Moderátor: Moderátori
regalko napísal:Miro argumentuje správne.Obdobný problém v doprave bol riešený pri zjazde z R1 pri Lehotke pod Brehmi,kedže časť R1 -ky od Žiaru n Hronom po Žarnovicu bola budovana na dve etapy./i.etapa žiar - šašovske podhradie.II.etapa žarnovica-šašovske podhradie.) Aj tam po dokončení jednej etapy sa na druhu čakalo vyše pol roka.Rovnako sa schádzalo v Lehotke pod Brehmi na starú cestu prvej triedy cez poriadne ostru zákrutu 90 stupnov.Samozrejme zjazd z R1 bol udaný ako hlavna cesta s prednosťou pred starou cestou I 50.Vtedy som si naozaj nevšimol,žeby tam bola "nejak" špeciálne upravená križovatka.Jednoducho nebola.Jediné čo tam bolo dokonalé bolo značenie.Výstraha o zmene dopravy,včas výrazne obmedzenia rýchlosti,reflexné šípky pri odbočovaní na starú cestu (velka pomoc pri tme atd)..Fakt som nepočul,žeby sa tam za ten pol rok (do spustenia druhej etapy R1)stala nejaká vážna dopravná nehoda.Mne sa zdá,že fizli ,KDI BB a všetci tí byrokrati naokolo chcú byť pápežskejší ako pápež.Máme x,y,z - značiek v cestnej vyhláške,tak nech ich zmysluplne aj využijú,aby ludom a motoristom čo najmenej komplikovali život.Jedine rozumne sa k tomu "problemu" vyjadruje NDS.Zatial som tadial nešiel,ale mám sprostredkované info od kolegu,ktorý išiel tadial dva dni po otvorení R2,smer kriván-ZV.Cesta vraj ubehla fajnovo rýchlo,ale ten zjazd pri pstruši to uplne pokazil a dostali sa do slova do zápchy....čiže všetok akože "ušetrený" čas bol v ťahu.
Pacho napísal:ja neviem čo to za sprostosť zasa vymysleli, pri ukončení dialnice dávať vedľajšiu cestu?? Logika dá, že dialnica vždy hlavná, a keď končí, tak na zjazde bude automaticky hlavná!!. Zrejme neaká múdra hlava si na tejto sprostosti spravila ašpirantúru. Tiž to nefunguje ani pri vrútkach..... Keď je hlavná vz dialnice prevažne nie je problém.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 7 hostí.