Moderátor: Moderátori
expwy napísal:Maďarom to nie je jedno, lebo najprv musia postaviť M0 západ a až potom sa môžu pustiť do M10.
okorec napísal:robertko napísal:podľa mňa
všetko na sever od prieťahu je nezmysel lebo nevyrieši dopravu križovatka neresnica I/66 I/50 - smer východ západ ( ak boli severné varianty tak je to min.10km zachádzka )
najrozumnejší je južný tunelový obchvat avšak super drahý ... preto je aktuálne prieťah mestom to najrozumnejšie a najreálnejšie riešenie
keď vezmem sever, juh, vychod, zapad, tak od I/66 z juhu sú intenzity najmenšie. čiže to by som nebral ako nejaký určujúci faktor, či má ísť R2 severom, juhom, stredom.
navyše ak pôjde R3 na Levice a nie na Krupinu, tak to už bude úplne minimálna premávka z I/66.
okorec napísal:To sa fakt nájde niekto, kto tým nezmyslom o R1 cez NAPANT uveril?
S-J tranzit pôjde cez Turiec a pravdepodobne cez Handlovú a teda západne od ZH. R3 cez Levice je veľmi reálna.
Ako hlavný ťah na Poľsko je stavaná D3...Môžeme sa baviť o tom, či to rozdelenie bude 80/20, 60/40 alebo 51/49, ale nebude to v prospech R3 ale v prospech D3...
A prečo chodia dnes všetci kamionisti na Krupinu? No preto, že cesta Levice - Demandice je pre nákladnú dopravu uzavretá. A ak chceš môžeme si takto prejsť aj južnú časť R3 cez Krupinu vs. cez Levice.
Môj skromný názor je, že BB má mindrák z toho, že nie je dopravným uzlom a chce to za každú cenu zmeniť.
robertko napísal:...2.o D3 to je pravda avšak stále nevidím tvoj argument - ekonomicky alebo socialny alebo dokonca politicky - R3 vs R1 - okrem iného RC sú budované pre vnútroštátne potreby nie pre nadnárodnú dopravu ...
aquila napísal:a tam by stacili aj jednicky a zopar obchvatov, aj ked to je hodne hodne daleko buducnost ..
devil napísal:nevylucuje, len to straca vyznam.
Na slovenskej strane asi ano, ale Budapest v buducnosti zvladne aj dve dialnice na sever, ked na juh uz teraz zvladla tri. Nehovoriac o tom, ze Ostrihom je len 50 km od Budapesti, asi ako Trnava od Bratislavy, takze dochadzka a doprava tam je intenzivna. Okrem toho medzi Ostrihomom a Sturovom chyba most pre nakladnu dopravu, takze v buducnosti sa tu urcite nieco bude diat.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 5 hostí.