R2 Mýtna - Tomášovce

Trenčín (križovatka s D1) – Prievidza – Žiar nad Hronom – v peáži s R1 – Zvolen – Lučenec – Rimavská Sobota – Rožňava – Košice – križovatka s D1

Moderátor: Moderátori

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

Odoslaťod Jano1 » 10. Dec 2018 19:09

devil napísal:na R2 zatial este nebol postaveny usek ktory by mal zmysluplnu alternativu v podobe nejakej rekonstrukcie.


Cesta Mytna - Tomasovce vyhovuje sucasnej intenzite, o com svedci aj momentalna priemerna rychlost 83 km/h. Stavat tam paralelnu RC a este v plnom profile pre 7 tisic v./24h je luxus.

https://www.google.com/maps/dir/48.4640576,19.5625582/48.3789939,19.6365531/@48.4251626,19.5831732,17194m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e0

Nestacili by tam drobne upravy za par mil.E? A peniaze pouzit na ine casti zapadnej R2 tam, kde je intenzita aspon 13 tisic ci na obchvat Handlovej? Alebo ked uz tak Bakta - Figa, kde je ale zase super nizka intenzita 5 tisic, takze len 2 obchvaty a rekonstrukcia I/16 by bolo daleko zmysluplnejsie.
Teda tam, kde je intenzita biednych 9 tisic v./24h a slusna cesta, treba rychlo stavat, samozrejme v plnom profile a tam kde je intenzita skoro 19 tisic (napr. Kostany nad Turcom), tak tam samozrejme nic robit netreba.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

Odoslaťod Jano1 » 10. Dec 2018 19:22

DrX napísal:Prepojenie vychod-zapad SK a napojenie juhovychodu na dialnicnu siet je najzasadnejsi infrastrukturny problem, ktory tu je. Intenzity sa nasobne zvysia, kedze vsetci ti, co by tadeto prirodzene chodili, cestu obchadzaju cez Madarsko alebo naokolo blizsie.


"najzasadnejsi infrastrukturny problem" iba ak v Tvojej hlave. Problem je tam kde musia auta na tranzitnych tahoch stat v zapchach a nie tam, kde mozu ist priemernou 80 a viac km/h.

" Intenzity sa nasobne zvysia" No zvysia lenze miestami zo 4 tisic az na zavratnych 8 tisic a nie zo dna na den, ale za 20-30 rokov. To bolo placu ako treba Kosice napojit na Madarsko, tak mame plny profil so zavratnymi 3 tisickami v./24h.

Vyplakavaj ako sa plytva na D1/D3, ale tam aspon su realne zapchy, ktore treba riesit. A nemysli, si ze som nadseny ako je naprojektovana/postavena najma D3 a co to stalo, ale plny profil pre 3 tisic v./24h je tiez nezmyselny luxus a Mytna - Lovinobana plny profil pre 7 tisic v./24h je tiez luxus, ktory by sa dal lepsie vyuzit.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

Odoslaťod DrX » 10. Dec 2018 19:41

Jano1 napísal:"najzasadnejsi infrastrukturny problem" iba ak v Tvojej hlave. Problem je tam kde musia auta na tranzitnych tahoch stat v zapchach a nie tam, kde mozu ist priemernou 80 a viac km/h.


Auta stoja v zapchach preto, ze sa tam dotiahla dialnica, co bola podmienka investorov aby tam prisli. A preto prisli a preto su tam tie zapchy. Teda oni su vysledkom tej vystavby, nie tym, co vyvolava potrebu.

Najvacsi problem Slovenska su regionalne rozdiely, nie to, ze niekde stoji v zapche niekto, kto nie je ochotny ist vlakom, lebo je lenivy. A je jasne, ze ak by sa uz 15 rokov jazdilo KE-BA za 3 hodiny, tak jednoducho problemy s lakanim investorov na vychod a juh nie su. Vid naposledy BMW!!!

Jano1 napísal:" Intenzity sa nasobne zvysia" No zvysia lenze miestami zo 4 tisic az na zavratnych 8 tisic a nie zo dna na den, ale za 20-30 rokov. To bolo placu ako treba Kosice napojit na Madarsko, tak mame plny profil so zavratnymi 3 tisickami v./24h.


Aj pri 3tis intenzite je to pri 5milEUR/km jedna z najlacnejsich dialnic na auto-kilometer na Slovensku, cize jej efektivita / hodnota za peniaze je vysoka. Cize nie je dovod aby nebola. A tiez je jasne, ze kym ide z pola do pola, a neda sa na nu dostat ani z US Steel, tak sa na nej ziaden zazrak neudeje. Uvidime statistiky, ked sa dokonci napojenie na D1 K Olsany a na US Steel (a pripadne ak sa dokonci M30).

