Stránka 2 z 12

OdoslaťOdoslané: 02. Júl 2005 21:08
od Alexander Velky
johhan napísal:Myslím že cesta by bola ešte v horšom stave keby sa tam dali panely.

... Dúfam že to už dnes nie je štátne tajomstvo :roll: 8) :lol:


Johhan,

panely vydržia viac a teraz by stačilo iba raz za nejakú dobu meniť povrch. Bolo by to lacnejšie. Okrem toho teraz meniť celý úsek by stálo viac ako 1 mld. Sk. Na to teraz nie je dostatok zdrojov, tak sa nerobia ani výrazné opravy, takže je v tom rozdiel.

A dám ti radu, keď iné o št. tajomstvo, tak treba písať: "Vyjadrujem domnienku, že...", takto by si mal byť "krytý" a bude to v pohode. :lol:

OdoslaťOdoslané: 03. Júl 2005 11:58
od johhan
Alexander Velky napísal:
johhan napísal:Myslím že cesta by bola ešte v horšom stave keby sa tam dali panely.

... Dúfam že to už dnes nie je štátne tajomstvo :roll: 8) :lol:


Johhan,

panely vydržia viac a teraz by stačilo iba raz za nejakú dobu meniť povrch. Bolo by to lacnejšie. Okrem toho teraz meniť celý úsek by stálo viac ako 1 mld. Sk. Na to teraz nie je dostatok zdrojov, tak sa nerobia ani výrazné opravy, takže je v tom rozdiel.

A dám ti radu, keď iné o št. tajomstvo, tak treba písať: "Vyjadrujem domnienku, že...", takto by si mal byť "krytý" a bude to v pohode. :lol:


Panel nikdy dobre neuložíš .. časom má tendencie sa hýbať a plávať.

A čo mi môžú ? :-) .. medzi tým sa nepriateľ zmenil ... už nie je na západe ale na blízkom východe :-)

OdoslaťOdoslané: 03. Júl 2005 14:52
od Alexander Velky
johhan napísal:Panel nikdy dobre neuložíš .. časom má tendencie sa hýbať a plávať.

A čo mi môžú ? :-) .. medzi tým sa nepriateľ zmenil ... už nie je na západe ale na blízkom východe :-)


Johhan,

panel je mnohonásobne lepším riešením pre ťažko skúšanú cestu, po ktorej jazdia tanky. Samozrejme tak ako je to riešené na viacerých takýchto cestách, tak "dáš" aj ďalšie vrstvy a vrchnou je AB kryt. Takýchto ciest je na Slovensku cca. 950 km a ani jedna ešta nebola opravená a len 84 km by opravu potrebovalo.

Ohľadom tvojej poznámky, máš pravdu, ale dúfam, že tým nemyslíš Palestínu, ale IZR. :lol:

OdoslaťOdoslané: 04. Júl 2005 15:44
od Caesar
Johhan,

v tomto prípade má pravdu AV. Tejto ceste by viac prospelo, keby tam boli panely, aj kvôli prevádzke, pretože viac vydržia aj kvli následným opravám a údržbovým prácam.

Len na dnešné pomery už sa takto nestavia. 8)

OdoslaťOdoslané: 04. Júl 2005 17:46
od johhan
Caesar napísal:Johhan,

v tomto prípade má pravdu AV. Tejto ceste by viac prospelo, keby tam boli panely, aj kvôli prevádzke, pretože viac vydržia aj kvli následným opravám a údržbovým prácam.

Len na dnešné pomery už sa takto nestavia. 8)


Vyzerá že si nerozumieme ... vysvetli mi prosím čo znamená panelová cesta ?

OdoslaťOdoslané: 04. Júl 2005 19:05
od Caesar
johhan napísal:Vyzerá že si nerozumieme ... vysvetli mi prosím čo znamená panelová cesta ?


To je cesta, kde pod AB krytom sa nachádza ako hlavný podkladový základ panel ... jednoducho povedané, nie je to CB kryt. A nie je to ani panelová cesta aká je v niektorých lokalitách bežná.

Je to postavená cesta a AB krytom, povrchom, kde účelom je, že takáto cesta vydrží niekoľkonásobne väčšiu záťaž než CB či AB klasická cesta s takýmto krytom.

