R3 Južná časť (Levice vs. Krupina / Štúrovo vs. Šahy)

Štátna hranica MR/SR – Šahy – Krupina – Zvolen – v peáži s R1 – Žiar nad Hronom – Turčianske Teplice – Martin – v peáži s D1 – Švošov – Dolný Kubín – Trstená – štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Ktorým koridorom by ste trasovali južnú časť R3 ?

Šahy - Krupina - Zvolen - Žiar n.Hronom (peáž s R1 a R2 v úseku ZV-ZH)
36
41%
Šahy - Levice - Žarnovica - Žiar n.Hronom (peáž s R1 v úseku Hronský Beňadik - ZH)
52
59%
 
Celkový počet hlasov : 88

Re: R3 Južná časť (Levice vs. Krupina / Štúrovo vs. Šahy)

Odoslaťod lostrail » 13. Feb 2020 22:39

Taka naozaj laicka otazka - Medzi Benadikom a Sarovcami nie je mozne viest dialnicu mimo horskeho masivu pri Hronskom Benadiku, t.j. za Starym Tekovom nechat dialnicu prejst ponad Hron, obist Male Kozmalovce z vychodu (medzi riekou a dedinou, ale kludne aj zo zapadu), dalej zo zapadnej strany obist Lipnik a Kozarovce a niekde tam napojit R3 na R1 (napr. cez krizovatku Caradice)? Naco razit tunely na vychodnej strane Benadiku, ked sa to cele da krasne obist zo zapadu?
lostrail
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 432
Založený: 19. Aug 2018 14:42

Re: R3 Južná časť (Levice vs. Krupina / Štúrovo vs. Šahy)

Odoslaťod devil » 14. Feb 2020 08:23

vedenie dialnice cez horske masivy je narodny sport.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R3 Južná časť (Levice vs. Krupina / Štúrovo vs. Šahy)

Odoslaťod lostrail » 14. Feb 2020 12:29

Chapem to pri niektorych tuneloch na D1, lebo tam vela inych alternativ nie je, ale konkretne na tomto mieste je to uplne zbytocne.
lostrail
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 432
Založený: 19. Aug 2018 14:42

Re: R3 Južná časť (Levice vs. Krupina / Štúrovo vs. Šahy)

Odoslaťod Vlados » 20. Feb 2020 18:16

Aj keď trasa Zvolen - Šahy najhoršie, tak starostovia idú prudiť viewtopic.php?f=35&t=24756
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: R3 Všeobecne

Odoslaťod rastislav5 » 08. Mar 2020 16:10

jarino napísal:Na základe jednotlivých hodnotení popísaných v štúdií realizovateľnosti sa preukázalo, že v blízkej budúcnosti nie je opodstatnená výstavba rýchlostného ťahu R3 v úseku R1 – hranica SR/Maďarsko.
Preto neodporúčame v plánovacom období (t.j. v horizonte zhruba 20 rokov) na realizáciu “Rýchlostnej cesty R3 Zvolen – Šahy“ žiaden z navrhovaných koridorov, vzhľadom na to, že ani jeden zo skúmaných koridorov nedosahuje podmienky ekonomickej efektívnosti.
Na základe vyššie uvedeného v záveroch tejto správy odporúčame realizovať v najbližšej dobe len nevyhnutné investície na cestách I/76 a I/66 ako aj úpravu bodových závad v mestách Krupina, Šahy, Levice.
Úseky ovplyvnenej siete budú kapacitne vyhovovať aj po roku 2040.