Jano1 napísal:Vyplakavaj ako sa plytva na D1/D3, ale tam aspon su realne zapchy, ktore treba riesit.


Tie zapchy su jednako dosledkom tych 25 rokov protezovania, a jednak ich vedia rovnako dobre vyriesit aj stvorprudovkove jednotky s obchvatmi.

Ak by sa stavalo podla potreby, mala sa cela D1(BA-KE) a R1 (BA-BB)+R2(ZV-KE) postavit ako suvisla polprofilova Rka, aby sa vyriesilo prepojenie vsetkeho co treba. A az potom sa podla intenzit mal doplnat plny profil. A tie intenzity by potom odrazali realnu potrebu, nie nabalovanie intenzit tym, ze niekde sa stavia megalomansky a inde nic. Na D1+D3 sa ale robi presny opak - maximalna megalomania, ktoru nevieme ani zaplatit. Takze dnes cokolvek zakladat na dnesnych intenzitach je nezmysel. Ked, tak sa pozrime na intenzity v r 1989, ked dovtedy sa investovalo na severe a juhu priblizne rovnomerne.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

Odoslaťod Yoggy52 » 10. Dec 2018 20:17

Ty tak menis nazory, ze je to az smiesne. :lol:

No neviem pozeram mapu intenzit z roku 2000 a nejak mi to nevychadza. :lol: Daj odkaz na intenzity z roku 1989, velmi ma to zaujima :o

A ako sa stavalo rovnomerne? :O Ja stale neviem co je pre teba Juh a co Sever :?
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

Odoslaťod nevo83 » 10. Dec 2018 20:18

Vlados napísal:
nevo83 napísal:Vlados chcem sa spytat teraz na ukor kt kraja resp miest sa postavi plnohodnotna R2 v dlzke 22km ?? v okrese na kt sa 30r z vysoka ****.
A ano suhlasim s Tebou, CROSSLAND treba schladit hormon, a udrziavat urcitu formu a uroven tohto fora, aj ked nesuhlasis s oponentom

Postaví sa napr. na úrok Košického kraja. Polprofil by ušetril 50-70 mil. a tie by mohli ísť na Bátka-Figa. Takto bude potrebné nájsť na plný profil po Tomášovce sumu X a následne na polprofil Bátka-Figa Y. Spolu je to X + Y, čo je určite viac ako X. Ak nie je vhodné aby Y išlo na Bátka-Figa, tak nech pôjdu napr. na Trebišov-Dvorianky, alebo v PO obchvat Strážskeho. Sú desiatky projektov na jednotkách, ktoré nemajú šancu na realizácie a nie len na východe... Problémom nie sú chýbajúce projekty/zámery, ale PENIAZE. Na cestách prvej a druhej triedy máme deficit až 1 mld.



Cakal som vsetko ale napisat ze na ukor KE kraja si ma dostal..
Kraj ktory ma AZ cca 28km D/RC s vyhladom na rok 2020 +13km... s tym ze z neho 10km postavili zlati komunisti.
Skrtit vystavbu D/RC v kraji kt ich ma najmenej ...klobuk dole.
Ja by som to robil na ukor Triblaviny a neakeho useku D3...alebo kraja kt ich ma uz dostatok a bolo v nom za poslednych 10r preinvestovany majland.
nevo83
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 22. Mar 2017 18:00

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

Odoslaťod Vlados » 10. Dec 2018 20:41

To je realita.
Triblavina je taká istá zbytočnosť ako Nová Polhora. Triblavinu ešte stále môžeme zrušiť...
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

Odoslaťod DrX » 10. Dec 2018 20:49

Yoggy52 napísal:Ty tak menis nazory, ze je to az smiesne. :lol:

No neviem pozeram mapu intenzit z roku 2000 a nejak mi to nevychadza. :lol: Daj odkaz na intenzity z roku 1989, velmi ma to zaujima :o

A ako sa stavalo rovnomerne? :O Ja stale neviem co je pre teba Juh a co Sever :?


stavalo sa rovnomerne, tak ze boli v zasade rovanko dobre jednotky na severe (D1 BA-ZA-PO) aj na juhu (R1 (BA)-Trnava-ZV-BB + R2 ZV-KE).
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

Odoslaťod Yoggy52 » 10. Dec 2018 20:56

Nechapem co si tym chcel povedat? :D

Ved ked boli rovnako dobre jednotky na juhu aj na severe, tak preco potom na juhu je menej dopravy ako na severe? nebude niekde inde problem? :wink:
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

Odoslaťod nevo83 » 10. Dec 2018 21:31

Vlados: tak Nova Polhora je strasidelna blbost.. o tom potom
nevo83
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 22. Mar 2017 18:00

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

Odoslaťod Jano1 » 10. Dec 2018 22:18

DrX napísal:Auta stoja v zapchach preto, ze sa tam dotiahla dialnica, co bola podmienka investorov aby tam prisli. A preto prisli a preto su tam tie zapchy. Teda oni su vysledkom tej vystavby, nie tym, co vyvolava potrebu.

