nikto kto bezne jazdi nemoze mat problem s 50 evrami rocne. to je smiesny poplatok. oni proste po dialniciach nejazdia, osobne takych poznam, aj takych co maju 2 auta ale len jednu znamku alebo aj 2 auta a obe bez znamky.Istá časť môže byť až 10% lokálky. Ak majú problém s 50eurami ľudia z Jaroviec, Rusoviec, Čuňova, Marianky, Stupavy, Borinky... detto z okolia Nitry, tak nie som naivný že v okolí Žiliny, Zvolena či Lučenca to bude iné. Známku si kúpia len tí čo ju použijú na dlhšie trasy.
ja chodim po juhu, strede aj zapade a vidim ze cim dalej od mesta tym menej aut. cim blizsie k mestu tym viac lokalky co dialnicu nepotrebuje.Na juhu chodím a vidím tie "vysoké" intenzity.
na R2 to tak robili tak nechapem preco je to zrazu problemOni postavili polprofil ale terénne úpravy realizovali na plný profil. Takto sme to na Slovensku nerealizovali ani na jednom úseku, ale % uvádzaš ako keby sme to tak robili.
gallery/image_page.php?album_id=141&image_id=1970
gallery/image_page.php?album_id=141&image_id=5081
v norsku urobili aj poloprofil ze dva pruhy su oddelene betonovym zvodidlom. v krajine kde je 14 ludi na km sa necudujem ale u nas by to sotva fungovalo. takze s dovolenim norsko nie je pre mna priklad.
velka vdaka. ja som ich ale davno ukazal, skoda ze si si dodnes nevsimol rozdiel medzi ukazal a napisal. myslim ze po tomto si uz na smiech nielen mne...Bol som taký láskavý, že som to hodinu pre tvojím príspevkom napísal. Som ťa viac krát požiadal než ukážeš scan intenzít z 1995 no doteraz si tak nespravil. Všetci vieme prečo...
Hodnota zákazky by mala byť vo výške 263 miliónov eur a podľa predpokladov by sa stavba mala financovať zo štátneho rozpočtu. „Predpokladaná cena bola znížená o cca 20 miliónov eur na základe priemerných cenových ukazovateľov z viacerých vysúťažených podobných stavieb v posledných rokoch,“ dodala Michalová. toto je ale lepsia sprava.