Ach, tu nejde o to, ze by sa to nemalo stavat, ale aby sa urcili jasne priority a urcita postupnost. (prelozka - rozsirenie prelozky - prebudovanie krizovatiek na MUK)
BINGO: Co su momentalne problemy?
1. Dlhe prietahy intrativilianom
- je tam vysoka intenzita? nie
- da sa riesit jednoducha prelozka? ano
Riesenie: lacna prelozka cesty prvej triedy.
2. Dlhe klukate useky bez moznosti prehladneho predbiehania
- je tam vysoka intenzita? nie
- je tam nizka priemerna rychlost? ano
- da sa risit jednoducha prelozka? ano
Riesenie: lacna prelozka cesty prvej triedy
atd.
Realne nam podla toho vzorca vyjde, ze najskor by sa malo zacat stavat obchvat Giraltoviec a Stiavnika. Ostatne useky su velmi drahe... (na to co riesia...) Vlastne ked pozeram na cesty.ineko.sk tak je to tam tak presne, naliehavost 2 maju Giraltovce a Stiavnik...
Takze podme pekne po poradi:
Kapusany - stavba R4 plny profil
Lada - stavba R4 plny profil
Lipniky - stavba R4 plny profil
Podhrabina - Prelozka cesty viac vychodne od obce, "pod horu"
Chmelov - momentalne ako tak v pohode usek, realny problem tam nie je ziadny... akurat na ludi co tma nedodrziavaju 70-ku, treba tam dat fixny radar.
Lucka - stavba R4 polovicny profil (sucast obchvatu giraltoviec)
Kracunovce - stavba R4 polovicny profil (sucast obchvatu giraltoviec)
Giraltovce - stavba R4 polovicny profil
Francovce - stavba mojej navrhovanej prelozky je takmer totozna ako s R4, cize...
Matovce - prelozka posunutim cesty do srdca obce
Sobos - prelozka posunutim cesty zapadne od obce
atd.
Ale ako tak pocitam, tak prelozky sa neoplatia, kedze nie je potreba riesit len par kratkych usekov, ale doslova celu I/21
You won guis Cize riesenie je setrenie. A to zuzenim cesty, optimalizacia MUK.
1. stavat to na C9.5
2. uvazujem nad tym, ci je vobec MUK strocin potrebna... kedze je to len 7 km od Svidnik juh a realne si nikto kvoli tomu, nebude kupovat dialnicnu znamku...
3. uvazujem nad tym, ci je vobec MUK hunkovce potrebna... MUK ma vacsi vyznam ako Strocin, ale stale bude malo vyuzivana..
4. potrebujeme vlastne mat plny profil na useku Svidnik Juh - Strocin ?
Riesenie no2.
1. stavat to na "R17" (1m, 2x3.5, 1m, 2x3.5, 1m), realne by sa poriesili vsetky neduhy co maju polprofily a nemuseli by sme do cesty investovat minimalne 40rokov.. a naklady podla mojej bulharskej konstanty by mali byt vyssie len o 20% v porovnani s R11.5
Ohanat sa nejakym Ersekom je maximalne trapne, realne nic pre R4 nespravil.
Stavalo by sa tak aj tak, nezalezi kto sedi za stolom... Uz len jeho ucast na proteste za sorosku, ukazuje aky je to vlastne maly panacik, vlastne ani ten maly panacik