A v tomto prípade bola navrhnutá, ale nestavala sa tak, takže je to tak ako AV písal a v tomto mal pravdu, že v rámci opráv by sa ušetrilo, ak by tam takýto typ cesty bol. Tiež to bolo kedysi "tajné", už nie je, myslím. Tajné bolo (a možno je) len to, kde konkrétne sa takéto cesty nachádzajú, ale v tom sa AV "sekol" v ich počte, že je ich 900 a viac km, pretože je ich do 500 km, malo ich byť do 1 000 km, ale nie je. 8)

OdoslaťOdoslané: 14. Júl 2005 12:58
od Alexander Velky
Malo by sa na tomto úseku opraviť nielen mosty, ale aj časť nerovností v hodnote za 15 mil. Sk tento a 30 mil. Sk ďalší rok. :lol:

OdoslaťOdoslané: 09. Aug 2005 23:07
od johhan
Caesar napísal:
To je cesta, kde pod AB krytom sa nachádza ako hlavný podkladový základ panel ... jednoducho povedané, nie je to CB kryt. A nie je to ani panelová cesta aká je v niektorých lokalitách bežná.

Je to postavená cesta a AB krytom, povrchom, kde účelom je, že takáto cesta vydrží niekoľkonásobne väčšiu záťaž než CB či AB klasická cesta s takýmto krytom.



Aha jasné , takže na teleso komunikácie sa uložia panely a prekryje sa to AB krytom :-)
Takáto cesta má ešte jednu výhodu ... je rýchlo zničiteľná - v prípade potreby :-)

OdoslaťOdoslané: 09. Aug 2005 23:14
od johhan
Privádzač Martin .. čo je vlastne aj pripojenie R3 na D1.

http://www.martin.sk/update/vpp/studia/ ... /mapa2.jpg

OdoslaťOdoslané: 10. Aug 2005 09:27
od Krateros
johhan napísal:Privádzač Martin .. čo je vlastne aj pripojenie R3 na D1.

http://www.martin.sk/update/vpp/studia/ ... /mapa2.jpg


Ešte nie je definitívne rozhodnuté o trase RK R3, ani o presnom trasovaní D1 v tomto úseku.

OdoslaťOdoslané: 10. Aug 2005 18:44
od johhan
Krateros napísal:Ešte nie je definitívne rozhodnuté o trase RK R3, ani o presnom trasovaní D1 v tomto úseku.


Trasovanie D1 v tomto úseku je už schválené.

OdoslaťOdoslané: 11. Aug 2005 10:14
od aquila
cize odpoveda tejto ortofotomape ?

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=79

o tom ci bude korbelka a ci bude k turanom len privadzac asi rozhodnute este nie je ..

OdoslaťOdoslané: 11. Aug 2005 10:41
od johhan
aquila napísal:cize odpoveda tejto ortofotomape ?

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=79

o tom ci bude korbelka a ci bude k turanom len privadzac asi rozhodnute este nie je ..


Ano :-)

OdoslaťOdoslané: 11. Aug 2005 11:13
od aquila
teraz som trosku zmateny :) cize je to na obe ano t.j. ano suhlasi s ortofotomapou a ano este nie je rozhdonute :lol:

OdoslaťOdoslané: 11. Aug 2005 12:04
od johhan
aquila napísal:teraz som trosku zmateny :) cize je to na obe ano t.j. ano suhlasi s ortofotomapou a ano este nie je rozhdonute :lol:


Prepáš, ano je to podla tej ortofotomapy - to je schválené trasovanie. Teda zatial, ved na Sk je všetko možné :-)

OdoslaťOdoslané: 13. Okt 2005 22:54
od Adaios
Tato cesta nie je v dobrom stave, ale podla mojich info sa teraz na nej robila/robi studia a je mozne, ze sa na nej investuju peniaze zo vsetkych stran - je to vsak otazne, musi to posudit hlavne MO SR. Pretoze tato cesta je jedna z tych, na ktoru ma tato institucia priamy dosah. :wink:

OdoslaťOdoslané: 22. Dec 2006 10:50
od Dialniciar
Táto cesta má stále armádny význam. Preto nejaké rozsiahle opravy sa robiť nebudú, postupne sa riešia opravy mostov, ktoré sú (blízko) v havarijnom stave.

