kaviarista napísal:Dialniciar, pls zodpovedz mi toto
"Mam na teba jednu jednoduchu otazku. Skus is otvorit nejaku automapu a odpovedz, ako by si len tak zbrucha trasoval spojenie ZV-DK ty ako navrhovatel? Aj keby si bral do uvahy viacej variantov, tak by si zabudol na ten nalogickejsi cez V.Sturec?"Ja som ich uviedol. Finančné, hustota osídlenia, počet obyvateľov, rozostavanosť úsekov (to často spomínaš aj ty ako "problém" SR), celospoločenské (spojenie BA-KE), politické, ekologické, pozemkové, socio-ekonomické.
AD Financne:
Predpokladajme hotovu D1 po ZA a dokonceny ziarsky lievik
Hadam nechces povedat, ze NR-hr.banadik + BB-donovaly-RK bude drahsie ako cely usek Hr.Podhradie-RK ?
AD hustota osidlenia a pocet obyvatelov:
Sedi, ale nezabudaj ze ti obyvatelia v okoli Martina by mali moznost vyberu smerom na BA medzi D1 a R3+R1 a vzdialenost k najblizsiej rychloceste by neprekrocila 35 km.
AD rozostavanost usekov:
O to sa hra , ak sa zacne stavat pod oboma Fatrami , potom uz nebude navratu a moznost zmeny.
AD celospolocenske
Rychlostne spojenie BA-KE by bolo aj cez Donovaly: D1+R3+R1 a pritom dost lacnejsie
AD Ekologicke
Priroda vo Velkej a Malej Fatre je nejakym sposobom dolezitejsia ako v Nizkych Tatrach ?
AD Pozemkove:
Ani na D1 este nie je schvalena definitivna podoba trasovania v useku ZA-RK , takze zrejme sa tam nevykupovali pozemky pre vsetky mozne varianty.
Kaviarista, skôr než budeš urážať mňa, tak si najprv prečítaj, čo píšem. Ja mám veľmi silné nervy a trpezlivosť, takže sa neurážam hneď. Ja som jasne povedal, že presadzujem trasu BB-RK. Nemôžeš ale chcieť po mne, aby som ti niečo povedal (ako profesionálovi v tejto oblasti) "od brucha". To sa na nehnevaj, ale to si prehnal, naviac, keď ja som ti na tú otázku odpovedal v pomerne dlhom texte. A ty mi ju dáš ešte 2x. Keď som ti napísal relatívne veľa informácií o R3 v SS, tak na to si nereagoval, ale "hádžeš" na mňa zbytočne teraz argumeny takéhoto typu.