Odporúčané investície:
obchvat Krupiny - rok 2020; 79,8 mil. eur
obchvat Dobrej Nivy - rok 2030; 52,2 mil. eur
Šahy - rok 2020; 74 tisíc eur (odstránenie bodových závad)
III/6613 - ZO Zvolen - 2030; 3,2 mil. eur
Kalná nad Hronom - 2040; 870 tisíc eur

Na základe Multikriteriálnej analýzy (príloha C.6) bolo stanovené výsledné poradie preferencií posudzovaných variantov následovné:
1. Koridor 1: Hr. Beňadik – Šarovce – Štúrovo; investičné náklady: 1,18 mld. eur (plný), 821 mil. eur (polprofil)
2. Koridor 3: Čaradice– Levice – Šahy; investičné náklady: 919 mil. eur (plný), 597 mil. eur (polprofil)
3. Koridor 4: Hr. Beňadik– Šarovce – Šahy; investičné náklady: 1,25 mld. eur (plný), 830 mil. eur (polprofil)
4. Koridor 2: Zvolen – Šahy; investičné náklady: 2,27 mld. eur (plný), 1,5 mld. eur (polprofil)

Koridor 1 vykazuje najlepšie (avšak stále nedostatočné!) hodnotenie v rámci technicko-ekonomických kritérií a dopravných efektov. V ostatných kritériách je porovnateľný s ostatnými koridormi.
Koridor 2 je možno považovať za alternatívu s namenšími implementačnými rizikami (najmä vďaka súladu s ÚPN), z ostatných hľadísk je však najhoršou voľbou.
Koridor 3 má najväčšie výhody z hľadiska komplexnosti výstavby a environmentálnych vplyvov, avšak z hľadiska dopravných efektov je výrazne najslabšou alternatívou.
Koridor 4 možno považovať za „priemerný“ vo všetkých kritériách hodnotenia.

V prípade realizácie Koridoru 1 odporúčame:
Začiatok úseku situovať do križovatky Čaradice (bez narušenie integrity ÚEV Hodrušská hornatina (SKUEV0263) a zníženia investičných nákladov koridoru o 31,2 mil. €)
Lokálne pretrasovanie (vedenie mimo ÚEV Kamenínske slaniská, vrátane cesty I/76).
Výstavbu v kategórií komunikácie R 11,5/100

Potom sa aktualizoval dopravný model a najlepšie vyšiel variant Čaradice - Levice - Šahy, avšak štúdia neodporúča v súčasnosti realizáciu ani jedného z variantov.


Dakujem, jarino, za Tvoj prispevok. Potvrdil moje odhady viewtopic.php?p=225999#p225999 .
Mozes uviest adresu, kde sa da Tebou citovany material stiahnut? Dakujem.
rastislav5
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 14
Založený: 25. Nov 2006 18:58

Re: R3 Južná časť (Levice vs. Krupina / Štúrovo vs. Šahy)

Odoslaťod rastislav5 » 23. Apr 2020 20:35

Odpoviem si sam, vdaka informacii od Okiho sa cely dokument da stiahnut tu: https://www.ndsas.sk:8443/%C5%A0tRe%20R ... %A0ahy.zip

Doplnim z materialu:
Z komplexného porovnania variantov vyšiel najvýhodnejšie Koridor 1 to znamená trasa so začiatkom na
rýchlostnej ceste R1 križovatka Hronský Beňadik. Koridor pozostáva z úsekov 1B a 2B a je vedený od R1
na juh cez MUK Tlmače, Levice, Šárovce, Želiezovce, Kamenín a Štúrovo novým mostom cez Dunaj na
štátnu hranicu s Maďarskom.

Z testov citlivosti vyplýva odporučenie, aby sa realizácia posunula na neskoršie obdobie so
sprevádzkovaním približne po roku 2028, keď doprava pomaly, ale predsa narastá. V tom prípade je už
hodnota IRR pozitívna vo výške nad 5,5 % a čistá súčasná hodnota NPV je v plusových hodnotách.

Rozhodujúcim kritériom pri výbere koridoru bude tiež možnosť pokračovania rýchlostného
ťahu na maďarskej strane.
rastislav5
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 14
Založený: 25. Nov 2006 18:58

Re: R3 Južná časť (Levice vs. Krupina / Štúrovo vs. Šahy)

Odoslaťod EmBe » 23. Jan 2021 00:02

Obrázok používateľa
EmBe
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 2257
Založený: 24. Jan 2010 20:33
Bydlisko: ZA/ZV/ZM

Re: R3 Južná časť (Levice vs. Krupina / Štúrovo vs. Šahy)

