R2 Tornaľa – Gombasek

Trenčín (križovatka s D1) – Prievidza – Žiar nad Hronom – v peáži s R1 – Zvolen – Lučenec – Rimavská Sobota – Rožňava – Košice – križovatka s D1

Moderátor: Moderátori

Re: R2, Tornaľa - Gombasek

Odoslaťod i15 » 10. Mar 2016 17:40

keby sme sa nebáli dočasných riešení, tak sa v Plešivci prestavajú tie 2 križivatky na mimoúrovňové, doplní PHSka a rýchlosť možno zvýšiť na 90
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: R2, Tornaľa - Gombasek

Odoslaťod DrX » 10. Mar 2016 18:21

Resp: celu cestu prerobit na stvorprudovku, hlavnu krizovatku na MUK, tu cestou na stanicu spravit len ako most (tj bez krizovania), dorobit PHS, a kludne tam moze byt aj 110kmh. A nateraz to kludne mozu nazyvat cestou 1.tr., aby sa to mohlo urobit z penazi EU pre cesty 1.tr. V r. 2050 potom mozeme stavat ten vybajneny tunel na R2.
PS: Vsak to co v Plesivci je, je v podstate obchvat pozdlz rieky.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: R2, Tornaľa - Gombasek

Odoslaťod DrX » 10. Mar 2016 19:46

Len na ilustraciu, ukazte mi, kde tu nie je miesto na rozsirenie alebo aj na uplne novu stvorprudovu Rku? A kde tu vobec bude treba PHS!!! https://www.google.com/maps/@48.548711, ... 312!8i6656
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: R2, Tornaľa - Gombasek

Odoslaťod Maxx787 » 10. Mar 2016 21:12

Prerobit na 4 pruhy by asi neslo lebo v NO je doprava na 4 pruhy davo aj tak ich nerobia :-D ale da sa to spravit ako 11,5/80 dat tam MPR 90 a bol by slud na 20 rokov. a potom by sme sa mohli bavit o R2. ale ked sa postavia najvytazenejsie useky a R2ka aspon okolo Zvolena a KE. ale neoznacoval by som to ako Rku, normalne ako cestu I. triedy. Zhodli by sme sa na takom rieseni? :-)
Geography is not a career, is post apocalyptic survival skill
Maxx787
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 727
Obrázky: 77
Založený: 03. Okt 2014 17:33
Bydlisko: NO

Re: R2, Tornaľa - Gombasek

Odoslaťod devil » 12. Mar 2016 22:50

aj keby bola RC v plnom profile tak cely usek tornala-roznava cize vyse 30 km by usetrilo asi 5 min. to je strasne malo. soroska ma takuto usporu na polovicnej dlzke a pri poloprofile....
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R2, Tornaľa - Gombasek

Odoslaťod Tomas PO » 13. Mar 2016 18:15

50ka v Plesivci je vysmech. Odbocovacie pruhy, ziadna zastavba, len dva prechody pre chodcov.
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Re: R2, Tornaľa - Gombasek

Odoslaťod aquila » 06. Aug 2016 16:10

tak mame tu zavercne stanovisko, odporucaju cerveny variant (teda aj kratky tunel plesivec) so spresnenim pri obciach coltovo a behunovo

http://www.enviroportal.sk/sk/eia/detai ... a-gombasek
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: R2, Tornaľa - Gombasek

Odoslaťod DrX » 06. Aug 2016 19:02

No skoda, ze tunelari zas valcuju. Ale mozno na tom v zasade az tak nezalezi.Hlavnenech je politicka vola to stavat...
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: R2, Tornaľa - Gombasek

Odoslaťod Maxx787 » 07. Aug 2016 15:25

DrX usetria sa 100vky m2 plochy lesov oproti povrchu :-) treba mysliet na ZP :-D a ked mas klaustrofobiu tak chod po cestach 1 triedy :-D
Geography is not a career, is post apocalyptic survival skill
Maxx787
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 727
Obrázky: 77
Založený: 03. Okt 2014 17:33
Bydlisko: NO

Re: R2, Tornaľa - Gombasek

Odoslaťod Jano1 » 15. Okt 2016 20:11

aquila napísal:tak mame tu zavercne stanovisko, odporucaju cerveny variant (teda aj kratky tunel plesivec) so spresnenim pri obciach coltovo a behunovo

