Bohužiaľ, tento úsek cesty pod mostom patri do kompetencie mesta a jeho starostlivosť o cesty, ktoré vedú z jeho katastra mimo do susedných katastrálnych území, sa dostatočne nestará a to z troch dôvodov:
1. Lebo jazdia po nich nie obyvatelia mesta, ktorí nevolia primátora a zastupiteľstvo.
2. lebo nemajú peniaze.
3. lebo ak je možnosť, tak nie je vôľa pri nejakej rekonštrukcii združiť finančné prostriedky a opraviť to aj s firmami, ktoré odvádzajú mestu dane.
Obdobná situácia je aj od križovatky Košice-Šaca po kataster obce Veľká Ida, čo sa dosť už o tom v novinách popísalo. No na rozdiel od mostov, tu jazdí veľa vodičov minimálne po bránu U.S.Steel Košice,
voličov mesta Košice. a ešte zamestnancov a dopravcov do firiem, ktorí odvádzajú dane mestu ako Skánska a pod..
Obdobne je to aj na krátkom úseku cesty medzi priemyselným parkom Bočiar a Haldou U.S.Steel Košice, kde prechádza množstvo kamiónov, ktoré zhodnocujú zisk firiem na katastrálnom území Košíc prepravou tovaru, a tieto kamióny nemajú inú možnosť ako sa dostať do priemyselného areálu Bočiar len opäť po spomínanej ceste od križovatky Košice-Šaca,
ale už úplne celým úsekom cesty v správe mesta Košíc po obec Veľká Ida a ničia aj cestu v obci Veľká Ida a poza Haldu, ktorá je v správe KSK, pričom klobúk dole pred KSK, že vedela nájsť peniaze na rekonštrukciu cesty a dať nový asfalt.
A ak toto čítajú aj niektorí kompetentní pracujúci na vylepšovaní dopravnej infraštruktúry v meste Košice (pán primátor na to nemá čas, len pred voľbami),
tak by mal myslieť do budúcnosti a od Centrálneho prekladiska rúd U.S.Steel Košice, Colného skladu a iných firiem sídliacich v meste Košice, kde bude aj MUK Haniska na R2, mal by dať vybudovať cestu pre nákladnú kamiónovú dopravu z tohto dopravného uzla do priemyselného parku Bočiar, čím by sa uľavilo životnému prostrediu, ako aj spomínanej obci a ceste vedúcej do nej z mesta. Priestor na to určite je. Stačí zmeniť podložie pod panelovou cestou okolo suchej haldy, spevniť podložie, upraviť polomery križovatky na oboch stranách a dostatočne rozšíriť cestu pre parametre kamiónovej dopravy. Všetko sa dá, len treba chcieť a musí byť vôľa.
Tiež úplný súhlas aj s Altanom, ako vyrokom Drx k tej radnici.
"Bohužiaľ" na Slovensku je to tak, samospráva mesta Košice ignoruje potreby vlastných ľudí a firiem, čo im znášajú zlaté vajcia v podobe daní.