Re: R4 Všeobecne
Odoslané: 12. Dec 2018 13:16
Zrejme mas nizku uroven chapania, pouzivanie "wtf" tuto hypotezu len podporuje. S1 je priklad ako sa Poliaci stavaju k usekom, kde je nizka intenzita a da sa predpokladat, ze rovnako sa budu stavat aj k S19. Teda ak budu skoro stavat, bude polprofil, ak pockaju az narastu intenzity, moze byt plny profil. Polska I/1 je priklad aka je intenzita 60 km od hranice v porovnani s intenzitou 60 km od hranice na polskej I/19.
Vo svojom predchadzajucom prispevku v tomto vlakne, som dal usek z Polska z I/19, zo Slovenska z I/21 kde je slusna cesta, ale nizke intenzity. A naproti tomu som dal link na cestu I/11, ktora ma miestami podstatne horsie parametre, ale v tom mieste zaroven podstatne vyssiu intenzitu, nez dva vyssie uvedene priklady.
DrX by Ti rychlo vysvetlil, ze nikto nebude jazdit o 51 km navyse napr. do Pilzna, Tarnowa, ci Krakowa, ak je ta kratsia cesta slusna.
https://www.google.com/maps/dir/49.6283104,21.7767632/50.0568211,20.9995092/@49.8570893,21.2260717,9z/data=!4m9!4m8!1m5!3m4!1m2!1d21.9149769!2d49.954155!3s0x473cf8e5bfea4df9:0xf6d1b5f437c07998!1m0!3e0
https://www.google.com/maps/dir/49.6283104,21.7767632/50.0568211,20.9995092/@49.8570893,21.2260717,9.21z/data=!4m9!4m8!1m5!3m4!1m2!1d21.4475278!2d49.7748997!3s0x473db15d8ff58031:0x537707965f843b03!1m0!3e0
Kamiony maju susedny hranicny priechod az Trstenu, teda idu cez Barwinek a potom na Pilzno. A aj keby doslo k ciastocnemu presmerovaniu na S19, stale na 30 km od hranice su slabe intenzity na plny profil 3-9 tisic v./24h. A dalej na useku na I/19 kde su intenzity 5 tisic, aj pri ciastocnom presmerovani to nebude na plny profil. To, ze to projektuju na plny profil je bezne, ale ak to pojde do vystavby v najblizsich rokoch tam tam budu aj polprofily.
Vo svojom predchadzajucom prispevku v tomto vlakne, som dal usek z Polska z I/19, zo Slovenska z I/21 kde je slusna cesta, ale nizke intenzity. A naproti tomu som dal link na cestu I/11, ktora ma miestami podstatne horsie parametre, ale v tom mieste zaroven podstatne vyssiu intenzitu, nez dva vyssie uvedene priklady.
DrX by Ti rychlo vysvetlil, ze nikto nebude jazdit o 51 km navyse napr. do Pilzna, Tarnowa, ci Krakowa, ak je ta kratsia cesta slusna.
https://www.google.com/maps/dir/49.6283104,21.7767632/50.0568211,20.9995092/@49.8570893,21.2260717,9z/data=!4m9!4m8!1m5!3m4!1m2!1d21.9149769!2d49.954155!3s0x473cf8e5bfea4df9:0xf6d1b5f437c07998!1m0!3e0
https://www.google.com/maps/dir/49.6283104,21.7767632/50.0568211,20.9995092/@49.8570893,21.2260717,9.21z/data=!4m9!4m8!1m5!3m4!1m2!1d21.4475278!2d49.7748997!3s0x473db15d8ff58031:0x537707965f843b03!1m0!3e0
Kamiony maju susedny hranicny priechod az Trstenu, teda idu cez Barwinek a potom na Pilzno. A aj keby doslo k ciastocnemu presmerovaniu na S19, stale na 30 km od hranice su slabe intenzity na plny profil 3-9 tisic v./24h. A dalej na useku na I/19 kde su intenzity 5 tisic, aj pri ciastocnom presmerovani to nebude na plny profil. To, ze to projektuju na plny profil je bezne, ale ak to pojde do vystavby v najblizsich rokoch tam tam budu aj polprofily.