Stránka 4 z 8

OdoslaťOdoslané: 02. Jún 2008 09:53
od sergej
Kontrolný deň na tejto stavbe: Zatiaľ prebieha všetko v úplnom poriadku :arrow:
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=10285

OdoslaťOdoslané: 02. Jún 2008 17:26
od i15
johhan napísal:
Thomas napísal:Obávám se, že to tak reálně nebude.


Celý 17,9 km úsek medzi Hornou Lehotou a Trstenou bude mať dokumentáciu hotovú do konca roka aj s územným rozhodnutím, rok 2009 bude na vysporiadanie pozemkov a 2010 na výber zhotoviteľa a do konca 2013 musí byť sprejazdnený a 2014 stavebne ukončený - keďže bude financovaný s fondov EU :wink: cena max 6,5 mld SKK


kolko % financii pojde zo statneho rozpoctu, pls?

OdoslaťOdoslané: 08. Júl 2008 09:38
od Lionheart
FYI: na stranke www.highways.sk su nove fotky z useku Trstena-obchvat.

OdoslaťOdoslané: 08. Júl 2008 10:32
od Lionheart
teraz ma tak napadlo - nie je obdobie 4/2008 - 9/2011 trochu vela casu na vybudovanie 7-kilometrového polprofilového úseku? alebo chcú setrit peniaze a rozlozit výdavky na dlhsí čas? ... snad kvoli deficitu? hm....

OdoslaťOdoslané: 08. Júl 2008 10:38
od aquila
to ja na slovensku standardna dlzka vystavby ... bohuzial .. za 2 roky sa tusim postavi (snad teda) len 3km obchvat figy .. a ked sa bude mooc darit, tak druha etapa sverepec - vrtizer ..

OdoslaťOdoslané: 08. Júl 2008 11:36
od Lionheart
ale oni stavaju useky za rovnake obdobie (cca 3 roky) bez ohladu na to ci to plus/minus 3-8 km a ci to je polovicny alebo plny profil. to je uplny sen ... Ako to potom vyzera na tej stavbe? Chlapi pridu cosi vykopu / presunu zeminu - potom zase odidu mechanizmy aj ludia a ked znova poslu peniaze tak opat presunu techniku naspat ...

OdoslaťOdoslané: 08. Júl 2008 11:40
od Thomas
No, když vezmu v úvahu D3 - HP - ZA, tak se zdá, že se dá i rychleji - úsek byl provozní z většiny (dokonce i most přes trať a půlka estakády) prakticky po roce a půl, tak to jde ... :-)

OdoslaťOdoslané: 08. Júl 2008 11:51
od Lionheart
Thomas napísal:No, když vezmu v úvahu D3 - HP - ZA, tak se zdá, že se dá i rychleji - úsek byl provozní z většiny (dokonce i most přes trať a půlka estakády) prakticky po roce a půl, tak to jde ... :-)


Tam ich k tomu asi donutil zavazok voci KIA ... :-) ale ano, ak sa chce tak sa da ... a nevymysla sa kto bude stavat ako, za aku cenu a nepripravuje sa to rovno pre neho ...

OdoslaťOdoslané: 08. Júl 2008 11:58
od i15
Thomas napísal:No, když vezmu v úvahu D3 - HP - ZA, tak se zdá, že se dá i rychleji - úsek byl provozní z většiny (dokonce i most přes trať a půlka estakády) prakticky po roce a půl, tak to jde ... :-)


ale cely usek sa staval bleskovym tempom 2 roky 8 mesiacov (10/06-06/08 )

OdoslaťOdoslané: 08. Júl 2008 12:23
od devil
teraz ma tak napadlo - nie je obdobie 4/2008 - 9/2011 trochu vela casu na vybudovanie 7-kilometrového polprofilového úseku? alebo chcú setrit peniaze a rozlozit výdavky na dlhsí čas? ... snad kvoli deficitu? hm....


asi preto je to statna zakazka - nie su tam eurofondy podobne ako na svinia-PO...oproti tomu npr. obchvat svidnika ma byt v 2009, ani figu za necele dva roky nepovazujem za dlhe obdobie.

stale si vsak myslim ze to daju do predcasneho uzivania v 2010, aby fico mohol otvorit aspon nieco...

OdoslaťOdoslané: 08. Júl 2008 20:25
od Thomas
hlavně, že se staví :-) jinak souhlas

RC??