Tak v Cadci/okoli stoja auta hodinu preto, ze pri Cadci je 6km polprofilu? Lebo oni tam nestoja denne v pracovne dni len posledny rok/dva.

Zaujimave, ze ziadne take zapchy pri ZV, ci BB nie su a tam je RC dotiahnuta uz roky. Je vari pri Krivani, ci Lucenci kazdy pracovny den zdrzanie 30-60 minut?

Jaj zase Tvoja pomatana logika, ktora plati kde sa Ti to prave hodi.

DrX napísal:Najvacsi problem Slovenska su regionalne rozdiely, nie to, ze niekde stoji v zapche niekto, kto nie je ochotny ist vlakom, lebo je lenivy. A je jasne, ze ak by sa uz 15 rokov jazdilo KE-BA za 3 hodiny, tak jednoducho problemy s lakanim investorov na vychod a juh nie su. Vid naposledy BMW!!!


Takze presadzujes dialnicu do najchudobnejsieho kraja, vsak?


Bud taky dobry a chod tymto kamionistom
https://dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=241&image_id=37795
vysvetlit ze maju ist vlakom.

Ale skor by si mal lenivym Kosicanom vysvetlit, ze R2 nepotrebuju, lebo mozu ist vlakom.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

Odoslaťod babar » 10. Dec 2018 23:17

DrX napísal:Netreba zabudat, ze ak by bolo RC spojenie Kosice-Lucenec/Filakovo a Lucenec/Filakovo-Madarsko, tak by praveze zacalo byt zajimave aj jazdit Kosice-Budapest tadialto, teda po Slovensku. To uz nehovorim o tom, ze na Madarsku M1 by to bolo po dostavbe nasej R2+R7 najkratsie tadial.


Plne suhlasim len toho asi nedozijeme, uz len spojenie R1+R2 by bola vyhra, ale LC-KE bude zrejme len polprofil aj to je otazne ci to postavia cele.

Medzi Blavou a Kosicami sa stavia na severe 68 km na juhu 0 km ale vsetko sa presunulo podla niektorych na juh, ak zacnu stavat aspon tie 4 useky R2 co su v plane, potom to mozu hovorit, ale zatial to je na dlhe lakte tak s vynimkou Mytnej snad, dufam, pevne verim...
Taliani maju viac tunelov okolo jedneho jazera ako mi na celom slovensku! https://youtu.be/cQb5CPNFOio
Obrázok používateľa
babar
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 260
Obrázky: 22
Založený: 03. Máj 2014 15:39

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

Odoslaťod vladik67 » 11. Dec 2018 08:34

Už teraz trasu, ktora je vyššie uvedená využívajú od Moldavy v smere do Budapešti (ďalej na SRB alebo HR), ako písal Drx a citoval babar. A po včerajšej aktivite, škoda už v štvrom prípade reagovať na nemenovaného.
vladik67
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 587
Obrázky: 111
Založený: 02. Jan 2011 10:34

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

Odoslaťod devil » 11. Dec 2018 09:50

Cesta Mytna - Tomasovce vyhovuje sucasnej intenzite, o com svedci aj momentalna priemerna rychlost 83 km/h. Stavat tam paralelnu RC a este v plnom profile pre 7 tisic v./24h je luxus.


R2 vsak zahrna aj obchvat mytnej. aj preto 83 km/h tam realne cez den nie je.

vo ZV sa nestoji v kolonach lebo:

https://www.google.com/maps/@48.5672564 ... 312!8i6656

a v CA sa stoji lebo je tam toto:

https://www.google.sk/maps/@49.4405965, ... 312!8i6656

Nestacili by tam drobne upravy za par mil.E? A peniaze pouzit na ine casti zapadnej R2 tam, kde je intenzita aspon 13 tisic ci na obchvat Handlovej?


za handlovou je 6.000 aut smerom na ZH. obchvat ZH bol cisty fail ako vieme. to iste by boli kostany nad turcom, isiel som tadial minule podvecer, uplne v pohode cez semafor, bola zelena ani som nezastavil. pre koho tam chces stavat ? mas potvrdene ze kolko aut ide len do MT a kolko prechadza ? tam neplati ze maju chodit z tych dedin 10-20 km do MT autobusom ?