Odoslaťod Pacho » 23. Jan 2021 12:10

pán doležel veľmi rád používa "fejbuk" a podobne somariny, ono by ho trebalo zasypať s takými viodeami z celého slovenska, hádam by ho tie srandičky prešli a začal aj pracovať.
Pacho
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 119
Založený: 09. Máj 2006 07:19
Bydlisko: Lipt. Mikulas

Re: R3 Južná časť (Levice vs. Krupina / Štúrovo vs. Šahy)

Odoslaťod devil » 24. Jan 2021 12:33

https://finweb.hnonline.sk/ekonomika/22 ... edem-rokov

kto ma pristup k celemu clanku moze ho postnut do monitoringu.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

R1 Banská Bystrica - Slovenská Ľupča

Odoslaťod Rotavator » 29. Jan 2021 16:53

Co si myslite o moznosti s-j prepojenia r2-r1? Ked sa postavi r2 krivan-lovinobana, zostane 27 km ku salgotarjanu. Tam je uz stvorpruh do budapesti. Neni to rozumnejsie ako investovat 1,5 mld. do juznej r3? Kde treba rozmyslat podla udajov ineko s 15 km mostov a tunelom. A tu 27 km nie je vobec v tazkom terene, takze mozno 12 ml./km. Podla mna sa odlahci doprava aj v sali aj krupine...
Rotavator
návštevník
 
Príspevky: 23
Založený: 23. Nov 2017 22:30

Re: R1 Banská Bystrica - Slovenská Ľupča

Odoslaťod Yoggy52 » 29. Jan 2021 17:06

Hmm, no neviem ci trasa s 50km navyse, je priechodna na tomto fore.
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

Re: R1 Banská Bystrica - Slovenská Ľupča

Odoslaťod MuelMI » 29. Jan 2021 17:43

Perets:
mam znamych na vychode, Snina, Michalovce, bol som tam na vojne v Humennom. Evidentne nemas potuchy o velkosti uzemia vychodne od PO, KE a pocte ludi. Ten kraj v pohode potrebuje dve paralelne dialnice ako som napisal. Vzdialenost tychto dialnic by bola niekde okolo 30km. Co by bolo takmer idealne pokrytie, plus po 20km na sever a na juh.
Ludia odtial potrebuju dochadzat za pracou do Presova, alebo Kosic, co sa momentalne neda, lebo je to pridlho. Aby tam prestalo vyludnovanie dedin.
Ten kraj potrebuje dialnicu pre rozvoj priemyslu aj turistiky extremne. Preco by som mohol ist z BA na vylet dialnicou do Tatier a nie do Tokaja, na Siravu, Domasu, alebo Poloniny?
Peniaze na tie cesty by boli vsetko len nie vyhodene.
To by bol nepredstaviteľný luxus pre východ, skoro ako R1 Most-Vlckovce :mrgreen: . Ako devil píše, stačí postaviť 2+2 Dargov-MI, urobiť preložky na I/79 a I/18 Petrovce-N.Hrabovec a I/74 Strazske-Ubla. Okresy VT,SK a SP budu mať napojenie na R4.
Co si myslite o moznosti s-j prepojenia r2-r1? Ked sa postavi r2 krivan-lovinobana, zostane 27 km ku salgotarjanu. Tam je uz stvorpruh do budapesti. Neni to rozumnejsie ako investovat 1,5 mld. do juznej r3? Kde treba rozmyslat podla udajov ineko s 15 km mostov a tunelom. A tu 27 km nie je vobec v tazkom terene, takze mozno 12 ml./km. Podla mna sa odlahci doprava aj v sali aj krupine...

