Moderátor: Moderátori
DrX napísal:Mna ten jeho popis matie. Ale ak tym chce povedat, ze na moste bude stvorprudovka akurat s trocha uzsimi pruhmi, tak to samozrejme beriem ako vyborne riesenie.
Andrej napísal:expwyho navrh je skvely. Podobne sa stavaju rozne useky rychlociest v Rakusku a je tam obvykle povolena rychlost 100km/h. Konecne sa takto uvazuje aj u nas.
Cely usek vsak ma dlzku vyse 22 km. Bude sa v takomto prevedeni stavat cely, alebo iba komplikovana cast s estakadami a zvysok useku plny profil?
expwy napísal:Aj r4 Lipníky - Svidník bude v takejto konfiguracii. Stále však hovoríme o polovičnom profile. O pokračovaní R2 ešte nie je rozhodnuté.
Andrej napísal:Skoda, ze sa takto neuvazovalo na Svrcinovec-Skalite, ale aj na inych usekoch s vysokymi nakladmi a relativne nizkou intenzitou.
Pruhy nebudu uzsie, pri 24,5 mas sirku pruhov standardne 3,5m, uzsi bude len SDP (o 1,5 m) a nebudu odstavaky (2x2,5m)
Otazka je, preco miesto mostov alebo tunela jednoducho neist po povrchu, teda sledovat teren. A ak v doline nie je miesto pre 4 pruhy, tak dva pruhy v doline a dva v zareze ako na R1.
devil napísal:3,5 x 2pruhy x 2smery + SDP 1,5 m je 15,5m a nie 17,5m, chybaju 2m cize bude este 1m krajnica v oboch smeroch ? btw. znie to dobre aj z hladiska nakladov si myslim
devil napísal:nakolko su tieto info doveryhodne ?
devil napísal:0,5 m spevnena kranica no necudujem sa ze to projektantom nepacilo....nie je to bezpecne ale stale ovela lepsie mat toto na par km ako neurobit nic.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 9 hostí.