Cerveny variant:
Celková dĺžka trasy 17,026 km
Rozpočtový náklad (bez DPH) (r.2010) mil.€ 399,602
23.47 mil.€/km (r.2010)

Intenzita dopravy pre nulovy variant v roku 2020 (voz./24h):
I/16 Tornaľa - Čoltovo 9775
I/16 Čoltovo - Bohúňovo 8300
I/16 Bohúňovo - Plešivec 7370
I/16 Plešivec 7980
I/16 Plešivec - Gombasek 9752

V pripade realizacie R2 Tornala - Gomabasek, predpokladana intenzita na R2 pre rok 2020 (osobné + nákladné voz./24h):
R2: Tornaľa - Plešivec 4 522 + 1 934 (spolu 6456 v./24h)
R2: Plešivec - Gombasek 4 328 + 1 802 (spolu 6130 v./24h)
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: R2, Tornaľa - Gombasek

Odoslaťod Maxx787 » 15. Okt 2016 21:38

podobne intenzity vychadzaju pri R3 po DK :-D :-D :-D zatial by bolo vhodne riesit len bodove zavady.
Geography is not a career, is post apocalyptic survival skill
Maxx787
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 727
Obrázky: 77
Založený: 03. Okt 2014 17:33
Bydlisko: NO

Re: R2 Tornaľa – Gombasek

Odoslaťod jarino » 02. Apr 2017 15:02

Červený variant
Plný: 252,2 mil. eur
Polprofil: 160,9 mil. eur

Modrý variant
Plný: 343 mil. eur
Polprofil: 219,7 mil. eur

Vyššie sa píše, že záverečné stanovisko EIA odporučilo červený variant.
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 988
Založený: 12. Sep 2011 12:49

Re: R2 Tornaľa – Gombasek

Odoslaťod vladik67 » 31. Jan 2023 08:50

Tak ma napadlo, pokiaľ nie je ešte neskoro, že ten Plešivec by tiež mohol byť postavený bez tunela a to využitím tohto riešenia, ktoré teraz navrhovali poniektorí odborníci pre obchvat Zvolena ako to DrX spomína vo svojom príspevku. Len by sa muselo rýchlo konať pokiaľ okolie Plešivca nebude úplne zabudované v okolí terajšieho obchvatu, minimálne územne rozhodnutie. Miestna menej frekventovaná doprava by mohla byť na pilónoch s protihlukovými stenami nad úsekom R2 a k tomu prispôsobiť infraštruktúru mesta Plešivec. Bolo by to finančne menej ako tunel.

R2 Zvolen, západ – Zvolen, východ (obchvat Zvolena)
od DrX » 30. Jan 2023 14:18
Nova alternativa? Vraj:

viewtopic.php?f=35&t=26442&p=253506#p253506
vladik67
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 586
Obrázky: 111
Založený: 02. Jan 2011 10:34

Re: R2 Tornaľa – Gombasek

Odoslaťod badger-FB » 01. Feb 2023 14:48

jarino napísal:Červený variant
Plný: 252,2 mil. eur
Polprofil: 160,9 mil. eur

Modrý variant
Plný: 343 mil. eur
Polprofil: 219,7 mil. eur

Vyššie sa píše, že záverečné stanovisko EIA odporučilo červený variant.
Je 2023. Táto EIA má platnosť do navždy?
badger-FB
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 23
Založený: 27. Dec 2021 23:31

Re: R2 Tornaľa – Gombasek

Odoslaťod devil » 01. Feb 2023 15:16

ziadna EIA nema platnost do navzdy.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R2 Tornaľa – Gombasek

Odoslaťod badger-FB » 01. Feb 2023 15:43

Čiže vyhodené peniaze na iks projektov. EIA, projekty, štúdie. Lebo platnosť vyprší.
badger-FB
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 23
Založený: 27. Dec 2021 23:31

Re: R2 Tornaľa – Gombasek

Odoslaťod DrX » 01. Feb 2023 18:43

Vladik, da sa len suhlasit - aj som to tu tak pred 10-15 rokmi pisal. :-)
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Predchádzajúca

Naspäť na R2

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 16 hostí.