Vlados napísal:V priestore MÚK Svidník mal byť plný profil, hlavne ak je R4 napojená na cestu 2+2.
V priestore MUK SK je plny profil, dlhy cca 200-300 m; prechod z 2+2 na 1+1 je vyrieseny tak, ze pomale pruhy zo stvorprudovky pokracuju do SK, rychle na obchvat, cize v celku elegantne.
Yoggy52 napísal:Ja neplánujem ísť tadiaľ 180km/h, ale keď idem smerom od PL na Prešov, tak sa ide dole kopcom a vôbec nie je problém ísť aj 130km/h, za predpokladu, že nikto nikde(nie, že teraz budem bezhlavo predbiehať kamióny), dokonca sa mi niekedy stane, že ma ešte aj predbiehajú... Ale v smere na PL, mám problém dosiahnuť aj 100-ku, nedokážem pochopiť, prečo tam spravili taký kopec, veď to je snáď horšie ako na Chmeľove... a to je RC!
Nwm kde tam mas taky kopec ako ten co tocis. Sledujuc spravanie motora (a aj spotrebu palubaku) na svojom 1,5t vaziacom atmosfericom benzinaku s priemernym vykonom aj ten stupak za MUK SK v smere na PL moze mat nanajvys tak 4%, viac ani nahodou. Chmelov sa na to nechyta, tam mam od SK osobne problem dat tych 90.
Yoggy52 napísal:A ešte otázka: v prípade, že v budúcnosti sa bude rozšírovať na plný profil, bude to so stredovým deliacim pásom alebo bez? Pokiaľ bude bez, tak RC sa stane teraz využívaná štvorprúdovka(I/21) v smere od križovatky JUH na PO? A vybuduje sa paralelná preložka I/21? Na ktorú sa bude dať odbočit na kruháči na Križovatke JUH na Výjazde "Priemyselná zóna"?(momentálne cesta končí pri píle, ale bude pokračovať až do Štročína?)
Ak sa jedneho pekneho dna vybuduje plny profil (coho sa mozno nedozijem hoci tu patrim medzi tych mladsich), tak by to malo byt v kat. R24,5/100. R4 pojde v trase I/21, terajsia I/21 sa vybuduje v kat. C9,5/80 medzi terajsou cestou a Ondavou a ak sa nemylim tak sa ma napojit do terajsieho KO.
medima napísal:Bo im trebalo polprofil. Nemali šetriť a pozerať len na peniaze, bolo treba priplatiť a dostavať na 4 pruhy. Určite by ušetrili 6 životov. Ak už nie kvôli intenzitám, tak určite kvôli ochrane života, zdravia a majetku by aj nízko vyťažené úseky mali stavať na plný profil. Ja neviem, ale osobne by som zrušil také niečo ako výstavba polprofilovej diaľnice alebo RC. To je smiešne. Obyčajná smradľavá dvojpruhová cesta, preložka cesty 1. triedy maximálne, ale RC alebo D nazvať taký úzky kúsok asfaltu je trapas. Celé zle.
Suhlasim, ze niekedy netreba pozerat na intenzity. No nesuhlasim, ze by to malo byt v tomto pripade. Plny profil sa bezpochyby oplati najma tam, kde je nutna vyrazna technicka zmena objektov. Vo vseobecnosti plati, ze na polprofil sa velmi neoplati stavat useky s dlhsimi tunelmi, kde kvoli 1 rure pre oba smery treba pouzit priecne vetranie a vysokymi mostami, ktore je inak pri plnom efektivnejsie stavat ako 1 most spolocny pre oba smery.