R3 Všeobecne

Štátna hranica MR/SR – Šahy – Krupina – Zvolen – v peáži s R1 – Žiar nad Hronom – Turčianske Teplice – Martin – v peáži s D1 – Švošov – Dolný Kubín – Trstená – štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Odoslaťod mirkobb » 06. Máj 2007 14:49

Jurislav: Ja osobne by som radšej mal drahší alebo dlhší variant skôr ako lepší, výhodnejší, lacnejší ale nikdy.


To je ako keby si chcel viest D1 z KE do MI nie cez Dargov, ale cez Herlany, Vranov, Strazske.. :roll: :idea: Bol by si za to?? :?: :wink:
Obrázok používateľa
mirkobb
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 18. Máj 2005 13:11
Bydlisko: BB, Praha

Odoslaťod Jurislav » 06. Máj 2007 14:54

mirkobb napísal:
Jurislav: Ja osobne by som radšej mal drahší alebo dlhší variant skôr ako lepší, výhodnejší, lacnejší ale nikdy.


To je ako keby si chcel viest D1 z KE do MI nie cez Dargov, ale cez Herlany, Vranov, Strazske.. :roll: :idea: Bol by si za to?? :?: :wink:
A to by bolo skôr postavené?
Obrázok používateľa
Jurislav
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 2
Založený: 16. Dec 2006 14:15
Bydlisko: I/18 km 353,748; asi 50m odtiaľ

Odoslaťod mirkobb » 06. Máj 2007 15:19

Jurislav: A to by bolo skôr postavené?


Pozri, ak si nepochopil moju "jemne ironizujucu narazku", tak sa dalej nemusime o tom.. :wink:
Obrázok používateľa
mirkobb
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 18. Máj 2005 13:11
Bydlisko: BB, Praha

Odoslaťod mirkobb » 06. Máj 2007 15:22

aquila: johhan to tu uz X krat postovoal .. tu su rozpisane tunely pre jednotlive varianty
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=49


Pozri, to ze tu Johan prezentoval nejake (podla mna nezmyselne) varianty vedenia tras a k tomu este absurdnejsi nespočet tunelov neznamena, ze mu to mu musime vsetci zrat jako jedine mozne riesenie trasovania R3 v danej oblasti. Asi sa tu delime na tych, co si to zjavne osvojili, pridrzaju sa iba toho a bez pripustenia moznosti inych alternativ dalej zaoberaju len tymi uvedenymi trasami jako „jedine moznymi“, no a tych, co sa s tym nestototoznuju a vedia aj o inych vyhodnejsich trasach, lepších , lacnejsich, s mensim poctom tunelov. :wink:
Obrázok používateľa
mirkobb
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 18. Máj 2005 13:11
Bydlisko: BB, Praha

Odoslaťod Dialniciar » 06. Máj 2007 15:33

Menej tunelov neznamená vždy lacnejší variant a R3 BB-RK je drahší ako BB-MT.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod aquila » 06. Máj 2007 15:42

mirkobb, johhan tu prezentoval realne varianty, ktore sa vypracovali..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Jurislav » 06. Máj 2007 16:08

mirkobb napísal:
Jurislav: A to by bolo skôr postavené?


Pozri, ak si nepochopil moju "jemne ironizujucu narazku", tak sa dalej nemusime o tom.. :wink:
Nemusíme, za to by som ani nebol, ale za PO-VT-MI áno. Ale už sme OT.
Obrázok používateľa
Jurislav
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 2
Založený: 16. Dec 2006 14:15
Bydlisko: I/18 km 353,748; asi 50m odtiaľ

Odoslaťod cernobb » 06. Máj 2007 16:53

Jurislav napísal:Inak mne sa moc nepáči ten variant cez Malý Šturec. Koľko km tunelov by sa tam stavalo? Cez Donovaly tiež asi nie...jedine mi to vychádza na Kremnicu, jednoducho BB nie je dopravný uzol ako napr. ZA, BA atď.