Bolo by to trocha naokolo ku priamke BP-BB-KW. Navyše pri hranici sú tuším nejaké NATURA 2000. CBA neodporučila realizovať južnú R3 v žiadnom variante, treba max. obchvaty Siah,Krupiny, D.Nivy...
MuelMI
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 262
Obrázky: 6
Založený: 17. Dec 2019 19:21

Re: R1 Banská Bystrica - Slovenská Ľupča

Odoslaťod Rotavator » 29. Jan 2021 19:35

Suhlasim s obchvatmi. NPR Somoska ma len 36 ha, ide to obist s prehladom. BA - KE je rovnaka vzdialenost ako BP - KW a rozdiel medzi severnou a juznou trasou je 50 km. Tam to islo aj drahsim variantom! Len aby nakoniec obchvaty (Siah, Krupiny a D. Nivy) neboli drahsie ako tu chybajuci usek po Salgotarjan. Nestalo by za myslienku zmenit TEN-T z juznej r3 na tento koridor?
Rotavator
návštevník
 
Príspevky: 23
Založený: 23. Nov 2017 22:30

Re: R1 Banská Bystrica - Slovenská Ľupča

Odoslaťod pa3ck » 29. Jan 2021 19:52

TEN-T Core je v súčasnosti koridor z Budapešti na Katovice, nie na Krakov
pa3ck
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 947
Obrázky: 18
Založený: 30. Máj 2018 09:34
Bydlisko: VT/BA

Re: R1 Banská Bystrica - Slovenská Ľupča

Odoslaťod MuelMI » 29. Jan 2021 19:53

Robila sa k tomu pomerne nedávno (tuším 2019) CBA, ktorá pochovala tieto debaty, Sturovo x Sahy x Bukovinka.
MuelMI
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 262
Obrázky: 6
Založený: 17. Dec 2019 19:21

Re: R1 Banská Bystrica - Slovenská Ľupča

Odoslaťod rastislav5 » 29. Jan 2021 19:53

Rotavator napísal:Suhlasim s obchvatmi. NPR Somoska ma len 36 ha, ide to obist s prehladom. BA - KE je rovnaka vzdialenost ako BP - KW a rozdiel medzi severnou a juznou trasou je 50 km. Tam to islo aj drahsim variantom! Len aby nakoniec obchvaty (Siah, Krupiny a D. Nivy) neboli drahsie ako tu chybajuci usek po Salgotarjan. Nestalo by za myslienku zmenit TEN-T z juznej r3 na tento koridor?

Ak menit, tak to uz skor zmenit na koridor Hronsky Benadik-Sturovo rovinkou popri Hrone k planovanej madarskej M100, resp. Hronsky Benadik - Sahy (co je najlacnejsi variant), ak Madari dokoncia M2
rastislav5
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 14
Založený: 25. Nov 2006 18:58

Re: R3 Južná časť (Levice vs. Krupina / Štúrovo vs. Šahy)

Odoslaťod devil » 30. Jan 2021 09:29

Len aby nakoniec obchvaty (Siah, Krupiny a D. Nivy) neboli drahsie ako tu chybajuci usek po Salgotarjan.
to urcite nie uz len kvoli suhrnnej dlzke tych obchvatov 10-15 km.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R3 Južná časť (Levice vs. Krupina / Štúrovo vs. Šahy)

Odoslaťod Lorenc » 30. Jan 2021 10:29

Maďari riešia obchvat Šalgotariánu po hranicu so SK. Keby sme my potiahli 20km po hranicu od Lučenca nieje problém.
Rozostavané úseky R2 a keby sa postaví obcvhat ZV tak časovo by to mohli byť porovnateľné obe cesty.
Ak by dokázali maďari zrýchliť výstavbu okolo ŠT, čo problém nieje tak by šli ďalšie minúty dole.
Ovšem konkurenčný koridor z Vácu na Šahy je tak isto v pláne.

Keď si však nalejeme čistého vína tak z týchto troch variantov sme najbližšie 4 pruhmi pri hranici s maďarmi v Lučenci.

