Moderátor: Moderátori
TT ciastocne (gyor a M86) inac nie, a od NR tiez nie. do ceska je akoze D2 okolo/cez BA spolahlivejsia ?? pochybujem, vieme co sa deje na D2 teraz ale problemy su tam bezne tak ci tak.Po dostavani D4, TT-HU pojde podla mna takmer vsetko obchvatom.
nie su lebo na zapade je proste viac dopravy. do PO ide tranzit zo severu akurat od komarnika. preto ja nerozumiem tymto hlaskam lebo to je jediny prechod siroko-daleko. ked si niekto mysli ze vdaka 60 km nasej R4 sa znasobi obchod medzi tak obrovskym uzemim ako je polsko/pobaltie a madarskom ci balkanom tak sa naozaj musim zasmiat. to uzemie od presova hore na svidnik ma problem ze je velmi riedko osidlene.Devil, v principe suhlasim s tym, ze koridor na seba automaticky nestiahne vsetku prepravu len preto lebo si to tak niekto predstavuje, ale zrovna priklady ktore si uviedol nie su podla mna najidealnejsie.
mike007 napísal:páni, ja som to tu už viackrát kdesi uvádzal pri takýchto debatách typu "čo je výhodnejšia trasa" a "trasa XY tranzit nestiahne" a pod.
máme veľmi silný nástroj na reguláciu tokov nákladnej dopravy, a síce "elektronické mýto".
pri vhodnej voľbe nastavenia mýtnych poplatkov (ešte z dávnych VŠ čias si trochu spomeniem na optimalizácie a v tej súvislosti generovanie "pokutových funkcií") sa dajú zatraktívniť také trasy, ktoré by si za normálnych okolností ND ani náhodou nevybrala (ak niekde tam nemá zdroj alebo cieľ). a tak sa dá prinútiť potom využitie práve D4 na úkor I/51. to už je ale mimo témy.
je to len o legendárnej "vôle a ceste". to by sa ale museli k legislatívnemu procesu vyjadrovať (alebo ho tvoriť) nestranne a objektívne odborníci, bez vplyvu rôznych kamiónových lobby skupín, ktoré si budú chcieť presadiť výnimky a upravovať si to podľa vlastných potrieb, nie podľa potrieb štátu, životného prostredia či obyvateľstva...
aquila napísal:Otazne je, ze ci je ten privadzac ozaj tak nutny.ked uz mame dat 15 mio euro na privadzac v presovskom kraji, som viac ako presvedceny,ze dokoncenie uz osekaneho privadzaca SNV pri levoci za mensiu sumu je daleko dolezitejsir ako toto. 15 mio je tiez dost vela za taky usek, ked si zoberieme ze 15 mio stal 2+2 privadzac lietavska lucka...
Podľa aktivistov budú chodiť naďalej kamióny po Vranovskej ceste alebo po Sabinovskej a Levočkej ulici.
Privádzač Grófske by zároveň pomohol rýchlejšie sa dostať na obchvat Prešovčanom zo sídliska Sekčov a z Nižnej Šebastovej.
Vlados napísal:čerešničkou bolo, že 15 mil. € pre mindop nie je problém. ak to je prvda, tak prečo plakal minister že má malý rozpočet, a napr. na prevádzku vlakov má len do leta?
Doteraz nemá peniaze na SO PO II. etapa a ďalšia aktualizácia CBA snáď vyšla ešte viac v prospech juhovýchodného obchvatu ako tie predtým.
jarino napísal:S tým privádzačom vychádza vyššie B/C.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 6 hostí.