OdoslaťOdoslané: 14. Júl 2008 13:32
od kain
RC- nieco ako dialnica, rozdiel je v tom ze zakruty mozu byt ostrejsie nez na dialniciach, nesu na kazdom km tie telefony ci co to je atd. Ide o to ze RC je cesta 2+2 a viac. No ak ma oci neklamu tak sa stava 1+1. Dokonca aj D3 sa stava 1+1. To je dost taka hanba, ked dialnica ma podobu normalnej hlavnej cesty. Omg sak sme v Europe a ne nekde v Indii, kde sa dalnice nazyvaju cesty, na ktorych sa ledva dva auta obidu!!!

Re: RC??

OdoslaťOdoslané: 14. Júl 2008 15:22
od kain
kain napísal:RC- nieco ako dialnica, rozdiel je v tom ze zakruty mozu byt ostrejsie nez na dialniciach, nesu na kazdom km tie telefony ci co to je atd. Ide o to ze RC je cesta 2+2 a viac. No ak ma oci neklamu tak sa stava 1+1. Dokonca aj D3 sa stava 1+1. To je dost taka hanba, ked dialnica ma podobu normalnej hlavnej cesty. Omg sak sme v Europe a ne nekde v Indii, kde sa dalnice nazyvaju cesty, na ktorych sa ledva dva auta obidu!!!



sry za spam ale cel som povedat, ze si na Orave mozte potom hovorit, ze mate dialnicu.

OdoslaťOdoslané: 14. Júl 2008 15:45
od devil
to je preto aby sa mohlo oficialne tvrdit ze je dokopy je cez 500 km dialnic. okolo 30 km su len kratke 1+1 obchvaty do 2010 to bude skoro 50 km co bude asi 10% vsetkych dialnic.

Koncom tohto roka by tak mala prekročiť hranicu 500 kilometrov.

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=10526

OdoslaťOdoslané: 14. Júl 2008 17:08
od Thomas
Na Oravě má 1+1 smysl - většina intenzity na "staré" silnici je místní doprava. Na budoucí R3 1/2 hádám, že bude v r. 2010 tak 7tis.aut/24 hod.

OdoslaťOdoslané: 15. Júl 2008 18:43
od kain
Thomas napísal:Na Oravě má 1+1 smysl - většina intenzity na "staré" silnici je místní doprava. Na budoucí R3 1/2 hádám, že bude v r. 2010 tak 7tis.aut/24 hod.


na to im kaslem...auta pribudaju aj budu pribudat, takze 1+1 nema zmysel, sak sa prejdi v stredu po Trstenej resp. od DK po Trstenu (hran. prechod) a uvidis ci treba 2+2 nebo ne.

OdoslaťOdoslané: 15. Júl 2008 19:01
od konstrukt
kain napísal:
Thomas napísal:Na Oravě má 1+1 smysl - většina intenzity na "staré" silnici je místní doprava. Na budoucí R3 1/2 hádám, že bude v r. 2010 tak 7tis.aut/24 hod.


na to im kaslem...auta pribudaju aj budu pribudat, takze 1+1 nema zmysel, sak sa prejdi v stredu po Trstenej resp. od DK po Trstenu (hran. prechod) a uvidis ci treba 2+2 nebo ne.
No 1+1 sa realizuje z dôvodu vylúčenia tranzitnej dopravy z mesta Trstená a nie riešenie problému DK - TS. 1+1 má preto veľký zmysel :wink:

OdoslaťOdoslané: 16. Júl 2008 15:04
od kain
konstrukt napísal:
kain napísal:
Thomas napísal:Na Oravě má 1+1 smysl - většina intenzity na "staré" silnici je místní doprava. Na budoucí R3 1/2 hádám, že bude v r. 2010 tak 7tis.aut/24 hod.


na to im kaslem...auta pribudaju aj budu pribudat, takze 1+1 nema zmysel, sak sa prejdi v stredu po Trstenej resp. od DK po Trstenu (hran. prechod) a uvidis ci treba 2+2 nebo ne.
No 1+1 sa realizuje z dôvodu vylúčenia tranzitnej dopravy z mesta Trstená a nie riešenie problému DK - TS. 1+1 má preto veľký zmysel :wink:


ne synku nechapes to...ja myslim auta, ktore chodia z celeho SVK do Polska na tie trhy ci co to tam za somarinu je. A ver mi, ze tych aut je vela. Mas problem vyjst z vedlajsej na hl. cestu. Ale sak ako myslite, uvidime kto mal pravdu ked prejde zopar rokov.