mozes mi povedat aky dopravny uzol je Kremnica? Ty si myslis ze tam sa tunely stavat nebudu? Myslim, ze horsi napad ako to vies cez kremnicu uz slovensko mat hadam ani nemoze.
cernobb
návštevník
 
Príspevky: 29
Obrázky: 3
Založený: 30. Jan 2007 19:20
Bydlisko: Banska Bystrica

Odoslaťod cernobb » 06. Máj 2007 16:57

Jurislav napísal:
kvalitná dialnica napísal:Ja som jednoznačne za Ružomberok-BB, je to kratšie, strategicky výhodnejšie a určite aj lacnejšie.....
A ako tu už bolo povedané;
aquila napísal:severom od BB sa to zrejme stavat nebude kvoli ZP. na to EU neda peniaze a bez penazi EU sa to nepostavi ani za 100 rokov.
Ja osobne by som radšej mal drahší alebo dlhší variant skôr ako lepší, výhodnejší, lacnejší ale nikdy.


Este stastie ze slovensko neriadia ludia ako ty, lebo to by sme boli uz v totalnych... vsak vies.
cernobb
návštevník
 
Príspevky: 29
Obrázky: 3
Založený: 30. Jan 2007 19:20
Bydlisko: Banska Bystrica

Odoslaťod Dialniciar » 06. Máj 2007 17:14

cernobb napísal:Este stastie ze slovensko neriadia ludia ako ty, lebo to by sme boli uz v totalnych... vsak vies.


Niekomu doma asi chýba zrkadlo. Alebo snáď súdiš druhých podľa seba. Toleruj iné názory. :idea:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 06. Máj 2007 17:17

R3 sa bude stavať cez Turiec. Pretože to nie je hlavná spojnica štátu a preto sa prihliada vzhľadom na rozpočet SR na to, aby bol aj rozvoj a ten na Turci je dynamickejší a aj viac možný, než kdekoľvek na trase BB-RK. Tranzitu to vadiť nebude, respektíve postupom času sa postaví nová cesta I. triedy s obchvatami a cestnými tunelmi aj na trase BB-RK.

Riadim alebo neriadim tento štát ? A čo to má vlastne spoločné s názorom na diaľničnú problematiku a problematiku trasovania ?

SR nemá 100 mld. SKK aj na Turiec aj na BB-RK, ale nájde postupne 30 mld. SKK na Turiec a 1 mld. SKK na BB-RK. Podstatné však je, že nájde 70 mld. SKK na úseky na D1 po RK. :wink:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Jurislav » 06. Máj 2007 17:40

cernobb napísal:Este stastie ze slovensko neriadia ludia ako ty, lebo to by sme boli uz v totalnych... vsak vies.
Keby sme tolerovali názor druhých, bol by svet krajší... :wink:
Obrázok používateľa
Jurislav
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 2
Založený: 16. Dec 2006 14:15
Bydlisko: I/18 km 353,748; asi 50m odtiaľ

Odoslaťod Jurislav » 06. Máj 2007 17:54

cernobb napísal:
Jurislav napísal:Inak mne sa moc nepáči ten variant cez Malý Šturec. Koľko km tunelov by sa tam stavalo? Cez Donovaly tiež asi nie...jedine mi to vychádza na Kremnicu, jednoducho BB nie je dopravný uzol ako napr. ZA, BA atď.


