Moderátor: Moderátori
Projekt budowlany
Dokumentacja geodezyjno-kartograficzna
Dokumentacja geologiczno-inżynierska dla obszaru tunelowego
Dodatek do dokumentacji geologiczno-inżynierskiej poza obszarem tunelowym
Dokumentacja Bezpieczeństwa Tunelu
Plan Działań Ratowniczych
Projekt Systemu Zarządzania Ruchem
Materiały do audytu Bepieczeństwa Ruchu Drogowego
Udział w procedurze w sprawie wydania pozwolenia wodno-prawnego
Raport Ponownej Oceny Oddziaływania przedsięwzięcia na Środowisko
Inwentaryzacja przyrodnicza na potrzeby opracowania ROOŚ
Dokumentacja Badań Podłoża Gruntowego
Opinia Geotechniczna
Uzgadnianie Warunków Technicznych
Cykliczny monitoring powierzchniowy aktywności obszarów osuwiskowych oraz monitoring położenia zwierciadła wód gruntowych w strefach tunelowych
Projekt Robót Geologicznych dla potrzeb określenia warunków hydrogeologicznych dla odcinka tunelowego
Dokumentacja podziałów nieruchomości
cPalo napísal:To že na prvú etapu sa minulo/minie X € a tie "musíš" prirátať k VO a až potom môžeš rátať pomer náklady/úžitok. A to nebude až také výhodné. Lebo to sa už reálne minie.
cPalo napísal:Myslím, že Dendik písal o tom, že po "dostavaní" celého SZO (vrátane 2.etapy) bude požadovať ešte k tomu aj VO
Dendik napísal:Koľko "dobrosrdečnosti"... ale zavidieť je taka typicka slovenska vlastnosť, takže sa ani nečudujem
Dendik napísal:A to je ako možné? Asi klesla intenzita dopravy počas korony
Jasne že ta nikto nepresvedčí ked si už rozhodnutý...
Driver napísal:Proces pripravy stavieb na Slovensku:
1. technicka studia
2. EIA
3. DUR
4. UR
5. DSP
6. MPV
7. akt.EIA
8. studia realizovatelnosti
9. UHP
10. uprava cisel ak nevyjde UHP
11. SP
12. vystavba , ak nie su zdroje hodime na 3krat drahsie PPP
je idealne ak sa stavba pripravuje min. 10 rokov, aby sme po strnastich rokoch pripravy skumali ci sa vobec este oplati stavat
jarino napísal:cPalo napísal:To že na prvú etapu sa minulo/minie X € a tie "musíš" prirátať k VO a až potom môžeš rátať pomer náklady/úžitok. A to nebude až také výhodné. Lebo to sa už reálne minie.
Neviem prečo by som musel.
jarino napísal:cPalo napísal:To že na prvú etapu sa minulo/minie X € a tie "musíš" prirátať k VO a až potom môžeš rátať pomer náklady/úžitok. A to nebude až také výhodné. Lebo to sa už reálne minie.
Neviem prečo by som musel.
Sú to samostatné projekty.
Noris napísal:jarino napísal:cPalo napísal:To že na prvú etapu sa minulo/minie X € a tie "musíš" prirátať k VO a až potom môžeš rátať pomer náklady/úžitok. A to nebude až také výhodné. Lebo to sa už reálne minie.
Neviem prečo by som musel.
Priznam sa, ze detailne ... stadiu priprav ostatnych usekov navzdy pochovat.
jarino napísal:Podľa mňa, bola CBA robená na SZO a následne sa projekt rozdelil a už sa len prepočítavali úseky, ale vrámci celku. Ak nie tak ma opravte, ale určite by prvá etapa nevyšla ani náhodou, bez pokračovania.
cPalo napísal:Predpokladám ale, že ak vyšla CBA dobre na ten mix SO PO I. + VO, tak to bolo na polprofil(SO).
cPalo napísal:Len by sme mali dve väčšie križovatky pri PO (južná by bola tiež zložitá).
cPalo napísal: Ale ten vlak už ušiel
jarino napísal:cPalo napísal:Predpokladám ale, že ak vyšla CBA dobre na ten mix SO PO I. + VO, tak to bolo na polprofil(SO).
Nie, plný profil.
jarino napísal:cPalo napísal:Len by sme mali dve väčšie križovatky pri PO (južná by bola tiež zložitá).
Ani nie...
Križovatka D1xR4 východný obchvat by nebola súčasťou križovatky D1 x komunikácia do mesta...
Teda pokým by sa nestretol šialenec v NDS so šialencom projektantom a nevzišla by z toho požiadavka na zbytočne megaveľkú a komplikovanú križovatku...
jarino napísal:cPalo napísal: Ale ten vlak už ušiel
Keď ja už o ujdenom vlaku čítam najmenej 4 roky...
Za ten čas by už mal východný obchvat za sebou aj posudzovanie vplyvov na životné prostredie.
jarino napísal:Ba práve naopak, kombinácia juhozápadný obchvat + SO PO z dlhodobého hľadiska podľa modelov nepomôže križovatkám na Sekčove...
Kdežto akákoľvek alternatíva s východným obchvatom pomôže výrazne...
nevo83 napísal:Jarino: Keď ja už o ujdenom vlaku čítam najmenej 4 roky...
Za ten čas by už mal východný obchvat za sebou aj posudzovanie vplyvov na životné prostredie
Myslis nieco take ako 3x robena EIA na D1 vychod ?? a nic sa tam nepohlo ??
nevo83 napísal:Myslis nieco take ako 3x robena EIA na D1 vychod ?? a nic sa tam nepohlo ??
cPalo napísal:Môžem sa opýtať? Kde asi by sa mal VO napájať na D1?
jarino napísal:cPalo napísal:Môžem sa opýtať? Kde asi by sa mal VO napájať na D1?
V blízkej dobe tu hodím výkres.
nevo83 napísal:jarino:
1)Dlhší 14-kilometrový úsek priamo nadväzuje na stavbu D1 Budimír – Bidovce, druhý je sedemkilometrový úsek zahŕňajúci križovatku pri oceliarňach U. S. Steel Košice.
V budúcnosti je plánované aj pokračovanie diaľnice v smere na východ. „Celý úsek od Bidoviec až po štátnu hranicu s Ukrajinou závisí od nového posudzovania vplyvov na životné prostredie, keďže budúci úsek diaľnice D1 prechádza takzvaným územím Natura 2000,“ informoval podpredseda predstavenstva Národnej diaľničnej spoločnosti (NDS) Ladislav Dudáš
Pravda 22.12.2019 08:30
takze ktory krat sa robi EIA ??
2) Na poslednom zasadnutí Zastupiteľstva KSK poslanci poverili župana rokovať s Ministerstvom dopravy a výstavby SR s cieľom rozhýbať prípravu diaľničného úseku a vypracovať štúdiu realizovateľnosti, ktorá bude použitá pri výstavbe. Informovala o tom hovorkyňa predsedu KSK Anna Terezková.
24. 02. 2021
tu si dame 2x pre istotu predsa len 6r je 6r vela sa toho zmenilo
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 5 hostí.