OdoslaťOdoslané: 16. Júl 2008 15:16
od aquila
kain, ak to zasponzorujes, tak sa to tak moze stavat ;)

kazdopadne obchvat TS poriesi velmi vela .. ber do uvahu, ze su aj mesta, ktore nebudu ani taky 1+1 obchvat a su tam 2x take intezity .. plus cez TS ide najma tranzit, resp vo zvysenej miere voci ostatnym mestam ..

OdoslaťOdoslané: 16. Júl 2008 16:16
od devil
my vieme kolko tam je aut a ver mi ze stacia aj 2 pruhy, tu mas stranku pekne je to tam spracovane, vieme aj ze domy cez tie dediny su blizko cesty a ze ich otrasy aut nicia. to nam je jasne ta cesta nie je stavana na takuto skladbu premavky, ale si zober ze na hranici mas len 5.000 aut co je pekne na st. hranici ale na 4pruhovku strasne malo. keby bola suvisla 2pruhovka horna lehota - trstena tak by to bolo OK lebo cast domacich vzdy ostane na starej ceste.

http://www.highways.sk/other/intensity2005.html

OdoslaťOdoslané: 16. Júl 2008 17:38
od Rio13.zm
ze "ne synku nechapes to..." :) tento ujo by ti mohol byt stary otec :), nic v zlom ;)

OdoslaťOdoslané: 16. Júl 2008 21:07
od kain
devil napísal:my vieme kolko tam je aut a ver mi ze stacia aj 2 pruhy, tu mas stranku pekne je to tam spracovane, vieme aj ze domy cez tie dediny su blizko cesty a ze ich otrasy aut nicia. to nam je jasne ta cesta nie je stavana na takuto skladbu premavky, ale si zober ze na hranici mas len 5.000 aut co je pekne na st. hranici ale na 4pruhovku strasne malo. keby bola suvisla 2pruhovka horna lehota - trstena tak by to bolo OK lebo cast domacich vzdy ostane na starej ceste.

http://www.highways.sk/other/intensity2005.html


no ja som tie stranky prestudoval vsetky...ale tak RC je RC 2+2 pruhy!! a viem, ze pomoze ten obchvat ja som len myslel do buducnosti...inac na tej stranke mas intenzitu z roku 2005 aj 2000..tak si to porovnaj

Rio13.zm ja som to myslel zo srandy wis...ale neboj neberem v zlom :wink:

ESTE SA CHCEM SPYTAT...ten most co pojde ponad zeleznicu a aj ponad cestu, hned ako sa zacina ten obchvat za Tvrdosinom...aky velky ma byt ten most mi vie nekto povedat?? a ma to byt jeden most alebo ako?

OdoslaťOdoslané: 17. Júl 2008 08:22
od Andrej
kain, v SR je platna norma RC aj v polprofile, nemusi mat 2+2 pruhy. A ten polprofil na useku R3 Svosov-DK-Trstena bude postacovat este min. 10-15 rokov. Potom sa moze dostavovat druhy polprofil. ;)

OdoslaťOdoslané: 17. Júl 2008 10:29
od Lubo
devil napísal:my vieme kolko tam je aut a ver mi ze stacia aj 2 pruhy, tu mas stranku pekne je to tam spracovane, vieme aj ze domy cez tie dediny su blizko cesty a ze ich otrasy aut nicia. to nam je jasne ta cesta nie je stavana na takuto skladbu premavky, ale si zober ze na hranici mas len 5.000 aut co je pekne na st. hranici ale na 4pruhovku strasne malo. keby bola suvisla 2pruhovka horna lehota - trstena tak by to bolo OK lebo cast domacich vzdy ostane na starej ceste.

http://www.highways.sk/other/intensity2005.html


Plny suhlas - dokazom je aj obchvat podzamku s totoznymi intenzitami, ktory kapacitne postacuje a najbizsich 15 rokov bude postacovat. Dovodom stavby R3 v polprofile je odlahcenie pre obce.
2+2 v tomto useku by bol total luxus, ked neexistuje R2 obchvat nitry a D1 nie je v KE

OdoslaťOdoslané: 17. Júl 2008 13:59
od kain
Plny suhlas - dokazom je aj obchvat podzamku s totoznymi intenzitami, ktory kapacitne postacuje a najbizsich 15 rokov bude postacovat. Dovodom stavby R3 v polprofile je odlahcenie pre obce.
2+2 v tomto useku by bol total luxus, ked neexistuje R2 obchvat nitry a D1 nie je v KE


D1 v KE ani nebude..pojde okolo!