Bud taky dobry a chod tymto kamionistom
gallery/image_page.php?album_id=241&image_id=37795
vysvetlit ze maju ist vlakom.


je tam vacsina osobnych aut ako na drvivej vacsine uzemia. tym to treba vysvetlit. ako ta pani co som pred casom spominal ze mala problem s tym ze sa z MA nemoze dostat autom do BA lebo je tam vela kamionov...

Ale skor by si mal lenivym Kosicanom vysvetlit, ze R2 nepotrebuju, lebo mozu ist vlakom.


kosicania aj so zemplinom potom nech platia dane do madarska, orban im zato potiahne dialnicu a mozno aj vybavi nejaku velku investiciu....

Triblavina je taká istá zbytočnosť ako Nová Polhora. Triblavinu ešte stále môžeme zrušiť...


tam staci tiez poloprofil, nieze 3+3... :lol: :lol: :lol:
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

Odoslaťod Jano1 » 11. Dec 2018 10:39

babar napísal:Medzi Blavou a Kosicami sa stavia na severe 68 km na juhu 0 km ale vsetko sa presunulo podla niektorych na juh, ak zacnu stavat aspon tie 4 useky R2 co su v plane, potom to mozu hovorit, ale zatial to je na dlhe lakte tak s vynimkou Mytnej snad, dufam, pevne verim...


Tak som zas o nieco mudrejsi. D1 Bu-Bi + 1 km R2 su na severe. No parada, kedze je to na urovni Kosic, nemoze z toho nic ine vyplynut, iba ze aj Kosice su na severe!

A preco je vo vystavbe 68 km na severe, pretoze statni uradnici zbabrali D1 HP-LL a D1 Hu-Iv (26km +1km z D1 LL-DS), ktore uz mali byt v prevadzke. Teda malo byt vo vystavbe 41 km vratane D1/R2 pri Kosiciach, ktore su od dnes na severe, zvlast na to upozornujem DrX, aby sa nepomylil. A do roka ma byt vo vystavbe 36 km na R2 na juhu + 14 km na R2 pri KE, co nie som si isty ci je na severe alebo uz na juhu.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

Odoslaťod DrX » 11. Dec 2018 11:08

Nie ze by na tom az tak zalezalo, ale mozeme si urobit pracovnu definiciu: vsetko co je od krizovatky D1-R2 na sever je na severe, co je od neho na juh/zapad/vychod je juh. Takze aktualne usek D1 Bu-Bi je vystavbou na severe aj na juhu. Moze byt? Druha alternativa je, ze rozdelenie sever-juh je na polceste medzi KE a PO. Mozeme dat hlasovat :-)
PS: Nase dialnice musia byt vo velmi dobrom stave, ak uz potrebujeme "riesit" len taketo problemy.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

Odoslaťod devil » 11. Dec 2018 15:57

A do roka ma byt vo vystavbe 36 km na R2 na juhu + 14 km na R2 pri KE, co nie som si isty ci je na severe alebo uz na juhu.


ak to bude naozaj vo vystavbe potom poviem ze je to OK.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

Odoslaťod Maxx787 » 11. Dec 2018 16:05

ja by som skor hranicami kraja urcil co je sever a co juh...
BA,TT,NR,BB,KE je juh a TN,ZA, PO je sever.
Alebo este rovnobezka 48 st. 30 min SGŠ. (pretoze 48 st. je blizko juznej hranice a 49 st. zase severnej tak medzi tym.)
Teraz mozes dat hlasovat. To by mali byt objektivne geograficke faktory hovoriace co je na severe a co na juhu Slovenska
Geography is not a career, is post apocalyptic survival skill
Maxx787
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 727
Obrázky: 77
Založený: 03. Okt 2014 17:33
Bydlisko: NO

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

Odoslaťod devil » 11. Dec 2018 16:10

uplne staci vediet ze len do ZA a PO krajov islo viac penazi ako do ostatnych dohromady.

viewtopic.php?p=208431#p208431
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

Odoslaťod Jano1 » 11. Dec 2018 17:30

devil napísal:uplne staci vediet ze len do ZA a PO krajov islo viac penazi ako do ostatnych dohromady.


Jasne, Pribina je uplne zadarmo, ved to su len necele 4 mld.E.

DrX napísal:vsetko co je od krizovatky D1-R2 na sever je na severe


Ake velkoryse uvahy. Cize 20 km vzdusnou ciarou od juznej hranice sa konci juh a dalej je sever, ale k severnej hranici je to 70 km vzdusnou ciarou.

