Moderátor: Moderátori
nevo83 napísal:Vlados: suhlasim, ale to je ako jednemu dietstu das vsetko a druhemu ides vysvetlovat preco ono nic nedostane, resp ma cakat kym prve uz nic nebudete potrebovat...
A je samozrejme ze to druhe to po case prestane bavit a chce vsetko a hned
pa3ck napísal:Teraz, keď ten jeden pruh slúži aj všetkú dopravu, tam kolóny bývajú?
nevo83 napísal:suhlasim, ale to je ako jednemu dietstu das vsetko a druhemu ides vysvetlovat preco ono nic nedostane, resp ma cakat kym prve uz nic nebudete potrebovat...
metelesku.blesku napísal:Tak nech si Maďari a Poliaci dohodnú schôdzku na Jasperse, aby sa v krajine medzi nimi nehľadelo na čísielká B/C a pustili žilou fondy na celý zvyšok R4.
PPP je len predražený žltý Fidic. Štát pri oboch musí zabezpečiť rovnaké množstvo povolení. Nerozumiem dôvodu, prečo by komplet R4 nemohla byť postavená práve cez Žltý Fidic. Funguje to v Poľsku úplne perfektne. Len u nás nejakým záhadným spôsobom poznáme len červený Fidic a PPP. Nič medzi tým. Fakt zázračná krajina sme...
???. visnove, hub-iva a tusim aj cast vychodnej D1, R2 kri-myt....Len u nás nejakým záhadným spôsobom poznáme len červený Fidic a PPP. Nič medzi tým. Fakt zázračná krajina sme...
Lorenc napísal:metelesku.blesku napísal:Tak nech si Maďari a Poliaci dohodnú schôdzku na Jasperse, aby sa v krajine medzi nimi nehľadelo na čísielká B/C a pustili žilou fondy na celý zvyšok R4.
PPP je len predražený žltý Fidic. Štát pri oboch musí zabezpečiť rovnaké množstvo povolení. Nerozumiem dôvodu, prečo by komplet R4 nemohla byť postavená práve cez Žltý Fidic. Funguje to v Poľsku úplne perfektne. Len u nás nejakým záhadným spôsobom poznáme len červený Fidic a PPP. Nič medzi tým. Fakt zázračná krajina sme...
Metelesku PPP je napr. rozdielne v tom ze si pocas vystavby financovanie zabezpecuje koncesionar. Pre R4 to je najlepsia varianta ak to chcu urobit cim skorej. Uz som to tu niekde rozpisoval. Ak chce tato vlada urobit nieco poriadne mali by vypisat 5 tendrov na PPP na useky dlhe 50 -100 km.
Cely proces je znacne rychlejsi ako pri klasickom obstaravani.
Višňové, je kontroverzný prípad, ponuky zohľadňujúce žltý boli vylúčené a tí čo išli podľa červeného totálne zlyhali.
aquila napísal:PPP je najhorsia varianta a ukazalo jak PR1bina, tak D4R7. je to rovnako neskoro ako keby to robil stat, je to v horsej kvalite a je to neporovnatelen drahsie.
devil napísal:akeho cerveneho. tender pokial viem nebol opakovany len sa tahal a teda kazdy isiel podla zlteho. takisto ostatne useky. mozes mat aku farbu chces narocny usek ostane narocnym.
Lorenc napísal:Metelesku PPP je napr. rozdielne v tom ze si pocas vystavby financovanie zabezpecuje koncesionar. Pre R4 to je najlepsia varianta ak to chcu urobit cim skorej. Uz som to tu niekde rozpisoval. Ak chce tato vlada urobit nieco poriadne mali by vypisat 5 tendrov na PPP na useky dlhe 50 -100 km.
Cely proces je znacne rychlejsi ako pri klasickom obstaravani.
Vlados mal na mysli to, že ponuky, ktoré si upravili projekt podľa seba (100% žlto fidicové) boli vylúčené a tá tretia projekt nijako neupravovala a nacenila to, čo nakreslila NDS (presne to, ako sa naceňujú ponuky pri červenom fidicu). Preto to označil višňové za "kontroverzný červený fidic" a má pravdu. Višňové by sme za žltý F. mohli považovať iba pri prvých dvoch najnižších ponukách.
polsko a madarsko sa s tym ako vyrovnali? k tomu zeleznice, metro a neviem co vsetko. inac naozaj aj toto forum je pekna vzorka toho aka masa ludi na v hlave zakodovane ze ako sa nic neda. potom sa necudujme lebo oni hore su tiez z ludu....A kto by na tých 5 PPP projektoch po 50-100km pracoval? Veď dnes nie je dosť ľudí. Potom by už nebolo ani strojnotechnické vybavanie? Výstavba infraštruktúry je "lacná" len ak je dlhodobo roznomerná. To čo navrhuješ by dnešné ceny ešte zvýšilo, možno až dvojnásobne.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 4 hostí.