mozes mi povedat aky dopravny uzol je Kremnica? Ty si myslis ze tam sa tunely stavat nebudu? Myslim, ze horsi napad ako to vies cez kremnicu uz slovensko mat hadam ani nemoze.
Keby neexistovala R1 a do BB by neviedla žiadna RC, tak nepoviem. To by som bol za BB všetkými desiatimi. Veď je to dosť veľké mesto, tak sa patrí mať aj nejaké normálne dopravné spojenie. Ale je podľa mňa zbytočné ťahať milión dialnic cez jedno mesto, a ešte k tomu keď sú v peáži. Vyjadril som názor, nevedel som kde koľko tunelov bude treba. Jednoducho mi pripadalo lepšie radšej cez ZH, ako popri nejakých krivých cestách 2. triedy.
Ešte takto: keby išlo o spojenie BB a MT, som za variant cez Malý Šturec. Keby išlo o spojenie BB a RK, som tiež sa variant Malý Šturec+D1, lebo som zásadne proti Donovalom. Ak však ide o spojenie severnej trasy (D1) a južnej (R1+R2/R7+R2), tak skôr za ten ZH.
Obrázok používateľa
Jurislav
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 2
Založený: 16. Dec 2006 14:15
Bydlisko: I/18 km 353,748; asi 50m odtiaľ

Odoslaťod mirkobb » 06. Máj 2007 18:55

Jurislav: Keby neexistovala R1 a do BB by neviedla žiadna RC, tak nepoviem. To by som bol za BB všetkými desiatimi. Veď je to dosť veľké mesto, tak sa patrí mať aj nejaké normálne dopravné spojenie. Ale je podľa mňa zbytočné ťahať milión dialnic cez jedno mesto, a ešte k tomu keď sú v peáži.


A medzi ZV a ZH nebudu v peazi?? :idea: Dokonca az tri RC(R1, R2, R3) :!: A ten usek to bez prerobenia nezvladne, a tam je problematicke ho prerobit, kdezto medzi BB a ZV je bohata rezerva na 3+3, alebo evetualne urobit v udonej nive medzi BB a Zv trebars aj dve dalsie nove RC, tolko tam je miesta! :wink:
Obrázok používateľa
mirkobb
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 18. Máj 2005 13:11
Bydlisko: BB, Praha

Odoslaťod mirkobb » 06. Máj 2007 18:58

aquila: mirkobb, johhan tu prezentoval realne varianty, ktore sa vypracovali..


To neznamena, ze nemozu byt dalsie a lepsie, zvlast ked tieto nestoja za nic! :wink:
Obrázok používateľa
mirkobb
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 18. Máj 2005 13:11
Bydlisko: BB, Praha

Odoslaťod mirkobb » 06. Máj 2007 19:03

Dialniciar: Menej tunelov neznamená vždy lacnejší variant a R3 BB-RK je drahší ako BB-MT.


Podla mojich informacii to je naopak, BB - RK je lacnejsi variant! :lol:
Obrázok používateľa
mirkobb
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 18. Máj 2005 13:11
Bydlisko: BB, Praha

Odoslaťod mirkobb » 06. Máj 2007 19:24

Dalsim velkym nedostatkom trasovania cez Turiec je, ze sa by zmenila zauzivana trasa E 77 do novej polohy(zmätok pre tranzitnych cestujucich, nutnost prekreslovat zauzivane mapy, atd.).
No este väcsim nedostatkom sa javi nevyvazenost tohto riesenia z hladiska trasovania RC cez SK v smere sever - juh, tzv. ze v trasovani sever - juh by boli dve medzinarodne trasy(teda aj dve RC) blizko seba! Medzi ZA(D3) a MT iba 26 km! Potom najblizsia severojuzna RC smerom na vychod od tejto by bola vzdalena az 205km(!!) na R4 v Presove! Tomu uz hovorim znacna nevyvazenost!! Varianta R3 cez RK bude vzdialena od D3 v ZA asi 70 km, a medzi RK a Presovom by sa to znizilo na 160 km, to uz je lepsie a zmysluplnejsie rozlozenie RC veducich cez SK v smere sever - juh, co poviete??
Obrázok používateľa
mirkobb
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 18. Máj 2005 13:11
Bydlisko: BB, Praha

Odoslaťod Jurislav » 06. Máj 2007 19:52

Mirkobb: nejde rovno o peáže, chcel som len naznačiť, že je podľa mňa hlúpe, ak stojí jedna RC a papierovo sú dve-čo je 2+2 pruhy, lepšie mať cez ZH, boli by to dve RC a hneď sú 4+4 pruhy...
Obrázok používateľa
Jurislav
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 2
Založený: 16. Dec 2006 14:15
Bydlisko: I/18 km 353,748; asi 50m odtiaľ