Teda mame pomer JUH:SEVER 20:70.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

Odoslaťod DrX » 11. Dec 2018 17:35

Tipicke Jano1 zavadzanie. Cize podla tejto logiky je Slovenske nove mesto uz v madarsku?
A to uz sa nebudem rozoberat o tom, ze pomerom obsluzenych obyvatelov je na tom juh este vyrazne lepsie. Kedze Kosicky kraj ma hustotu 120obyv/km2, Presovske pahorky 90obyv/km2 (a aj ti su vsetci koncentrovani pozdlz hranice s KE krajom).
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

Odoslaťod Jano1 » 11. Dec 2018 18:35

Vobec nie, len podla Tvojho navrhu su napr.Michalovce na severe.


Cize ako pises D1 je vedena prave hustejsie obyvanou oblastou, pozdlz hranice KE kraja, kde navyse dobre obsluhuje aj okres SNV so 100 000 obyvatelmi KE kraja. Namiesto toho presadzujes R2 mimoriadne riedko obyvanym krajom s hustotou len 68-69 obyvatelov/km2, a dalej mimoriadne tesne pri hranici kde priemerna vzdialenost od hranice na 140 km useku je len tesne nad 10 km, teda pre uzemie Slovenska je mimoriadne asymetricky, navyse intenzity dopravy su tam velmi nizke.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

Odoslaťod DrX » 11. Dec 2018 19:36

Fakt nevies citat??? Napisal som: "vsetko co je od krizovatky D1-R2 na sever je na severe, co je od neho na juh/zapad/vychod je juh." Cize D1 od tej krizovatky na vychod, vratane MI, je na juhu. Rovnako ako KE, Roznava atd.

A zvysok tiez blud: skoro vsetko obyvatelstvo KE kraja je v KE a na vychod od neho. A pre tychto vsetkych obyvatelov, akoaj pre tych obyvatelov PO kraja na vychod od PO (ked PO je priblizne rovnako dobre obsluzeny severom aj juhom), je praveze D1 zlou obsluhou.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

Odoslaťod Yoggy52 » 11. Dec 2018 23:37

Vychodne od Presova su akurat tak Hanusovce :lol:
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

Odoslaťod babar » 12. Dec 2018 00:39

Jano1 napísal:
babar napísal:Medzi Blavou a Kosicami sa stavia na severe 68 km na juhu 0 km ale vsetko sa presunulo podla niektorych na juh, ak zacnu stavat aspon tie 4 useky R2 co su v plane, potom to mozu hovorit, ale zatial to je na dlhe lakte tak s vynimkou Mytnej snad, dufam, pevne verim...


Tak som zas o nieco mudrejsi. D1 Bu-Bi + 1 km R2 su na severe. No parada, kedze je to na urovni Kosic, nemoze z toho nic ine vyplynut, iba ze aj Kosice su na severe!

A preco je vo vystavbe 68 km na severe, pretoze statni uradnici zbabrali D1 HP-LL a D1 Hu-Iv (26km +1km z D1 LL-DS), ktore uz mali byt v prevadzke. Teda malo byt vo vystavbe 41 km vratane D1/R2 pri Kosiciach, ktore su od dnes na severe, zvlast na to upozornujem DrX, aby sa nepomylil. A do roka ma byt vo vystavbe 36 km na R2 na juhu + 14 km na R2 pri KE, co nie som si isty ci je na severe alebo uz na juhu.


Budimir Bidovce su sucastou severneho tahu Bratislava Kosice, ten 1km R2 ratam do juhu, takze je to: Severny tah sa stavia 67 km a juzny 1 km spokojny? Ja nie.

Co ma byt a bude vo vystavbe su 2 rozdielne veci. Ked zacnu realne stavat tie useky na R2 potom sa o tom mozme bavit. Nateraz su to len plany, nic viac.
Taliani maju viac tunelov okolo jedneho jazera ako mi na celom slovensku! https://youtu.be/cQb5CPNFOio
Obrázok používateľa
babar
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 260
Obrázky: 22
Založený: 03. Máj 2014 15:39

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

Odoslaťod nevo83 » 12. Dec 2018 07:27

Tak zasa tento usek nazvat severnym no neviem uz zasa neprehanajme budme ludia.. ok keby ste napisali ze vsetko od 1/2 D1 Ke-Po tak ok alebo aspon od Licartoviec alebo ta nestastna Nova Polhora tak ok... ale usek kt je cez kopcek z KE cca 3km tak toto nazvat severnym, kludne ho berme ako vystavba na juhu
nevo83
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 22. Mar 2017 18:00

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na R2

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 35 hostí.