Tak tu vidieť vzdialenosti.
https://www.google.com/maps/dir/Krakov/Budapešť/@48.723655,17.1013165,6.96z/data=!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x471644c0354e18d1:0xb46bb6b576478abf!2m2!1d19.9449799!2d50.0646501!1m5!1m1!1s0x4741c334d1d4cfc9:0x400c4290c1e1160!2m2!1d19.040235!2d47.497912!3e0
Lorenc
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 06. Máj 2005 09:43

Re: R3 Južná časť (Levice vs. Krupina / Štúrovo vs. Šahy)

Odoslaťod Rotavator » 30. Jan 2021 10:40

Krakow som bral ako druhe najvacsie mesto v Polsku, ako dolezitejsie oproti Katoviciam.
50 km Sahy - Hronsky Benadik je skoro 2 x tolko co LC - Siatorska Bukovinka.
Podla ineko je obchvat Siah 5 km - 66 mil., Krupina 6,5 km - 92 mil., Dobra Niva neviem. Pre porovnanie Mytna - Lovinobana sa stavia za 10 mil./km. Cize vzdialenost upravuje narocnost vystavby. A co bude s obcami Hrkovce, Hokovce, Terany, Hontianske Nemce atd.? A nehovorim o probleme vo Zvolene. Ak by sa islo r2, tak kym sa urobia studie a uzemne povolenia LC - Siatorska Bukovinka, tak bude hotovi aj obchvat Zvolena.
Rotavator
návštevník
 
Príspevky: 23
Založený: 23. Nov 2017 22:30

Re: R3 Južná časť (Levice vs. Krupina / Štúrovo vs. Šahy)

Odoslaťod devil » 30. Jan 2021 10:57

eee...to co uvadzas pre krupinu a sahy su investicne naklady a to co uvadzas pre R2 su stavebne naklady po korekcii uhp a po tendri. R2 pri mytnej mala povodne stat vyse 200 mil teda asi 15 mil/km. stavebne naklady podla ineko pre krupinu aj sahy su 12 mil/km cize 138 mil. okrem toho ze je prinajmensom zvlastne ze 2 pruhy maju stat viac ako plny profil R2 je jasne ze za tuto sumu nepostavis cely usek od LC po hranicu.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R3 Južná časť (Levice vs. Krupina / Štúrovo vs. Šahy)

Odoslaťod MuelMI » 30. Jan 2021 11:21

Lorenc napísal:Maďari riešia obchvat Šalgotariánu po hranicu so SK. Keby sme my potiahli 20km po hranicu od Lučenca nieje problém.
Rozostavané úseky R2 a keby sa postaví obcvhat ZV tak časovo by to mohli byť porovnateľné obe cesty.
Ak by dokázali maďari zrýchliť výstavbu okolo ŠT, čo problém nieje tak by šli ďalšie minúty dole.
Ovšem konkurenčný koridor z Vácu na Šahy je tak isto v pláne.

Keď si však nalejeme čistého vína tak z týchto troch variantov sme najbližšie 4 pruhmi pri hranici s maďarmi v Lučenci.

Tak tu vidieť vzdialenosti.
https://www.google.com/maps/dir/Krakov/Budapešť/@48.723655,17.1013165,6.96z/data=!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x471644c0354e18d1:0xb46bb6b576478abf!2m2!1d19.9449799!2d50.0646501!1m5!1m1!1s0x4741c334d1d4cfc9:0x400c4290c1e1160!2m2!1d19.040235!2d47.497912!3e0

BTW ten obchvat bude 1+1, 2+2 začína až niekoľko kilometrov za Šalgotarjánom. Stavať RC Lucenec-hranica my príde nezmyselné, keď súčasná jednotka ide väčšiniu mimo obci. Južná časť (a aj stredná) severojuzneho prepojenia proste do 2050 nebude, dovtedy sa bude jazdiť najbližšie a najrýchlejšie cez Sahy-Zvolen, preto tam treba riešiť preložky a obchvaty. Takisto I/64 je dôležitý zanedbávaný severojužný ťah.
MuelMI
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 262
Obrázky: 6
Založený: 17. Dec 2019 19:21

Re: R3 Južná časť (Levice vs. Krupina / Štúrovo vs. Šahy)

Odoslaťod devil » 30. Jan 2021 11:45

presne, ked nevieme postavit 3 ci vlastne 4 suvisle tahy vedla seba tak aspon urobme to co je najnutnejsie. ze komarno a nove zamky nemaju obchvat ked sa odovzdal most je uz teraz pruser.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R3 Južná časť (Levice vs. Krupina / Štúrovo vs. Šahy)

