Mirkobb: nejde rovno o peáže, chcel som len naznačiť, že je podľa mňa hlúpe, ak stojí jedna RC a papierovo sú dve-čo je 2+2 pruhy, lepšie mať cez ZH, boli by to dve RC a hneď sú 4+4 pruhy...
toto som vobec nepochopil, ake 4+4
Moderátor: Moderátori
Mirkobb: nejde rovno o peáže, chcel som len naznačiť, že je podľa mňa hlúpe, ak stojí jedna RC a papierovo sú dve-čo je 2+2 pruhy, lepšie mať cez ZH, boli by to dve RC a hneď sú 4+4 pruhy...
Inak tu ma napadlo- tento usek ZV-BB ze by bol len R3, a R1 by koncila v ZH, tak by aj ten ZH-ZV bol len R2.aquila napísal:R3 by mala ist na BB a pokracovat dalej cez zvolen dalej na juh ...
Jurislav napísal:Alebo aj tak, ja som dal len jednu z nepeazovych moznosti.
Jurislav napísal:12+2+12 ako jedna dialnica?
Dialniciar napísal:Jurislav napísal:Alebo aj tak, ja som dal len jednu z nepeazovych moznosti.
Peáž ale nie je v princípe problém. Sú krajiny, kde je viacej peáží a nič sa nedeje, len adekvátne rastie počet pruhov napr. až na 12+2+12 v mnohých mestách USA, Kanady, ale aj menšie počty v Thajsku, Mexiku, Brazílii, Francúzsku atď.
Jurislav napísal:Keby neexistovala R1 a do BB by neviedla žiadna RC, tak nepoviem. To by som bol za BB všetkými desiatimi. Veď je to dosť veľké mesto, tak sa patrí mať aj nejaké normálne dopravné spojenie. Ale je podľa mňa zbytočné ťahať milión dialnic cez jedno mesto, a ešte k tomu keď sú v peáži. Vyjadril som názor, nevedel som kde koľko tunelov bude treba. Jednoducho mi pripadalo lepšie radšej cez ZH, ako popri nejakých krivých cestách 2. triedy.
Ešte takto: keby išlo o spojenie BB a MT, som za variant cez Malý Šturec. Keby išlo o spojenie BB a RK, som tiež sa variant Malý Šturec+D1, lebo som zásadne proti Donovalom. Ak však ide o spojenie severnej trasy (D1) a južnej (R1+R2/R7+R2), tak skôr za ten ZH.
aquila napísal:s velkej casti s devilom suhlasim.
inak BB su fakt hlupaci v tomto, uz to davno mohli mat kompromisne vyrieseny, keby tlacili napriklad na variant A2/C ako "kompromis" .. islo by to cez BB a uz by to mali a aj severny obchvat by si pri tom poriesili ...
neviem, preco nekompromisne chcu to rvat cez donovaly ? vsak aj pri inych variantoch by to islo cez BB ..
tiez si myslim, ze kvoli dost blbemu rieseniu useku benadikt - ZV (schvalne pisem cely ten usek, lebo ten usek bol podla mna zle rieseny cely) je blbost vsetko tam tlacit.
R3 by mala ist na BB a pokracovat dalej cez zvolen dalej na juh ...
btw. cpat R3 cez ZH - kremnicu je blbost ...
Dialniciar napísal:R3 sa bude stavať cez Turiec. Pretože to nie je hlavná spojnica štátu a preto sa prihliada vzhľadom na rozpočet SR na to, aby bol aj rozvoj a ten na Turci je dynamickejší a aj viac možný, než kdekoľvek na trase BB-RK. Tranzitu to vadiť nebude, respektíve postupom času sa postaví nová cesta I. triedy s obchvatami a cestnými tunelmi aj na trase BB-RK.
Riadim alebo neriadim tento štát ? A čo to má vlastne spoločné s názorom na diaľničnú problematiku a problematiku trasovania ?
SR nemá 100 mld. SKK aj na Turiec aj na BB-RK, ale nájde postupne 30 mld. SKK na Turiec a 1 mld. SKK na BB-RK. Podstatné však je, že nájde 70 mld. SKK na úseky na D1 po RK.
cernobb napísal:suhlasim s tebou ale taktiez nesuhlasim rvat to cez donovaly. podla mna by to malo ist cez hiadelske sedlo na BB a odtial na juh. neporusil by sa europske prepojenie S-J a taktiez je to najkratsia trasa a podla toho co som pocul aj lacnejsia ako MT-kremnica.
aquila napísal:
A2/C su varianty,ktore nejdu na donovaly, ale do turcianskej doliny a odpajali by sa smerom na zapad v miesta kde sa bude odpajat severny obcvhat na vychod ...
na donovaly a ani prelozka cez hiadelsku/mostenecku dolinu nema moju podporu ..
cernobb napísal:aquila napísal:
A2/C su varianty,ktore nejdu na donovaly, ale do turcianskej doliny a odpajali by sa smerom na zapad v miesta kde sa bude odpajat severny obcvhat na vychod ...
na donovaly a ani prelozka cez hiadelsku/mostenecku dolinu nema moju podporu ..
preco si proti hiadelskemu sedlu.
carlos napísal:Mna by zajimalo preco tak urputne bojujete o R3 cez Nizke Tatry ? Ved na variante BB-MT by sa mohli dohodnut obe VUCky, kedze ide cez Turiec (splnena poziadavka ZA VUC) a cez BB (splnena poziadavka BB VUC). Potom uz iba spolocne lobovat na MDPaT. Verim, ze by to bola uspesna aktivita so spokojnostou na oboch stranach.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 19 hostí.