OdoslaťOdoslané: 27. Dec 2006 14:35
od Jurislav
Priority našej vlády sú úplne inde a nie na nejakej "bezvýznamnej R3" takže zatiaľ nečakajte nejaké ďalšie cesty.

OdoslaťOdoslané: 28. Dec 2006 10:12
od Dialniciar
Jurislav napísal:Priority našej vlády sú úplne inde a nie na nejakej "bezvýznamnej R3" takže zatiaľ nečakajte nejaké ďalšie cesty.


Svojím spôsobom je R3 bezvýznamná, je to severo-južné prepojenie krajiny s min. potenciálom rozvoju podobne ako aj R4.

Vláda má oveľa vyššie priority a to prepojenie západu a východu, hlavného mesta a druhého najväčšieho mesta cez ďalšie veľké mestá a to je diaľnica D1. Keby vláda dávala na výstavbu diaľničnej siete ročne nad 40 mld. SKK, tak by bolo reálne začať na 1/2 profil riešiť postupne bodové závady na celej R3. To sa nedeje a preto sú priority iné.

Aj Maďarsko realizuje v 1. etape hlavne západ-východ, podobne Poľsko, podobne ČR, ktorá dokonca stavia už 2. ťah. Prakticky každá krajina v Európe prikladá dôraz buď na hviezdicu (umiestnenie hl. mesta) alebo na západ-východ.

OdoslaťOdoslané: 28. Dec 2006 22:57
od johhan
Problem tejto cesty nie je kapacita ale technický stav ten je šialenený - vznik a vypadávanie fragmentov CB krytu o rozmeroch viac ako 20x20 cm, lámanie sa CB krytu na hranách mostov - minulý mesiac jeden PL kamion pri intenzívnom brzdení vylomil v mieste dilatačnej špáry fragment 50x20 cm CB krytu - :-)

Veľmi dobrý známy robí u cestárov - už sa tešia keď budú odhŕňať sneh na tom úseku pluhmi - že to budú zachytávať

... moje informácie ...

OdoslaťOdoslané: 29. Dec 2006 12:52
od Dialniciar
johhan napísal:Problem tejto cesty nie je kapacita ale technický stav ten je šialenený - vznik a vypadávanie fragmentov CB krytu o rozmeroch viac ako 20x20 cm, lámanie sa CB krytu na hranách mostov - minulý mesiac jeden PL kamion pri intenzívnom brzdení vylomil v mieste dilatačnej špáry fragment 50x20 cm CB krytu - :-)

Veľmi dobrý známy robí u cestárov - už sa tešia keď budú odhŕňať sneh na tom úseku pluhmi - že to budú zachytávať


V r. 2007 prebehnú základné opravy v podobe sfrézovania niektorých úsekov a ich oprava AB krytom. Môj názor: dočasné a max. nevhodné, ale lepšie ako nič.

Keby to náhodou nevyšlo, tak sa nič nedeje, lebo tu je to plánom realizovať už od r. 2005 podobne ako na SC-Sereď už od r. 2004 má prebehnúť komplexná rekonštrukcia a stále sa nič nedeje.

OdoslaťOdoslané: 05. Jan 2009 14:33
od aquila
tu je mapka sirsich vztahov a aj variantne riesenia tohto useku ..

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=5632

OdoslaťOdoslané: 05. Jan 2009 15:19
od Milos
aquila napísal:tu je mapka sirsich vztahov a aj variantne riesenia tohto useku ..

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=5632


A preco sa teda na väčšine úseku nevyuzije pôvodná trasa cesty, keď bola stavaná ako polprofil D? Súbežných ciest je tu dosť

OdoslaťOdoslané: 05. Jan 2009 15:21
od Milos
A vďaka za mapku :)

OdoslaťOdoslané: 05. Jan 2009 16:05
od aquila
to reprezentuje modry variant .. ostatne su alternativy .. vychodny obchvat martina je aj tak skor hudbou nie zrovna najblizsej buducnosti .. viem si predstavit ze vychodny obchvat RK bude skorej ;)