovaniami a napojiť ju na plánovanú Severnú tangentu, ktorá vyústi na Pražskú ulicu. Ďalej treba postaviť Račiansku radiálu taktiež ako mestskú rýchlostnú cestu s mimoúrovňovými križovaniami a pripojiť ju za zváračským ústavom na Severnú tangentu.

OdoslaťOdoslané: 02. Jan 2010 22:25
od duli
neparti to do tejto temy a mozno bude niekomu zniet hlupo co sa pytal ale mohol by mi niekto ozrejmit co je to ta severna tangenta?

OdoslaťOdoslané: 03. Jan 2010 23:29
od ELZ
Severna tangenta je prepojenie Prazskej ulice k Zvaracskemu ustavu (Racianska/Jarosova) v Bratislave.

@expwy: Pekne hovoris, ale obavam sa, ze je to z oblasti scifi :-)

OdoslaťOdoslané: 04. Jan 2010 09:24
od mel
expwy,

toto je prave cesta, ktorou by som sa vydal aj ja ... ja sa divim mestu, ze poriadne nebojovalo za variant A R7 a minimalne nerozbehlo projektovacie prace na pripojke na bajkalsku.

OdoslaťOdoslané: 04. Jan 2010 10:44
od stanog
Snívajme ďalej, kedy už malo byť dokončené predĺženie Tomášikovej a ešte sa ani nezakoplo, v dokončenie 90m cesty na Vlárskej už asi nikto ani neverí, atd...

Severná tangenta so svojimi investičnými nákladmi vyžaduje podobné peniaze ako rýchloelektrička ktorá tiež stojí. Inak veľmi by pomohla spomínaná rekonštrukcia križovatky Bajkalská - Rožňavská na MUK. To by hádam mesto mohlo utiahnuť a pomoc by to bola veľká. Pre začiatok by tu možno stačilo aj zdvojenie odbočenia vľavo z Bajkalskej na Rožňavskú od Vajnorskej ktoré má nízku kapacitu a spôsobuje zápchy obdobne v križovatke Jarošova - Vajnorská kde je tiež problém odbočenie vľavo. Miesta je na oboch dosť, a investícia by nebola veľká.

OdoslaťOdoslané: 04. Jan 2010 12:55
od kuko6969
Obrázok
amsterdam by mal byt vzorom aj pre BA v planovani dopravnej siete. Princip spociva v zokruhovani a nan napojenymi radialami z centra mesta. Co navrhovana D4 ani v najmensom nebude splnat. Co znamena pre varian C R7 znamena ako s drotom do oka pokial ma byt R7 zaustena len do D4.

OdoslaťOdoslané: 04. Jan 2010 12:58
od kuko6969
ete raz kazdy sa uci...
mapa amsterdamu zatial ako odkaz:http://maps.yahoo.com/#mvt=m&lat=52.37312&lon=4.893195&zoom=12&q1=amsterdam

OdoslaťOdoslané: 04. Jan 2010 14:27
od tondiego
Praveze variant C je vseobecne (a hlavne kratkozrako nezodpovedne) podporovany, pretoze sa nemusi cakat na dobudovanie D4 ani predlzenie Bajkalskej. Jednoducho R7 nasrobuju na ulicu Svornosti. Tato cesta to vsak kapacitne nezvlada uz teraz a ked bude na nu napojena este aj R7, nepomoze ani jej rozsirenie. Uz vidim tych chytrakov z dedin pri Bratislave, co teraz vykrikuju, ze kazde rano cestuju hodinu do prace a kedy uz konecne tu R7 postavia, ako budu vykrikovat aj potom, ze kto to takto vymyslel.

OdoslaťOdoslané: 04. Jan 2010 15:50
od Dialniciar
A Amsterdam je samozrejme mestom, kde sú pohoria, však ? kuko, naspäť do školy !

OdoslaťOdoslané: 04. Jan 2010 16:04
od kuko6969
Dialniciar napísal:A Amsterdam je samozrejme mestom, kde sú pohoria, však ? kuko, naspäť do školy !

Samotny komfortny obchvat A10 4x4 niekde 5x5 prechadza 2 krat pod zalivom IJ tunelom, ma 18 vyjazdov, su nan napojene 4 dialnice a 2 rychlostne cesty, obhospodaruje jednotlive stvrte amsterdamu a primestskych oblasti....
nieco na wikipedii:http://en.wikipedia.org/wiki/A10_motorway_%28Netherlands%29

OdoslaťOdoslané: 04. Jan 2010 16:06
od Dialniciar
Presne som vedel že toto napíšeš: tak v takom prípade odporúčam zastaviť výstavbu úplne všetkého a investovať 3 mld. € iba do dopravného systému v Bratislave, lebo asi 700 mil. € by stál iba taký diaľničný tunel. :)
Jaj, bože, mudrlant sem prišiel Tipujem ti 16 rokov. :)

OdoslaťOdoslané: 04. Jan 2010 16:08
od kuko6969
OT: btw. R7 je smerovana cez najvyssi konciar SR vsakze.....