Odoslaťod Jurislav » 06. Máj 2007 19:54

Jurislav napísal:Mirkobb: nejde rovno o peáže, chcel som len naznačiť, že je podľa mňa hlúpe, ak stojí jedna RC a papierovo sú dve-čo je 2+2 pruhy, lepšie mať cez ZH, boli by to dve RC a hneď sú 4+4 pruhy...
Teda, opäť podotýkam, ak ide o spojenie E50 s E571.
Obrázok používateľa
Jurislav
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 2
Založený: 16. Dec 2006 14:15
Bydlisko: I/18 km 353,748; asi 50m odtiaľ

Odoslaťod Dialniciar » 06. Máj 2007 21:02

mirkobb napísal:
Jurislav: Keby neexistovala R1 a do BB by neviedla žiadna RC, tak nepoviem. To by som bol za BB všetkými desiatimi. Veď je to dosť veľké mesto, tak sa patrí mať aj nejaké normálne dopravné spojenie. Ale je podľa mňa zbytočné ťahať milión dialnic cez jedno mesto, a ešte k tomu keď sú v peáži.


A medzi ZV a ZH nebudu v peazi?? :idea: Dokonca az tri RC(R1, R2, R3) :!: A ten usek to bez prerobenia nezvladne, a tam je problematicke ho prerobit, kdezto medzi BB a ZV je bohata rezerva na 3+3, alebo evetualne urobit v udonej nive medzi BB a Zv trebars aj dve dalsie nove RC, tolko tam je miesta! :wink:


Bude úsek BB-MT a je po problémoch.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 06. Máj 2007 21:05

mirkobb napísal:
Dialniciar: Menej tunelov neznamená vždy lacnejší variant a R3 BB-RK je drahší ako BB-MT.


Podla mojich informacii to je naopak, BB - RK je lacnejsi variant! :lol:


No tak máš zlé informácie, ale je zbytočné sa tu dohadovať. Každý slovenský stavbár v slovenských stavebných firmách presadzoval Donovaly, pretože to bola riadne drahá výstavba a dnes každý presadzuje D1+R3 ZH-MT alebo BB-MT a úpravy na Donovaloch. Pretože spolu je to ešte viac, mega suma ... na 25 rokov vystarané.

A zbytočne si tam dávaš tie výkričníky, oficiálne dokumenty vláda nemá, existujú pre súkromné účely a tie nemajú dôvod si klamať.

BB-RK je lacnejší iba oproti variantu BB-MT-DK. Ale MT-DK nebude potrebný skôr ako D3. :idea: Akurát tá BB stráca a sa s tým komunisti nevedia zmieriť, ...
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod johhan » 06. Máj 2007 21:58

mirkobb napísal:
aquila: johhan to tu uz X krat postovoal .. tu su rozpisane tunely pre jednotlive varianty
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=49


Pozri, to ze tu Johan prezentoval nejake (podla mna nezmyselne) varianty vedenia tras a k tomu este absurdnejsi nespočet tunelov neznamena, ze mu to mu musime vsetci zrat jako jedine mozne riesenie trasovania R3 v danej oblasti. Asi sa tu delime na tych, co si to zjavne osvojili, pridrzaju sa iba toho a bez pripustenia moznosti inych alternativ dalej zaoberaju len tymi uvedenymi trasami jako „jedine moznymi“, no a tych, co sa s tym nestototoznuju a vedia aj o inych vyhodnejsich trasach, lepších , lacnejsich, s mensim poctom tunelov. :wink:


Pozri sa poskytol som tu relevantné informácie - ak máš lepšie sem s nimi :-) máš tu aj mapu variantov - http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=6
.
Videl som štúdie socialistické ( ešte ako D65 - D24,5/120 - BA - NR - ZH - TR - MT ) aj štúdie ČSFR aj štúdie SR potom ešte štúdie ktoré si dala SR vypracovať u čechov aj nemcov ... súkromné nemecké rakúske aj norske štúdie. Aj štúdiu BMW som videl keď zvažovali výstavbu závodu pri BB aj štúdiu VW keď pripravovali výstavbu fabriky v MT a vždy došli len k jednému trasa BB-RK je síce najkratšia ale zároveň najdrahšia a nič neriešiaca ( čo bol jeden z dôvodov prečo BMW nie je v BB, štát sľuboval R3 do MT ale mesto chcelo do RK ) ešte aj enviromentálne najhoršia.
.
K poznámke o cene možem ti povedať že cena úseku BB - RK je totožná s cenou úseku BB - TR - MT ( +- 3% ) tvoja informácia k cene úseku vychádza zo štúdie ktorú si dala vypracovať BB pri presadzovaní variantu cez Donovaly v 90, rokoch - táto štúdia nakoniec spôsobila to že BB boli stopnuté akékoľvek financie na infraštruktúru a to už trvá viac viac ako 11 rokov - ono im cena cez Donovaly vyšla menšia o 20 mld Skk ako cez Turiec a Kremnicu. Ono im tam nejako zázračne spadla cena úseku D1 MT - RK :-) ešte mali aj odvahu to prezentovať na medzinárodnom fore v Nemecku kde jeden slovenský ústavný činiteľ utŕžil riadnu hanbu a bolo stopnutých niekoľko sľubných projektov na SVK - lebo keď tu lietajú miliardy hore-dole ako to niekomu vyhovuje tak potom ako sa zaručia zahraničné investície ? ( Banská Bystrica má dodnes v kruhoch investorov svoje "meno" - hold klamstvo sa nevypláca )
.
Prečítaj si celé vlákno R3 Donovaly tam je veľa informácií a až potom sa snaž konkrétne niečo napadnúť a vyvrátiť a nejako ma znevažovať :wink:
.
Bystričanom sa už niekoľkokrát v minulosti podarilo zničiť úsilie veľa ľudí a oddialiť výstavbu preložky cesty cez Donovaly svojou nenažranosťou a chtíčom po dialnici alebo RC, môžem Ti sľúbiť že toto je posledný krát čo pretláčam výstabu obchvatu BB a preložky cesty cez Donovaly. Ak sa to podarí BB svojim dialničným chtíčom zablokovať už pre BB ani prstom nepohnem 8) prípradne ju dám oplotiť a zaviezť hnojom - ale ešte pred tým odtial odsťahujem rodinu. Už ma to nebaví.
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Odoslaťod johhan » 06. Máj 2007 22:00

http://www.slovenskalupca.sk/admin/pic/ ... 1_2007.pdf

strana 4 - presne takto sú ľudia s tým stotožnení.
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Odoslaťod aquila » 06. Máj 2007 22:12

tak tak, BB spekuluje az prespekulovava ... uz nejaky ten rok ...

inak strana 4 a 5 je pekny kontrast :lol: uvidime, co zase mesik vyparati :lol:
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod fh » 07. Máj 2007 07:50

johhan napísal:http://www.slovenskalupca.sk/admin/pic/Lupcianske_zvesti_1_2007.pdf

strana 4 - presne takto sú ľudia s tým stotožnení.


Postoj autora je postojom zdravého rozumu. To, čo vyhovuje BB, nemusí vyhovovať ani len najbližším susedom. Zato, že si v BB niekto zmyslí, že bude napriek všetkému medzinárodnou križovatkou RC, nemusia sa všetci poasadiť na zadok. Ja to vidím ZH-Kremnica, aj keď by sa mi do BB lepšie chodilo popod Malý Šturec. V BB by už mali konečne nato zabudnúť, že Mečiar chcel robiť z nich hlavné mesto.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na R3

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 7 hostí.