Odoslaťod Vlados » 30. Jan 2021 11:49

MuelMI napísal:
Lorenc napísal:Maďari riešia obchvat Šalgotariánu po hranicu so SK. Keby sme my potiahli 20km po hranicu od Lučenca nieje problém.
Rozostavané úseky R2 a keby sa postaví obcvhat ZV tak časovo by to mohli byť porovnateľné obe cesty.
Ak by dokázali maďari zrýchliť výstavbu okolo ŠT, čo problém nieje tak by šli ďalšie minúty dole.
Ovšem konkurenčný koridor z Vácu na Šahy je tak isto v pláne.

Keď si však nalejeme čistého vína tak z týchto troch variantov sme najbližšie 4 pruhmi pri hranici s maďarmi v Lučenci.

Tak tu vidieť vzdialenosti.
https://www.google.com/maps/dir/Krakov/Budapešť/@48.723655,17.1013165,6.96z/data=!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x471644c0354e18d1:0xb46bb6b576478abf!2m2!1d19.9449799!2d50.0646501!1m5!1m1!1s0x4741c334d1d4cfc9:0x400c4290c1e1160!2m2!1d19.040235!2d47.497912!3e0

BTW ten obchvat bude 1+1, 2+2 začína až niekoľko kilometrov za Šalgotarjánom. Stavať RC Lucenec-hranica my príde nezmyselné, keď súčasná jednotka ide väčšiniu mimo obci. Južná časť (a aj stredná) severojuzneho prepojenia proste do 2050 nebude, dovtedy sa bude jazdiť najbližšie a najrýchlejšie cez Sahy-Zvolen, preto tam treba riešiť preložky a obchvaty. Takisto I/64 je dôležitý zanedbávaný severojužný ťah.

Obchvat bude možno 1+1, 2+1, alebo najskôr 2+2. Oni chcú stavať nový obchvat. Tento obchvat nebude vôbec lacný, bude tam jeden až niekoľko tunelov (možno 1,7km dlhý tunel). Niečo tu:
https://3100.hu/nyugatrol-szegelyezne-salgotarjant-az-elkerulo-ut/
https://ktenet.hu/uploads/regi/1/Hatarok_nelkuli/Erdelyi_R_Sillo_Sz.pdf
https://www.salgotarjan.hu/wp-content/uploads/20200409_21es_ut_kornyezetvedelem_hirdetmeny.pdf
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: R3 Južná časť (Levice vs. Krupina / Štúrovo vs. Šahy)

Odoslaťod MuelMI » 30. Jan 2021 12:07

viewtopic.php?f=21&t=609&start=1625#p236058
Tu je iba polovica obchvatu 1+1, zle som si to pozrel.
MuelMI
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 262
Obrázky: 6
Založený: 17. Dec 2019 19:21

Re: R3 Južná časť (Levice vs. Krupina / Štúrovo vs. Šahy)

Odoslaťod Rotavator » 30. Jan 2021 12:18

Devil nerozumiem, normalne som si dal doprava.ineko.sk a tam je pri useku r2 mytna - lovinobana presne 13,5 km za 142 mil. co vychadza 10,51 mil./km. A to je stvorpruh, takze si trufam povedat, ze to moze byt za 10 mil. / km po siatorsku. Z tej istej stranky som bral udaje aj za obchvaty Siah a Krupiny. Cas ukaze co bude treba. Lorenc sa pozera do buducna rovnako mojimi ocami lebo ked sa urobi obchat zv tak obchvaty Siah a Krupiny budu prazdne.
Len sa mohla skusit urobit nejaka studia podla mna. Stalo by este za myslienku rozdelit usek lovinobana - ozdany a postavit to po LC. Bolo by to o 6 km blizsie ku KE ako juzny obchvat a aj ku Siatorskej ako prepojenie ku BP.
Rotavator
návštevník
 
Príspevky: 23
Založený: 23. Nov 2017 22:30

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na R3

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 9 hostí.