OdoslaťOdoslané: 04. Jan 2010 16:10
od kuko6969
Dialniciar napísal:Presne som vedel že toto napíšeš: tak v takom prípade odporúčam zastaviť výstavbu úplne všetkého a investovať 3 mld. € iba do dopravného systému v Bratislave, lebo asi 700 mil. € by stál iba taký diaľničný tunel. :)
Jaj, bože, mudrlant sem prišiel Tipujem ti 16 rokov. :)

dialnicny tunel ktory je sucastou zle planovanej D4 je pre R7 nepodstatny

OdoslaťOdoslané: 04. Jan 2010 16:10
od Dialniciar
A čo má R7 s: zokruhovanie Bratislavy, ha ? Takže šup naspäť do školy.

OdoslaťOdoslané: 04. Jan 2010 16:11
od Dialniciar
kuko6969 napísal:
Dialniciar napísal:Presne som vedel že toto napíšeš: tak v takom prípade odporúčam zastaviť výstavbu úplne všetkého a investovať 3 mld. € iba do dopravného systému v Bratislave, lebo asi 700 mil. € by stál iba taký diaľničný tunel. :)
Jaj, bože, mudrlant sem prišiel Tipujem ti 16 rokov. :)

dialnicny tunel ktory je sucastou zle planovanej D4 je pre R7 nepodstatny
Nehovorím o D4, ale tvojom tuneli popod Dunaj :wink:

OdoslaťOdoslané: 04. Jan 2010 16:33
od kuko6969
Dialniciar napísal:
kuko6969 napísal:
Dialniciar napísal:Presne som vedel že toto napíšeš: tak v takom prípade odporúčam zastaviť výstavbu úplne všetkého a investovať 3 mld. € iba do dopravného systému v Bratislave, lebo asi 700 mil. € by stál iba taký diaľničný tunel. :)
Jaj, bože, mudrlant sem prišiel Tipujem ti 16 rokov. :)

dialnicny tunel ktory je sucastou zle planovanej D4 je pre R7 nepodstatny
Nehovorím o D4, ale tvojom tuneli popod Dunaj :wink:


Jeminenky kto tu spominal tunel popod Dunaj, nemusis tu podsuvat z domyslavosti.
V skutku aj keby bol vhodnejsi tunel popod Dunaj namiesto mosta, je nepotrebny kedze je financne narocnejsi a nenaslo by sa toho kto by ho postavil.

Dialniciar napísal:A čo má R7 s: zokruhovanie Bratislavy, ha ? Takže šup naspäť do školy.

R7 bude tvorit radialnu vetvu voci okruhu D4

OdoslaťOdoslané: 04. Jan 2010 16:38
od Dialniciar
No kuko, zase si vedľa. Kto to tu podsúva Amsterdam ?
Jo jo ... :)

OdoslaťOdoslané: 04. Jan 2010 17:03
od kuko6969
Dokazujem len to ze zaustenie R7 do D4 je hlupost!

OdoslaťOdoslané: 04. Jan 2010 17:08
od Dialniciar
A čo si ty vedec ? :)

OdoslaťOdoslané: 04. Jan 2010 20:34
od ELZ
stanog napísal:... v dokončenie 90m cesty na Vlárskej už asi nikto ani neverí, atd...


Prednedavnom som sa rozpraval s chlapikom, co tam byva, vraj to pred dvomi mesiacmi padlo ... zrejme nemaju peniaze na vykup pozemkov ... a tazko povedat ako je definovany verejny zaujem a kto vsetko moze v jeho mene vystupovat a vyvlastnovat ...

OdoslaťOdoslané: 05. Jan 2010 11:12
od tondiego
http://www.stavebne-forum.sk/sk/article ... e-rozmery/

Zaujimave citanie. Aj podla NDS ma R7 variant C vyriesit hlavne exhalaty v Rovinke a Dunajskej Luznej, exhalaty a dopravny bordel v Podunajskych Biskupiciach a dalej v Bratislave su zrejme OK. Inak doprava v Biskupiciach, resp. z Biskupic kamkolvek, to je kapitola sama o sebe, to uz ale nie je o NDS, ale o zupe a magistrate Bratislavy.